אלוהיםםםםםםם זה בין הדברים הכי עצובים מרגשים מדהימים מצמררים
כובשים וצובטים בלב שקראתי בחיים שלי!
אני בוכה נשבעת לך שזה כל כך עצוב
ואין הרבה אנשים לצערנו שמעריכים את החיילים שנותנים את החיים שלהם
בשביל שנוכל כולנו לחיות בשקט בלי לפחד לצאת מהבית או לישון!
חיילים אני סוגדת לכם אחד אחד!
איזה מסכן לא מגיע לו ככה לסבול
ואני מבינה איך היה קשה לו כי אח שלי בקרבי והוא חוזר פעם בשבועיים או שלוש
וזה קשה הוא בוקשי ישן שם והוא נלחם ונותן את הנשמה שלו בשביל המדינה
אבל הוא אוהב את זה!
חבל שהחייל שכתב את זה הרגיש שלא מעריכים את מה שהוא עושה
וחבל שהיה לו כזה צער בלב זה קרע אותי שקראתי את זה!
אין לי אפילו מילים לתאר עד כמה!
שירנו'ש תודה שהבאת לנו את זה חולה עלייך יפה שלי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווו... זה ממש מרגש ועצוב😢
😢
אין מילים
בגלל זה לא שווה להיות קרבי...
אביבו'ש למה לא שווה להיות קרבי!?
אח שלי בקרבי ונכון קשה והכל אבל הוא אוהב את זה ונותן את כל הכוח שיש לו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מרגש בטירוף רואים שהיו לו הרבה דאגות על הלב שהוא היה צריך להוציא...
יאוו..אני ממש בוכה...
איזה עצוב..אני לא מאמינה.. 😢
אחד הדברים העצובים שקראתי!!
ושווה מאוד להיות קרבי........
יותר שווה מלהיות איזה אחד שביזבז תשלוש שנים שלו לכלום
ללשבת במשרד ולטחון שעות..
שווה אם יש לך את הכוח ת'פרופיל ואת האפשרויות להיות.
הלוואי על כולנו כאלה אנשים כמו זה שכתב..וואלה גיבור
אלוהים..
זה כל כך עצוב..
מה הוא בסך הכל רצה?
שיגידו לו "תודה"? שיעריכו אותו ואפילו קצת??
הוא זועק לאי צדק!!
מסכן שלי..
אני לא רוצה בכלל לחשוב מה עבר עליו..
בדקות המסוימות האלה שהוא החזיק את הרובה ביד...
וחיכה.
אולי חיכה שמישהו יעצור אותו...
אבל אף אחד לא עצר...
כי זה כבר ידוע שאלוהים לוקח רק את הטובים...
עצוב..
אין מילים לתאר כמה...
רק מקווה שזה יגיע לידיים הנכונות.. שיבינו שכסף זה לא הכל בחיים האלה..
ושמילים חמות.. לא עולות כסף..
אוהבת את כולכם!! המוון המוון!!
דניאלווש 😢
אני קראתי את זהכבר פעם!
באמת עצוב.... אני מודה לכל חייל וחיילת שמרשת בצה"ל ושומר עליי ועל היקרים לי!
יואו זה כ"כ הרבה דברים!! כמו שנאפי אמרה..
העברתי את זה באיי סיי שלי..אני מקווה שכולם יקראו יפנימו את זה וגם יעבירו הלאה!!
יוו... איזה עצוב!!!!!!!
מסכן...
בדיוק לפני יומיים חברה שלי באה ואמרה לי:
"שמעת על החיילים שהתאבדו?" אמרתי לה שלא.. היא אמרה שהייתה עליהם כתבה בעיתון.
אחד החיילים שהתאבדו זה בן דוד שלה..! היא סיפרה לי והרגשתי צמרמורות
ועכשיו קראתי את מה שאותו חייל רשם... והרגשתי עד כמה שהוא צודק..
אם היה לי חבר בצבא.. הייתי מחכה לו בדאגה ובקוצר רוח
כולם אומרים שלא שווה שיש חבר בצבא.. שלא רואים אותו כל יום
אני אומרת שחבר בצבא זה הכי שווה בעולם! את יודעת שהוא נלחם ושומר עלינו כדי שנחיה בלי פחד.
תמיד רציתי חבר בצבא.. תמיד תמיד!!
רק חבל שאנשים לא מעריכים מה שיש להם
כמו שאומרים... אנשים שמים לב לדברים רק אחרי שהם מאבדים אותם.. וזה חבל!
אלוהים, כמה שהבן אדם צודק........
עצוב...................