זה ממש לא נעים לשמוע שמרכלים ככה על מישהו שאוהבים!!
הם סתם קנאים, וצריך להשתיק אותם!
חחח תודה חמודה!!
גם אני פה בכל בעיה בשבילך.. 😊
רומי את צודקת ואוולה אני יעשה את זה פעם הבא!! כל הקנאים המגעילים!!
מסכימה עם כול מה שכתבו לך...
הם מקנאים בזה שיש לך חבר.. והם בחיים לא ישיגו אחד עם הקנאה שלהם!!
הלוואי והיו עוד מלאאא כמוך! זה הורג איך בנים ובנות מסתכלים רק על היופי... ומה יוצא להם מזה?? להיפרד אחרי שבוע! (ידידה שלי הייתה חברה של איזה בן כוסון והם נפרדו אחרי 3 ימים!!!).
ומה יקרה בסוף??? נגיד, אם בן שמן יעשה דיאטה ובפגישת מחזור.. אחרי כמה שנים.. הם יראו איזה כוסון הוא ויתחילו לבכות על שחשבו בכלל שהוא מכוער!!
אל תקשיבי לקנאים! הם עושים את זה בכוונה.. כדי שתרגישי רע!! אבל אסור לך להקשיב להם! כי את יודעת טוב יותר מכול אחד שהיופי נמצא בפנים!!!! טוב לך איתו ואת מאושרת וזה מה שחשוב!!!
אל תתני לקנאים לקחת את זה ממך!