מגיע לך כבוד...
כל מי שהכרתי מאור עקיבא בהתחלה אמר לי שהוא מקיסריה ואז רק ראיתי שהוא גר באור עקיבא
ברוכה הבאה מתוקה
אני בטוחה שתהני פה באתר
אני גנית בת 15 מחולון...
היי שרההה!!! מה נשמע?? לחברה הכי טובה שלי קוראים שרה...
אני אביטל.. בת 13.. ביוני 14! אממ... מהמרכז.. באזור השומרון! ו... וברוכה הבאה!
'בילוי נעים'.. יש פה אנשים סבבה... אז אני חושבת שתשתלבי פה!!
בורוכה הבאה 😊
מקווה שתהני פה
ד"א אני שירלי בת 14
ברוכה הבאה מותאקקק
תהני לך פה! 😊 אני בטוחה !
אגב..
אני ענבל בת 17.5 מראשון לציון
*~ענבל~*