אוהבת אותך גם...(:
ובעצם הבחורונת הזאת זאת אני...
רק רציתי לדעת אם עשיתי את המעשה הנכון שנפרדתי ממנו...
אז עשית בשכל מאמי..אין לך על מה להצטער... ישר כוח!
לירון
תראי מותק...
זאת לא בגידה..אבל בואי נגיד שאני ממש הייתי ניפגעת מזה!!
כאילו...זה קצת חוסר כבוד כלפיי...
היי היי אני רק עכשיו חזרתי לפה!
ורק שתדעי שאני כל כך גאהההההה בך
שהיה לך את האומץ לעמוד על שלך
ולהפרד מה-לא מכבד הזההה
מגיע לך יותר טוב מזה!!
לא אחד שיישן מחובק עם חברה שלוו
אוהבת אותך ברנשית 😊
ולא משנה מה יקרה אל תמחקי את החיוך לעולםםםםם