אוי אחותי קודם כל תודה...
בסוף יצא די טוב כל הקטע הזה.. אמנם לא הלכנו בסוף לקניון והכל אבל זה כבר איבד משמעות כי היה לי איתו פשוט כיף היום ואני מרגישה שהתקרבנו והכל.. הוא אמר לי לבוא לשבת איתו והחברים שלו בהפסקות (לא שאני יעשה את זה כי מה הקשר שלי אליהם??) וגם לבוא לשבת לידו בשיעור שאנחנו לומדים ביחד (הכי סבבה שיש למרות שבהתחלה היססתי קצת בגלל הדרך שהוא אמר את זה אבל הוא.. שיכנע =) )
ודבר שלישי הוא הציע לי שניסע ביחד גם בבוקר לביצפר ולא רק אחרי הצהריים.. נחמד לא?! זה אומר שהחלפנו מס' פלאפון 😁 חחחח קיצר אחותי הולך מעולה יש לנו מצב להיות ידידים ואני מקווה לטוב..
בנים-עם-מסובך (ולא משנה לאיזה מטרות..)
ומה איתך תגידי ליייי?? מה עם ההוא שלא יוזם?? מקווה שיזמת 😛 אולי תעדכני אותי??? 😎
ובינתיים לילה טוב והמון חלומות מתוקים 😊
אה ושכחתי לציין שגם עשינו שיחת נפש על זה שהוא פשוט בנאדם מאוד מתוכנן שמתכנן הכל וממש לא זורם וספונטני יענו ממש שיחה טובה והוא אמר שאני צודקת ושהוא ינסה להיות יותר ספונטני כמוני ושאולי ככה הוא יותר יהנה בחיים והכל.. בקיצור שיחה מוצלחת חחחחח אני מרגישה כמו ילדה קטנה בגלל ההתלהבות שלי.. חחחח.. איזה טמבלית...
כמו שאמרתי, לילה טוב 😊
יאאאאאאא ממאמי!!
איך אני שמחה בבשבילך!!...יהיה טוב מתוקה..אני מבטיחה לך!! 😊
אני ממש מאושרת שהתקרבתם..ושהכל הולך טוב!!
אממ...בקשר אליי....ואל ה'לא יוזם'...
הכל הולך טוב...
כתבתי בפורום כללי משהו על זה...קוראים לנושא "סוף סוף"...
תקראי ותגיבי לי.. 😊
וואלה סבבה אחותי הגבתי לך שם אבל אני יגיד לך את זה גם פה -
=ש=י=ח=ק=ת= =א=ו=ת=ה=
והמוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בהצלחההההההההההה תעלפי אותו 😉
וואי אני מה זה מאושרת היום היה לי יום עמוססססססססס חוויות עם ההוא חחחח עזבי אנ'לא יחפור אבל היה פשוט מעולה יש לי הרגשה ממש טובה בקשר לזה (עד לפעם הבאה שהוא יעשה משו שיעצבן אותי ואני יכנס לבאסות חחחח...)
תעדכני אותי מה היהההההההההההה 😛