מתוקה!!
אאני כלכך מעריצה אותך!!..באמת!!.. 😊
את כזאת חמודה...ואת שמה *** על כל העולם והולכת עם הלב..הלוואי וכולן היו כמוך!.
באמת!!..
אל תתיחסי לכל מה שאומרים לך....טוב לך...וזה הכי חשוב!!
אוהבת מלאאאא...מיכל...
אהה..ו...שמתי לב שאת חדשה...ברוכה הבאה מתוקה! 😊
מאמי אני לא חושבת שיש דבר כזה מכוער!
כי בכל אחד יש משהו יפה במראה גם אם זה לא הכי בולט
שמחפשים מוצאים את זה!
וזה שהם צוחקים על זה שהוא שמן הם יכולים לבכות
על זה שהם מגעילים עם כמה שהם כוסונים אם הם ככה מדברים
סליחה אבל הם לא שווים אפילו מבט קטן!
הם כנראה חושבים שהיופי זה מה שעושה את האהבה
אבל הם טועים וכשהם יתבגרו הם יבינו עד כמה זה לא נכון!
אל תתייחסי למה שהם אומרים פשוט תתעלמי
כי הם יכולים לצחוק על עצמם וכבר אמרתי לך את זה!
אני שונאת אנשים שיורדים על אחרים בגלל המראה!
אם את אוהבת את חבר שלך ואת כתבת שיש לו אופי מושלם
אל תוותרי על האהבה שלך תלחמי ושוב אני אומרת אל תתייחסי למה שאומרים לך
עליו גם אם זה כואב וקשה!
מקווה שעזרתי לך נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"מה שתעשי ומה שלא תעשי לאנשים יהיהי מה להגיד,אז תעשי מה שטוב לך"
זה במשפט אחד.
בקיצור,תעשי רק מה שבא לך ואיך שאת מרגישה את עצמך,ושימי זין!
מיכל תודה מתוקהה!! אבל הקנאים האלה מעצבנים אותי כל כך!!
מורני איזה חמודה תודה רבהה!!
ובכלל אני חושבת שששתיכן צודקות פשוט זה מעצבן שהם אומרים דברים כאלה..
או שאיזה אחד בא ואומר לי "ואללה חבר שלך הלך למסיבה של ידידה בטוח יש מלא כוסיות אני במקומו לא הייתי עומד בפתוי" אז אמרתי לו אבל הוא כן עומד בפתוי!! אז הוא אומר לי "איזה פראייר" פשוט אדיוטטט!!
חח אין בעד מה נשמה שלי בכיףף בובה
אני מבינה אותך וכמה שזה מעצבן אבל הם צריכים להתבייש בעצמם
ומה שענית לו אני גאה בך נשמה כי חבר שלך אוהב אותך ולא משנה כמה
כוסיות יהיו אם הן יותר כוסיות ממך או פחות ממך הוא איתך ולא יעשה כלום איתן!
ומה שהוא אמר רק מראה שהוא לא יודע מה המושג אהבה
שימי עליהם פס!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי...ילד פלא באמת צודק..!!
שימותו כל הקנאים..!!..באמת....לא מגיע להם בכלל היחס שלך!! 😊
מורני את צודקת כי בתאכלס זה הבנים האלה שלא היה להם אף פעם משהו רציני..
מכיל תודהה איזה מתוקות אתן 😊
אוו הנה נשמה שלי את בעצמך אמרת משפט הכי נכון בעולם עכשיו אז תפנימי אותו בובה
ואל תתייחסי כי לך יש אהבה דבר שאין להם ודבר שהם בכלל לא יודעים מה הוא!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"ושימותו הקנאים!!!"
למה ציפית? שהוא יגיד לך בהצלחה איתו העיקר שת מאושרת פקה פקה?
ממש לא....
אם הוא רוצה אותך הוא יגרום לכך שהביטחון שלך לגביו ירד, בצורה הזו!
עליי זה עבד פעם.. לחץ חברתי!
אבל אחד החברים שלי שלא היה נראה כל כך טוב, מישהי אמרה עליו משהו אמרתי לה "לפחות אותי רוצים..." היא סתמה ת'פה שלה!
על החבר הנוכחי המתוק שלי אין דברים רעים להגיד... הציעו לו ממלא זוכניות דוגמנות עבודה..
הוא פעם בא אלי לביצפר, ומישהו שלא דלוק עליי או משהו, סתם מישהו שאוהב להרע לאנשים ראה אותנו ביחד,
אחר כך שאלתי אותו "נו מה אתה אומר על החתיך שלי?" הוא אמר "לא חתיך אל תגזימי... חמוד!" אמרתי לו "היית מת שיציעו לך עבודה בדוגמנות כמו שמציעים לו, היית מת להיראות כמוהו נו תודה בזה לפחות יא שפן" הוא השפיל מבט ואמר "טוב נכון צודקת"
ככה את צריכה לסתום להם את הפה!!
נכון.. 😊
אז...בובה..הבנת שאת לא צריכה לשים על אף אף אף אחד?!
כן ברור 😊
תבכל זאת יפריע לי עם ילכלכו כי אני אדם כזה שתמיד לוקח ללב..
אני יודעת...
גם אני כזאת...
פשוט תחשבי שהם אומרים הכל מקנאה...כי כואב להם שאת איתו ולא איתם!!
לא מתייחסים לאנשים כאלה... 😊
ו...בובה....בכל בעיה שלך...אני פה בשבילך!!