אז כך תיכננתי לי ולחבר שלי ערב רומנטי היום...
אני והוא לבד בבית עד יום ראשון בערב,
ההורים שלו נסעו לדודים שלהם עם אחיו הקטן,
והוא היה אמור להקפיץ את אחותי הקטנה למסיבה בטבריה,
כי אין מי שיקפיץ אותה..
וכך בזמן הזה אני אארגן הכול,
אבל הוא נירדם 😢 ,
והכול נהרס...
אוף אני בדיכאוןןןןןןןן!!!!!!,
אנשים מי נמצא פה?!?!...
תדברו איתי משעמם לי 😢
וואי מצטערת בשבילך מאמי 😢
ואני כאן חח
אוהבת*-*אולוש*-*
ת' מאמי,
יאללה לא משנה...
פעם הבאה,
שיהיה לו לילה-טוב חבל להעיר אותו הוא יושן כמו מלאך כפרה אליו,
אולה מה קורה יפתי?,
לא יוצאת היום?
מצטערת מאוד בשבילך..
אמ.... תעירי אותו
חבל...
הוא היה מאוד עייף,
ובסוף נירדם בסלון,
יאללה לא משנה...
פעם הבאה...
הכל טוב.. מה איתך?
ולא קור חתולים בחוץץץ 😢
אוהבת*-*אולוש*-*
וואי מאמי מצטערת בשבילך 😢
אבל אני פה מאמי 😊
אני פה מאמי שלי
ואין מה לעשות יפתי
תעשי לו את זה מחר בעזרת השם
אל תתבאסי בובהה
מתה עלייך יפתי
😯 חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפפפה שליייייייי
לא נוראאאא, בנים זה ככה ,משפט מפתח ,"וואי אני גמור", או שזה משתנה לפעמים,
ל "איך אני עייף אין לך מושג", ושלל משפטים שהעיקרון שלהם דומה.
אני התרגלתי לזה.... אז ככה ששינה אצליהם זה מצרך בסיסי, לטובתך שישן כמה שיותר
ככה הוא יהיה יותר רענן ואנרגטי כשהוא יקום (אם את מבינה למה אני מתכוונת 😊 )
אולה וואלה לא משהו,
חחחחח חשבתי שזה אמור להיות קור כלבים חחחחח,
בסבבה נישמתי חולה עלייך מווואהההההה!!
*******************************************
המתוקה_שלך:
ת' חיים שלי,
מה העניינים?,
יוצאת היום?
נאפי:
ת' חיים שלי,
העיקר שיהיה לו טוב...
אני לא משנה...,
מה המצב מושלמת שלי?
******************
רעותיקס:
חחחח בכייף יפתי הוא תמיד אנרגטי ומי כמוני יודעת את זה 😉 ,
כן אה?!,
לא יכולים לחיות בלי שיינה...
אני עוד אמורה להיחשב ישנונית והוא יושן יותר ממני אפילו חחחחחח,
שיהיה לו בסבבה
יהיה טוב כפרה לא לא יוצאת מאמי
מה איתך? איך מרגישה?
חח אתלי זה אותו דבר 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
המתוקה_שלך:
וואלה פחות או יותר טוב נישמתי,
ת'...
מה כך?,
יש משהו מעניין יפתי?,
איך קוראים לך?