אז כך...
נכון העלתי שיר שאחותי הקטנה בת ה-10 כתבה במחברת שלה?!,
אז היום ב-6 בבוקר רק נרדמתי,
ואחריי חצי שעה פתאום צלצל ה-פ"ל שלי,
אני ישנתי יותר מידי חזק אז לא יכולתי לענות כי לא שמעתי ת'צילצול,
אז החיים שלי ענה ל-פ"ל שלי,
הוא לא ישן חזק מי יודע מה,
אבל הצילצול בכול זאת העיר אותו,
זאת הייתה אחותי הקטנה,
היא ביקשה ממנו שיעביר לי ת'פ"ל,
אבל הוא לא רצה להעיר אותי כי גם כך שתיינו היינו אמורים להתעורר לבית-ספר עוד חצי שעה,
אבל היא לא,
התבכיינה לחבר שלי ב-פ"ל על אח שלו הקטן,
אז הוא אמר לה שהוא ידבר איתו ויגיד לו שיתנצל בפנייה על כול מה שהוא עשה לה,
אבל זה לא הספיק לה,
היא לא יכלה לחכות עד הערב שאח שלו הקטן יחזור עם ההורים שלהם מדודים שלהם ,
אז הוא הבטיח לה שהוא לא ילך לבית-ספר וינסע לדודים שלו בשביל להחזיר את אח שלו הקטן,
ושהוא יתנצל בפנייה בבית-ספר שלה!!!!!,
והיא כמובן הסכימה בלי שום התחשבות וכלום...
אז כך,
גם אני בסוף לא הלכתי לבית-ספר כי הוא אמר שהוא רוצה שהדודים שלו יכירו את אישתו לעתיד ,
אז נסענו שתיינו לדודים שלו,
שזה שעתיים נסיעה איך שכבר הזכרתי בהתחלה,
הדודים שלו מאוד אהבו אותי,
הם אמרו לי שאני מאוד מתוקה והכול,
וגם סבתא וסבא שלו היו אצלהם וחבר שלי חיבק אותי כזה מול כולם ונישק אותי נשיקה צרפתית,
אז סבתא שלו עושה לנו כזה "מתיי יהיו לי נינים?,
אתם זוג ממש מתוק,
רואים שאתם מאוהבים...
אהבה כזאת יש רק בסרטים"
באתי וחיבקתי אותה,
והיא חיבקה אותי ונתנה לי נשיקה בלחי,
ואמרה לי באוזן כזה "תשמרי אליו",
חייכתי עלייה,
אז לקחנו את אח שלו הקטן,
נפרדנו מכולם ונסענו בחזרה לנצרת-עילית,
בדרך חזרה הוא דיבר עם אחיו הקטן ואמר לו שהוא יתנצל בפניי אחותי הקטנה על כול מה שהוא עשה לה,
והוא הסכים כמו ילד טוב ירושלים,
אז הגענו לנצרת-עילית,
נסענו לבית-ספר של אחותי הקטנה וביקשנו שיקראו לה,
אמרתי להם שאני אחותה הגדולה ושהיא שחכה משהו בבית,
אז נתנו לנו לדבר איתה,
אז היא יצאה,
ואח שלו הקטן ביקש ממנה סליחה,
והיא אמרה לי ולחבר שלי כזה,
"למה הבאתם אותו...
גם לא רציתי שהוא יבקש ממני סליחה"
וואי נשבעת לכם/ן אני וחבר שלי רתחנו שם מכעס,
רציתי להרוג אותהההההההה!!!!!!!!,
4 שעות של נסיעה סתם...,
ועוד פיספסנו היום בית-ספר בגללה,
שתיינו,
שלא תבינו לא נכון...
אנחנו לא חולים על הבית-ספר,
אנחנו קופצים על כול הזדמנות שיש לנו להבריז מהבית-ספר,
הוא משלו ואני משלי,
אבל היה לי היום מבחן מאוד חשוב וגם לו היה מבחן מאוד חשוב,
ופיספסנו אותו בגללה!!!!!!!!,
סתםםםםםםםם!!!!!!!!,
זה לא משנה גם...
כי אפשר לעשות עוד פעם ת'מיבחנים הללו,
אבל בכול זאת...
אני לא מבינה אותהההההה,
אתם/ן הצלחתם/ן להבין מה עבר לה בראש?!?!?! 😯





