בבקשה תעזרו לי
הכל התחיל ככה:
התחלתי להתכתב עם מישהו באיסי מהעיר שלי (אור עקיבא), לאט לאט פיתחנו מע' יחסים והוא התחיל להתקשר אליי ואז פעם אחת אמא שלי שמעה אותנו מדברים וביקשה לנתק קשר.
אמרתי לה שניתקתי אבל בעצם לא ניתקתי.. המשכנו לדבר והתחלנו להיפגש ונהיינו חברים.. לאחר שבוע סיפרתי לאמא שלי כי היה קשה להיפגש עם החבר שלי בסתר ואמא שלי אמרה לי להיפרד ממנו, נפרדנו לשבוע וחזרנו להיות שוב עם יחד..
אני פוחדת שהוריי יגלו ת'קשר..
מה אני צריכה לעשות??
בבקשה עזרו לי מתחננת..
תודה רבה מראש
אין לי מה לומר לך
חוץ מיזה שזה לא הכי טוב אהבה באיסי 😉
ובהצלחה מאמי
רק הכרנו באייסי, עכשיו אנחנו נפגשים והכל...ותודה לך..
בבקשה תנו לי עצות
אממ..
בת כמה את?
כי אם את גדולה והכל אז אמא שלך לא יכולה לקבוע לך עם מי להיות....
אבל...
למה היא ביקשה בכלל שתנתקו את הקשר??..
מה היא כבר שמעה בשיחה?
גם אני וחברה שלי הכרנו בטלפון אבל תרוב דיברנו באי סי קיו והחלתנו להיפגש וניהנו חברים לפי דעתי את צריכה לדבר עם ההורים שלך להסביר להם שאת מכירה אותו יותר ממה שהם חושבים ואת מרגישה בטוחה איתו ואני מקווה שהם יבינו!! 😊
מתוקה.....
אמא פעם אמרה לך למה היא לא רוצה שתיהיו בקשר? 😊
QUOTE (buster @ 04/02/2005) מתוקה.....
אמא פעם אמרה לך למה היא לא רוצה שתיהיו בקשר? 😊
כן, בגלל שאצל הקווקזים, יותר נכון במשפחה שלנו לא נוהגים לצאת עם בחור בגילי (14) רק בסביבות 16
מה???????????
בגלל שהוא בגילך???????????????????????????????????
לא הבנת.. אצלינו במשפחה לא נוהגים לצאת עם בחור כשאת בת 14... רק כשאני אגיע לגיל 16 יהיה מותר לי חבר
אההההההההההההה אופס.... חחח 😁
בכל אופן, תקשיבי אני לא יודעת מה להגיד לך
זה מאוד קשה לנהל קשר בלי שההורים יודעים ומאשרים
במיוחד שאת כל כך צעירה, את מאוד תלויה בהורים שלך...
זה קשה לנהל קשר כשאי אפשר להביא אותו הביתה למשל...
לא תוכלו לשבת בחוץ לנצח....
תנסי לדבר איתם שוב ושוב, אולי כשהם יראו שאת לא מוותרת
הם יוותרו בסופו של דבר...........
מקווה שעזרתי, ניסיתי לפחות.... בהצלחה חמודה!!
😊 😊
QUOTE (shidosha @ 04/02/2005) אההההההההההההה אופס.... חחח 😁
בכל אופן, תקשיבי אני לא יודעת מה להגיד לך
זה מאוד קשה לנהל קשר בלי שההורים יודעים ומאשרים
במיוחד שאת כל כך צעירה, את מאוד תלויה בהורים שלך...
זה קשה לנהל קשר כשאי אפשר להביא אותו הביתה למשל...
לא תוכלו לשבת בחוץ לנצח....
תנסי לדבר איתם שוב ושוב, אולי כשהם יראו שאת לא מוותרת
הם יוותרו בסופו של דבר...........
מקווה שעזרתי, ניסיתי לפחות.... בהצלחה חמודה!!
😊 😊
תודה על העצה.. אבל ההורים שללי קשים מידיי.. דיברתי איתם לא פעם והם לא מסכימים 😢
וווייייי
איזה ביאוס...........
תקשיבי.... העצה הכי טובה שאני יכולהל לתת לך כרגע (מתוקף היותי בן אדם רגיל ולא מומחה גדול בעניין...)
היא להמשיך לנסות ולא לוותר.....
זה שווה את זה..........!
מקווה שהכל יסתדר בשבילך...!!!
בהצלחה!!!
😊 😊
דעתי היא כזאת מה ההורים שלך מעדיפים לדעת איפה את ועם מי את מסתבבת או שתלכי בסתר והם לא ידעו איפה את נמצאת
תדברי איתם ותגידי להם שאתם נפגשים בקשר ידידותי אי אפשר לשלול ממך את זה
בסופו של דבר ניראה לי שהם יסכימו
בכול מיקרה תזהרי ותשמרי על עצמך יש לך עוד הרבה שנים לחבריות
בהצלחה חמודה 🙄
מיכל22 אל תשכחי שהיא בת 14
יכולים להגיד לה גם לא לצאת מהבית בכלל!!!!!!!!!!
QUOTE (shidosha @ 04/02/2005) מיכל22 אל תשכחי שהיא בת 14
יכולים להגיד לה גם לא לצאת מהבית בכלל!!!!!!!!!!
אמרו לי שיהיה ככה אם אני אמשיך תקשר