פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

איך יודעים?

✍️ maayan_p 📅 02/02/2005 17:28 👁️ 568 צפיות 💬 33 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
********** 😊
אני די בטוח שכן האמת
בואנה אתה מר/גב' מבאס/ת אה?!?!
חחח אוףףףףףףף 😕


חחחח איזה חמודה!!! 😊

וכה ת'אמת נראה לי שאת מתחילה להתאהב בו או שאת כבר מאוהבת...


חחח ולמה לבאס?!?!?! זה מצויין!!!

בובה....תעדכני אותי במה שהולך... 😊
חחחח איזה מתוקים אתם..
טוב אז לעדכן?! בכיף למה לא..
ככה קודם כל מה זה ירד לי ממנו.. זתומרת.. זה אף פעם לא יורד לגמרי כל כך מהר אבל אני קצת צוחקת על עצמי שנדלקתי עליו (אני מתעקשת על נ-ד-ל-ק-ת-י חח) הוא פשוט כזה ילד קטן.. אולי אחרי שהוא יתבגר והכל.. אבל עכשיו ממש לא.. אז אנחנו ידידים בינתיים ואני רשמית יכולה להגיד שאני נקיה מכל א-ה-ב-ה שוברת לב שכזאת.. נו תשמחו בשביליייייייי 😉
ומה איתכם?!
חחחחחח...מותק!!

אני שמחה שהכל טוב..!!

אממ......האמת שהמצב שלי לא ממש ברור....
יש מישהו שאני רוצה...ולפי מה שהבנתי גם הוא רוצה....
אבל...הוא לא עושה עם זה כללום... 😉
ולי כבר נמאס להיות זאת שיוזמת הכל..
חחח ראסמי חמודה..😊 חחלפעמים הייתי מת לא להיות מאוהב או מבולבל אם הייתי יכול להשאר כמו לפניי שנתיים😢 זה היה הרבה הרבה יותר קל לי ופחות בזבזוז זמן על תכנון ומחשבה איך לשמח את הבת זטג😊 מצד שני התבגרתי ואם מסתכלים על זה אחרת הדברים שאני מקבל מזה שווים כל רגע כל מחשבה כל שניה של מבט מהאחת😊
וואי זה בדיוק מה שיש לי =((((((((
תקשיבו טוב אחים שילייי!!! 😎

אז ככה קודם כל באסטר אחותי (בואנה קצת לא נעים לקרוא לך בסטר תעזרי לי פה כאילו?! 😛 )
עזבי אותך מהלא נעים, אלה שהכי שווים הם אלה שבאמת יחשבו פעמיים לפני שהם מציעים (אני מדברת על בנים) ככה שאם הוא ביישן ולא ישר קופץ זה דבר טוב ותיזמי למה לא רק תקחי את זה בקלות.. זתומרת גם אם הוא יגיד כן וגם אם לא - צריך ללמוד לקחת גם את הכנים וגם את הלאים בקלות חחח 😉

ורומיאו וכל השאר תקשיבו לי טוב אתם חייבים לעשות סוויץ' בגישה - חייבים לקחת הכל בפנאן פשוט ככה.. אל תעבירו את האהבה בכלל בראש שלכם תכנסו למצב שכולם רק ידידים/ידידות (כי זה הרבה יותר שווה) ומי שבאמת רוצה - יתאמץ בשבילכם.. אתם רק תשבו בצד.. נכון שיש כאלה שיגידו שזה לא משו אבל אני אומרת לכם - זה פשוט הכי טוב..

אני בימים האחרונים התגברתי ל-ג-מ-ר-י על הטיפשון הזה הילד הקטן ורק כשמתרחקים מהם הם לומדים - שאולי יש יותר מאיתנו אבל אין כמונו =)

אוהבת'ותכם מאוד 😉

טוב אז בובה.....קודם כל ..אני ממש שמחה שהצלחת להתגבר עליו!!! 😊 חחח.ואהבתי את המשפט!!.. 😊

דבר שני...תודה על העצה...ודרך אגב....קוראים לו מיכל..!! 😊 חחחחח...


אז מה עם מישהו חדש?..יש משהו?!
חח וואלה אחותי אין בעד מה..
אז תשמעי משו.. אין מישו חדש אבל אני חייבת עצה ממך.. בכללי בקשר לבנים.. ידידים..
יש איזה אחד שאני מכירה אותו משו כמו 4 חודשים הוא מהשכבה שלי ולומד איתי מקצוע אחד..
בקיצוררר אז אנחנו די ידידים כזה אנחנו כל הזמן חופרים ומדברים ובאמת שאנחנו מדברים חופשי ומרכלים חח וכל מיני דברים חמודים.. פעם הייתי דלוקה עליו אבל עכשיו ממש לא ודווקא כשעבר לי גיליתי שהוא ילד הרבה יותר מדהים ממה שחשבתי ואני נהנת מאוד להיות ידידה שלו..
אנחנו שנינו לומדים במקום אחר מאשר רוב הילדים בביצפר כאילו בעיר שכנה..
אנחנו תמיד הולכים ביחד הביתה ומדברים המון ולפעמים יוצא לנו להפגש (רק במקריות) אחרי הצהריים..
הקטע הוא שכמו כל יצור חברתי נורמלי (חח) החלטתי שהגיע הזמן לזוז קצת קדימה (בתור ידידים) ושלדוגמא יהיה נחמד לעשות איזה משו ביחד ללכת לאנשהו או סתם להפגש כזה אחרי הצהריים.. אז לדוגמא הצעתי לו ללכת ביחד לקניון והוא התחמקקק כאילוו וזה ממש עצבן אותי.. הוא כזה אמר טוב יש לי היום אימון וזה אז אני מסיים ב-7 ואני יראה אותך אחרי הצהריים (כי אני שם באותה שעה כן..) ואז נראה אם יהיה לי כוח וכל שניה כזה "אבל מה יש לעשות שם אין מה לעשות שם" וזה מתלבט עם עצמו וזה ממש מעצבן אותי.. אולי הוא חשב שזה מיני-דייט?! אני מרגישה שהוא רוצה להיות ידיד שלי אבל מה לעשות זכר לעולם ישאר זכר ואני בחיים לא יבין אותם כנראה.. מה את אומרת מה נסגר איתו?!

