ממש סיפור מדהים...
המשךךךךךךך
המשךךךךך
סיפור כל כךך יפההה
איזה **-**** טללללללל
בתאלושש 😁 [B]
דניס אוהבת אותך נשמה שלי 😊
כל הבנות שהגיבו-->תודה בובות שילי מואה!!!!!!
היסתכלתי על נוי וחייכתי "נוי תודה נישמתי אוהבת אותך"
וחיבקתי אותה
כשיצאנו מהשירותים הלכנו לכיתה
"שירלי חכי שניה!"
היסתכלתי לאחור וראיתי את גל
--------------------------------------------------
"היי שירלוש מה קורה מאמי?" גל שאל
וחיבק אותי
"אחלה.." עניתי לא חיבקתי אותו רק עמדתי ולא זזתי
פתאום גל תפס בשתי ידי ואמר
"שירלי תקשיבי אני יודע שאת כועסת עלי בגלל שאת חושבת שאמרתי לטל שאת ואבי יתנשקתם אבל באמת לא אמרתי לו את זה רק אמרתי שראיתי אותכם בקניון"
גל עשה את פרצוף של חתול מיסכן שצריך איזה ליטוף אחד או שתיים כמו כל פעם שהוא עושה לי כשאני כועסת עליו
"אהה טוב.."עניתי לא היה לי כוח לזה כבר לא היה לי איכפת כי עכשיו גיליתי את הפרצוף האמיתי של טל
וזה כבר לא משנה ביגלל מה זה או מיזה
וכבר הבנתי שלטל נימאס ממני אז הוא הלך לבר
פיתאום נישמע הצילצול חזרה לכיתות
זאת הייתה השעה האחרונה
ישבתי בשולחן האחרון בפינת החדר
לא רציתי שמורה תיראה אותי קוראת את המכתב
הוצאתי את המכתב מהתיק
"לילדה הכי יפה בכיתה
אני מיצטער על זה שגרמתי לך סבל ואני אוהב אותך יפה שלי
אני לא אוהב את בר באמת זה היה סתם קטע כזה
בבקשה תיסלחי לי מלאך שלי
תני לאהבה שלנו עוד ניסיון אחד
אני יודע שאת ואבי לא יתנשקתם{גל סיפר לי את האמת} ואני יודע שאת אוהבת אותי כמו שאני אותך
ושאת לא אוהבת את אבי
את רק רוצה שאני יקנא
אני לא יכול בילעדייך בבקשה תיסלחי לי
עוד מעט יום אהבה ודפקה עכשיו את עוזבת אותי?
מאמו'ש תחשבי על כל מה שעברנו בבקשה אל תלכי לי עכשיו
אם את תלכי אני ימות!
אני לא יכול להיתרכז בשיעורים ביגללך
אז תחשבי על זה ותיתני לי תשובה מחר
אוהב מאוד טל"
אחרי שגמתי ליקרוא לא ידעתי מה לעשות רציתי רק ליבכות
אבל אני יודעת שהוא לא רציני ושהוא משחק בי אבל אני כל כך אוהבת אותו
קראתי את המיכתב שוב ושוב
עד שניגמר השיעור
הכנסתי את המיכתב לכיס לקחתי את התיק ויצאתי מהכיתה הכי מהר שיכולתי
כשהגעתי לשער של היציאה מהבצפר
ראיתי את בר ואת טל מיתמזמזים להם
כשטל ראה אותי הוא הפסיק ודחף את בר לאחור
"שירלי אני רוצה לדבר איתך שניה" הוא אמר
"אבל אני לא רוצה טל" ויצאתי מהשער
אחרי כמה דקות של הליכה ראיתי את אבי
אבל הוא לא ראה אותי
העדפתי לא לדבר איתו אבל אז....
רוצים המשך??
שומשלם נשמה שלי!!!! 😛
ברור שרוצים המשך!!
יאאא אני רוצה המשךךךך
זה סיפור כזה יפה!!!!
מ[/B]המממםםםםםם
איזה זבללל טלללללל
בן זונהההה
המשךךך דחוףףףף
בתאלוששששש[B]
ואיי מאמי זה ממש יפה~!! תמשיכייייי
אבל אז....??????????????????????????????????????????
סיפור מדהים מהממם יאללה שימי המשך
אולוש אני פשוט מתה עליך בובה ...מואהההההההההההה
וגם עליך שירלוש תגידי הסיפור הזה אמיתי או שאת ממציעה אותו? ואם חלק אמיתי אז ספרי לי איזה חלקים חיחיחיח
מטורפת עליך מואההההההההההההההההההההה
בבקשהה בבקשהההה
המשךךךךךךךך
אבל אז????.
השארת אותי במתחחחחחחח חחחחחחחח
שימי המשך נשמה....
אחרי כמה דקות של הליכה ראיתי את אבי
אבל הוא לא ראה אותי
העדפתי לא לדבר איתו אבל אז....
-----------------------------
אבל אז נישמע קול מוכר "שירלייייייייי חכי דקה!!"
היסתכלתי לאחור וראיתי את נוי רצה אלי
עמדתי במקום וראיתי שגם אבי מיסתכל עלי
ומתחיל ללכת לכיוון שלי
"שירליי!!!" נוי אמרה וקפצה עלי ואז המשיכה
"למה ולא חיכית שנלך ביחד?"
"אייההההה נוי את מכאיבה לי!" אמרתי
לא היה לי משו' לומר לה אבל היא באמת הכאיבה לי
אני יודעת שהיא צודקת אבל רציתי קצת לחשוב על כל היום הזה על טל ועל המיכתב על זה שראיתי שהוא מיתחרמן לו עם בר...
"אויי סליחה מאמי"נוי אמרה וחינקה אותי
בקושי יכולתי לינשום!!היא תמיד עושה לי את זה כל בוקר...אני כל כך שונאת את זה{והיא יודעת!}
"טוב נוי תני גם לאנשים אחרים לחבק אותה" אבי אמר וחיבק אותי
ונוי המשיכה עדיין לחבק אותי
הרגשתי כמו בין 2 קירות וכל קיר מוחץ אותי עוד יותר מהשני!!
חייכתי אליהם חיוך מזויף עד שהרגשתי שאני לא יכולה יותר
"נוי אבי!!"
"מה?"שניהם אמור
"ככה בחיים לא נגיע הביתה.."אמרתי וחייכתי עוד אחד מהחיוכים המזויפים שלי
לא רציתי להעליב אותם אבל כמה אפשר?!?!?
כל אחד ממזמז אותי מכל צד!=\
אם לא הייתי יודעת שיש לנוי חבר הייתי חושבת שהיא מאוהבת בי!
אחרי שהם עזבו אותי הלכנו הביתה דרך הפרדס
קטפנו כמה תפוזים ואכלנו
"שושי מה היה כתוב במיכתב" נוי שאלה
"איזה מיכתב"אבי היסתכל עלי
המשך..?
אנשים אתם בקושי מגיבים לא ניראה לי שאני ימשיך ת'סיפור ..
בקשר לשאלה שאם הוא אמיתי
כן,הוא מבוסס על סיפור אמיתי השמות לא אמיתים אבל באופן כללי הוא אמיתי
תודה לכל מי שהגיבה אוהבת אותכן 😊
סיפור מהמממםםם....!!!
אוהבים את הסיפור שלךךךך.....!!!
המשך דחוףף!!
אוהבת המונים שלי!!