אם שמתם לב.. או לא אז אני חדשה פה... אשמח אם תעזרו לי להשתלב פה בפורום..
אז... קוראים לי שרה ואני בת 14 ואני מאור עקיבא.... אמ.. וזהו.. 😊
תודה 😁
איפה יש אתר שאפשר להעלות בו תמונות לפורמים?
אני לא ממש מבינה בזה.........
מישו?
😊 😊
ברוכה הבאה..... 😎
ולי קוראים דניאל
ברוכה הבא נשמה 😊
תהני מאמי ועם מה אני כאן לעזרתך מאמי
ואגב.. אני גילי בת 14 מנתניה..
חולה עלייך מואההה ענקייי
היי מתוקה..!!
ברוכה הבאה לפורום!! 😊 מקוה שתהני!!
אני מיכל..בת 15 וחצי.....תמיד פה בשבילך! 😊
ברוכה הבאה מאמיֱ
קוראים לי ליה ואני בת 15 מפ"ת!
מקווה שתהני פה בפורום!
איזו חמודה בובה ברוכה הבאה נשמה
אני בטוחה שאת תהני פה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוכה הבאה ממי!
אני ג'וי בת 14 מחיפה =)
תהני פה נשמה!! =)
אממ...אני יחפש לך תאתר הזה וישים לך פה...שניונת
מואהההההה ג'ויה
הייט מה קורה??
אני גל בת 12 וחציי
ברוכה הבאההה!
ברוכה הבאה בובההה...
אני עדי ואני בת 15..
תהנייייייייייייי..
אם את צריכה משו אני פה...
ברוכה הבאה מאמי!! תהני...
אני אולה בת14 מנתניה....
אוהבת*-*אולוש*-*
ברוכה הבאה מאמי.... 😁
אני בטוחה שתהני פהה
אני חן בת 14 מראשון לציון....