בדיוק... בגלל זה אני אומרת לך שתדברי איתם שוב ושוב ושוב
ואל תוותרי........!!!!!!!!!!
זה הפיתרון בעיניי..... להציק להם, לאט לאט אני מאמינה שתשברי את החומה!!!
הם חייבים להיכנע בסוף...... הם יבינו שאת תשגעי אותם שוב ושוב
ואל תכנעי!!!!!!!
תביאי אותו הביתה, שיכירו אותו, שיראו שהוא בן אדם טוב
ואולי זה יעזור....
😊 😊





