חחחחחחחחחחחחח... הבנים האלה, כזה עם...אבל אי אפשר בלעדיהם 😉
בווובבהההה אתם גרים בצפוןן?
רעותיקס:
בדיוק,
תקועים בחור בסוף העולם שמאלה חחחחחחח,
ואת?,
חחחחחחחחח כן אה?!,
איך שהולך המישפט הזה "בנים אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם",
חחחחחחחח,
מווואההההה
יהיה טוב יפתיי מה עושה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתכתבת איתכם/ן,
מה כך חיים מושלמים שלי יש משהו חדש ומעניין?,
מתה, שרופה וחולה עלייך מווווואההההההה אחות קטנה צ'ווה צ'לי 😯,
למה יהיה טוב?!,
קרה משהו?!
אני גרה באיזור השרון, שלא תחשבי שזה פחות חור, אני גרה באיזה יישוב..
מה שמצריך אוטו בכדי לצאת לעיררר...ולי יש רישיון אבל לא משוחררר..
מבאאאסס....
יש לך איי סי קיו/מסנג'ר?
אממ תאמת ברגיל קר ומבאס אבל בקטנה
ולא משנה חיים שלי יעבור תודה ששאלת 😛
מתה חולה שרופה משוגעת מטורפת מחורפנת והכל עלייך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רעותיקס בובה מאיפה את? בת כמה?
אוהבת*-*אולוש*-*
ושחכתי את ההכי חשוב 😁 איך קוראים לך חח
אוהבת*-*אולוש*-*
רעותיקס-------> רעות (פשוט מאוד😊)
אני בת 17 וחצי, גרה באיזור השרון..
נכנסתי לאתר הזה בתקופה הכי קשה לי בחיים.
חבר שלי נפרד ממני אחרי קרוב לשנה, אני אוהבת אותו כ"כ וזה הכי קשה לי בעולם
הסיפור שאני כותבת לכם עכשיו, נותן לי המוןן- אין לכם מושג כמה. זה נותן לי לפרוק הכל..
וכמו שכתוב לי בחתימה -Look For The Girl With The Broken Smile
זה בדיוק מה שהרגשתי ומה שעדיין מרגישה..
א=ה=ב=ה זה רגש מדהייםם וגם כ=ו=א=ב באותה מידה, אל תתנו לאפחד לפגוע בכם בחיים.
רעותיקס:
יהיה טוב יפתי,
גם לי יש רישיון...
אבל מכונית נשארה בבית של ההורים שלי,
למושלם שלי יש מכונית...
אז אנחנו נוסעים במכונית שלו...
המכונית שלי,
יותר נכון של אמא שלי נשארה אצלה 😉 ,
ואל תדאגי יפתי,
יבוא עוד מישהו שיגרום לך רק לאושר,
עוד תמצאי ת'נסיך על הסוס הלבן שלך...
או ש...
כמו שהחבר שלי אומר,
הוא צוחק תמיד על הידיד שלו אז הוא עושה לו "נסיך על סוס שחור...",
יהיה בסדר ועם לא אז אנחנו נעשה הכול בשביל שזה יהיה כך...
אני אעזור לך כבר אל דאגה 😁 ,
ולא אין לי לא אייסי ולא מסנג'ר,
ואני גרה בנצרת-עילית החור שבחורים
**************************************************************
נאפי:
אוקי...
אבל עם זה קרה בגלל איזשהו בן תגידי לי אני כבר אפרק לו ת'צורה,
אל תשכחי שאני תמיד פה בשבילך אחותי הקטנה מתה עלייךךךךךךךךך וכול מה שאת רק רוצה!!!,
מוווואההההההההההה!!!,
אוהבת תמיד,
ואין בעד מה יפתי 😁
חח הודיה חיים שלי זה לא קשור לבנים מתה עלייך ותודה על הכל יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אה חחחח סבבה נישמתי מוווואהההההה 😁 ,
גם אני עלייך יפתי,
אין בעד מה מושלמת שלי,
תגידי מיזה ניר?
רעות חח וואלה.. נעים מאד אני אולה בת 14 מנתניה...
ואני שמחה שהאתר הזה עוזר לך.. =))
אוהבת*-*אולוש*-*
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*