-*-חלום-*-
חלום שלי,
שהפך לסיוט...
כשראיתי אותך עם מישהי אחרת,
כשראיתי אותך מנשק מישהי אחרת...
מישהי אחרת ולא אותי...
מישהי אחרת שלא מבינה מה קורה לי...
כול כך אוהבת אותך,
ואתה אפילו לא מסתכל לכיוון שלי...
כול כך רוצה אותך...
אבל אתה לא יודע את זה...
בוכה בלילות,
מרטיבה ת'כרית,
אבל בחיים אתה לא תדע על זה...
על מה שעשית לי,
תדע שאני אוהבת אותך...
אהבת ילדות...
אהבה ראשונה...
אהבה חד צדדית...
מצטערת...
על הדמעות שירדו מתוך עייני בגללך...
מצטערת...
שחלמתי אליך...
אבל זה כבר אבוד...
אתה עם אחרת...
היא תקבל ומקבלת ת'יחס שהייתי רוצה לקבל,
היא שלך...
ולא אני...
אהוב יקר,
זה נגמר,
ליבי נשבר...
ואת זה אי אפשר לשנות...
ליבי נשבר...
וכך זה ישאר תמיד
*****************************************************
איך זה?!?!?!?!,
תנו תגובות...
עצובבב בטירוףף אבל מושלםם
אמאא איזה מרגש ומצמרר זה
אהבתי מאוד מאמי
תמשיכי לכתוב תמיד
חולה עלייך אחותיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' בובה צ'ווה צ'לי שרופה,מתה,בריאה וחולה עלייךךךךך!!!!,
מוווואהההההההה אחותי הקטנה והמושלמת,
ונחשי מה?!?!?!,
אני והמושלם שלי לבד בבית...
ההורים שלו ואחיו הקטן נסעו לדודים שלו עד יום ראשון בערב,
אז אפשר להגיד שכייפנו אתמול ,
והיום בבוקר הלכנו לעשות קניות,
זה היה קורע ביותר!!!,
אבל כייף משהו רצח,
אני פשוט מאוהבת בבנאדם הזה!!!!
יואווו איזהה חמודיםם חיים שלי
כבר אמרתי לך מלא פעמים ואני אומרת שוב
מגיע לך את כל הטוב שבעולם
איזו מתוקהה אמאא שמחה שנהנת
וכן הבנתי חח 😉
כפרה עלייך אחותי הגדולה את
תעשו חיים ותהיי אישה טובה חח 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח ת' מושלמת שלי מתה עלייךךךךךךך!!!!!!,
מוווואהההההההההה 😁
בובה זה פשוט מדהההייייייייםםםםםם...
את חייבת לנצל ת'כישרון הזה איכשהו..זה בזבוז לכתוב
ככה ולא לעשות עם זה כלום....
איך בדיוק לנצל?,
ו-ת' חיים שלי 😁
חחחח אין לי מושג...איכשהו...חחח
אני אחשוב על זה...
את משתתפת בתחרות שירים פה?
איזה?,
לא ידעתי שיש פה תחרות שירים בכלל...