*חפרתי, מצטערת, זה קרה לפני חצי שעה ואני בעצבים* 😉
חחחח..מתוקה...ממש לא חפרת....!!

אממ..אבל למה את עצבנית?!


טוב לדעתי..יכול להיות באמת שיש לו אימון ושאין לו כלכך זמן...(אני מכירה את זה..בתור אחת שמתאמנת ....ובתור אחת שיוצאת עם שחקנים)...
תראי..יכול להיוות שהוא פשוט נלחץ...שהוא חשב שזה מיני דייט...וזה אולי קצת הפחיד אותו..וזה קורה להרבה בנים..... 😉 (לצערנו..)

הוא רוצה מישהי?..כאילו...בטוח יצא לכם לדבר על בנים\בנות...הוא אמר לך שהוא רוצה מישהי או משהו כזה?

אם לא...אז כנראה שאין לו מישהי...ושהוא פשוט סתם מפחד...
במקרה הזה....את צריכה פשוט לקחת את העניינים לידיים שלך!!..
תקבעי שתפגשו!..תתקשרי אליו...סתם תגידי לו שמשעמם לך או משהו כזה..
ושאם בא לו להפגש איפשהו..

מה את אומרת?! 😊
חחחח וואלה זה ישמע לך קצת מוזר בטח אבל אנחנו אפילו לא מדברים בטלפון..
אין לי איך בדיוק להתקשר אליו להגיד לו שמשעמם לי או משו כזה.. כאילו יש אבל זה יראה טיפה מפגר כזה.. חח.. אני לא יודעת יש מצב שהוא עייף או משו כזה אבל הוא אחד שתמיד בחוץ וגם אם הוא חוזר מאימון אז הוא אומר שאין לו כוח ושהוא מעדיף לשבת בחוץ בשכונה.. קיצר יש לי הרגשה שהוא פשוט מ-ח-פ-ף..
יש מצב שאני סתם לוקחת דברים מחוץ לפרופורציות כי אני ילדה ממש רגישה וגם חברה שלי אמרה לי שאם הוא לא היה רוצה להיות ידיד שלי הוא גם לא היה כזה נחמד אלי ומדבר איתי ככה.. יש מצב, לא? אוף לוידעת.. מה קרה ידידים לא יכולים ללכת ביחד לקניון?! מה נסגר איתו?!?! אוףףףףף..
אני ממש מקווה שהוא לא לקח את זה בתור איזה מיני דייט או משו כזה.. ובקשר לאם הוא רוצה מישהי אז בקטע הזה אנחנו לא ממש מדברים.. הלכתי איתו הרבה פעמים שהיה איתנו עוד חבר שלו או משו כזה והחבר תמיד דיבר על בנות (מי נדלקה עליו ואיזה כוסית היא.. סתם חפרן..) והוא אף פעם לא היה מדבר על אף אחת.. הוא אף פעם לא מדבר על בנות.. בכל אופן זה לא ממש משנה אני יודעת שאין לי מצב איתו הוא חמוד סטייליסט כזה ואני סתם מעאפנה.. כאילו פסדר אבללל לא.. חחחח.. עזבי.. בקיצור מעצבן אותי שהוא ככה מנפנף אותי בתירוצים קצת צולעים אבל אם הוא מעדיף ללכת לשבת בשכונה מאשר לבוא איתי אז הפסד שלו (או שלא...?) אוף.. אני אמורה לפגוש אותו ב-7 היום והחלטתי שאו שאני פשוט לא יהיה שם (זה לא שממש קבענו או משו כזה..) או שאני סתם יגיד שלום מרחוק ואם הוא יבוא לדבר והכל אני פשוט לא יזכיר את זה.. אולי זה יעלם מעצמו.. אוף חבל ששאלתי..!!!!!! 😊
חחחחח..חמודה..!!

תקשיבי מה אני אומרת..
את פשוט חייבת להגיד לו את כל מה שאת חושבת!!

פשוט תגידי לו שזה לא בקשר של "דייט" או משהו כזה..זה סתם לשבת איפשהו..
תגידי לו.."אני לא מבינה מה כלכך נורא בלשבת עם ידידה?"
אל תפחדי מהתגובה שלו..אין לך מה להפסיד...

וזה שהוא לא מדבר על בנות וכל זה..יכול להיות שהוא פשוט עוד לא מוכן לכל הקטע הזה של חברה וכל זה...ורוב השחקנים שאני מכירה בגילאים שלי לא רוצים בכלל חברה כי אין להם זמן לזה...

לדעתי..פשוט תגידי לו הכללל!!

בהצלחה מתוקה..
אוהבת מלאא..מיכל..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך