אני עדין לא מסכים עם מה שאת אומרת..
אבל אין מה להגיד,המקרה הזה באמת עצוב.
ילד פלא,אני אם הייתי בן הייתי הולכת לקרבי
ולו רק בגלל שהייתי חשה אשמה שחברים שלי הולכים מקריבים תחיים שלהם בשבילי
ואני כמו מטומטם יושב על התחת במשרד מסריח..אבל זאת דעתי
איזה מסכן.......
החילים עושים למעננו הכל בשביל שלא ניפגע שלא יקרא לנו כלום
אז אני רוצה להגיד תודה לכל החילים שיש בארץ ובעולם
ולחיל הזה מאוד כאב שהוא מתאמץ והשאר מזלזלים בו לא כולם אבל הרוב יאנו הילדים הקטנים הם לא מבינים הרבה אז אני רק רוצה להגיד תודה תודה ושוב תודה
QUOTE אני לא רוצה בכלל לחשוב מה עבר עליו..
בדקות המסוימות האלה שהוא החזיק את הרובה ביד...
וחיכה.
אולי חיכה שמישהו יעצור אותו...
אבל אף אחד לא עצר...
כי זה כבר ידוע שאלוהים לוקח רק את הטובים...
כל כך נכון ועצוב שכך!!
גם אח שלי בקרבי ואני מתגעגעת אליו ודואגת לו כל יום כשאני פותחת את העיניים!
תודה!
לירוני 😢
QUOTE (romami @ 05/02/2005) אני קראתי את זהכבר פעם!
באמת עצוב.... אני מודה לכל חייל וחיילת שמרשת בצה"ל ושומר עליי ועל היקרים לי!
גם אני...