יש בטח שיששששששששששש...
וואי אפחד לא יודע מזה...
תשלחי שיר שאת רוצה לרומי לפרטי....
ליותר פרטים את יכולה להיכנס לנושא שהיא פתחה למעלה..
אוהבתותך..בהצלחה..
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי