אמ..אז ככה..
בן...שיש לו חברה..והוא הלך עם כל החברה שלו לידידה שלהם..(והידידה הזאת אוהבת את הבן הזה..ותמיד
ניסתה להפריד בין החברים..)והבן ישן איתה ביחד מחובקים..
זה נקרא בגידה?
אמממממ רגע לא הבנתי כל כך את הסיטואציה
נראה אם הבנתי נכון:
לברנש אחד יש חברה
והוא הלך עם כל שאר הברנשים לבית של ברנשית אחרת
שבמקרה אוהבת את הברנש הנ''ל
והברנש ישן איתה באותה המיטה עם הברנשית?
ככה?
חחח נראה לי בסוף אני ייצא מזההה סתומה
אממ אני לא יודעת אם לקרוא לזה בגידה אבלל
בואו נקרא לזה בשם אחר
ח-ו-ס-ר כ-ב-ו-ד!
איכסססס
זה גועלי המעשה הזה שהוא עשה
אין לו טיפת כבוד כלפיי החברה שלו
וגם לא טיפת כבוד כלפי הברנשים שהיו איתו
כי הם לא צריכים לראות איך הוא מזלזל בחברה שלוו
לעיניי כולםם!!
דוחה לדעתי
אוהבבבבבת
חני 😎
הברנשים --->> זה גם בנים וגם בנות...
חחחחחח ברנשים הרגת אותייייייייי
לא זה לא נקרה בגידה מאמי!!!
זה כמו שאת תתחבקי עם ידיד שלך
זה לא שהוא חירמן אותה...זה רק חיבוק
לפחות ככה אני רואה תא זה..מקווה שעזרתי
אוהבת המון אלה 😂
אוי ואבוייי
עוד יותר גרועע!
ואני גם אסביר לך בדיוק למה
כי נגיד היו שם רק ברנשים
בלי ברנשיות אז אלה בטח היו חברים שלו
והם לא היו מדברים על זה ולא היו מספרים את זה
לאף אחד מתוך שמירת על כבוד של חבר שלהם
כי ככה זה בנים את בטוח מכירה
אסור שיהיו אצלהם מפקירים ומלשינים וכל החרא הזה
אבל היו שם גם בנות
שרוב הסיכויים שהן ברנשיות של חברה שלו
ולבנות יותר קשה לשמור סוד או לא לדבר על
רכילות "עסיסית" שכזו..
אז בסופו של דבר מה שקורה זה
שהיא שומעת על זה בטעות בגלל שהברנשיות שלה
מתלחששות ביניהן על הנושא
זה טוב??
לא .. הדברים האלה תמיד נגמרים ברע .
וחבל
הברנש היה יכול למנוע את זה
אבל כל אחד בוחר את המעשים שלו
אני בטוחה שהברנשית לא הכריחה אותו
לישון איתה באותה המיטה
אז שישא בתוצאות
מקווה שעזרתי 🙄
חנוששששש לא הבנתי מה אמרת עם הברנשים האלה...ולא הבנתי מה קרה יש למישהי חבר והחבר מתחבק עם ילדה אחרת שהיא בעצם ידידה שלו והם ישנו ביחד?
תסבירי לי כי לא הבנתי
נטי
אלוששש מאמי שלי אני שמחה שהצלחתי להצחיק אותךך!
אוהבת מלאאאאא
ונטי מאמי שליי..ברנשים =חברים
ותחשבי על המצב הזה:
חבר שלך הולך לבית של ידידה שלו והידידה הזו אוהבת אותו
והוא ישן אצלה והם ישנים מחובקים במשך כ-ל הלילה .
איך היית מרגישה??
זה קצת פוגע לא?
בי לפחות זה כן .
אוהבבבבבבבבת
חני 😊
תראו..
אני יספר את זה בברור יותר.!!
גיא - חבר של מורן
מורן - חברה של גיא
קרן - הילדה שאוהבת את גיא ומנסה להפריד
החבר'ה - חברים (בנים ובנות ) של גיא וקרן..
גיא הלך לבית של קרן עם החבר'ה הם שתו והכל כולם...
וגיא וקרן הלכו לישון ביחד מחובקים במיטה של קרן..!!
האם זה נקרא בגידה מה שגיא עשה?
בגידה או לא בגידה אני במקום החברה שלו הייתי נפגעת מאוד מחבר שלי, לא סומכת עליו יותר ואפילו ניפרדת ממנו.. כי אם הוא היה מסוגל לישון עם ידידה שלו מחובקים! אז הוא מסוגל להרבה יותר...אז הייתי חותכת ת'קשר הזה עכשיו ולא מחכה שהוא יבגוד בי בצורה רצינית יותר ואז הייתי נפגעת פי 900 יותר.
ומה בכלל הוא הולך לבית של ידידה שלו בלי חברה שלו? אני בטוחה שהוא היה מגיב בצורה חמורה יותר אם חברה שלו הייתה הולכת לבית של ידיד שלה שמאוהב בה בלעדיו
(אל תבינו לא נכון, אני לא אומרת שאם יש לו חברה אז אסור שיהיה לו ידידות..פשוט אני לא חושבת שיש לו מה לחפש אצלה בבית ועוד לישון איתה מחובק כשיש לו חברה אחרת..)
תודה לכל התגובות..!!
והוא באמת כבר לא איתה...חח...
אוהבת אותכם המוניםם..!!
תוודדההה..!!(:
לירוניייי אני מסכימה איתךך בהחלט!!
הבחורונת הזוו לא צריכה להפגע בגלל הברנש המטופש הזה!!
אם זה מה שהוא עושה הוא לא שווה את הכאב בכלל
ושלו'שש אין על מה יפה שלייי
אני שמחה מאוד לשמוע שהם כבר לא ביחד!
מקווה שעזרתייי
אוהבבבבבבבבבבת אותך המונייייים
😊