איזה סיפור יפהההה!
אני במתח..המשך!!!!!
סיפור מדהייםם..!!
המשךךךך!!
כפרות עלייכן
כבר אמרתי שאני אוהבת אותכן?חחח 😊
ד"א למילנה וכולם לא אמרתי את שמי אז..קוראים לי שירלי..
{מרוב היתרגשות שכחתי להציג את עצמי 😛 }
לכל מי שהגיבה --->תודה נשמות יפות שילי לאף יו אולללל!!
ההמשך..
"תני לי לדבר איתו!"
"לא אבי עזוב!!"
אבי הרים את הטלפון הושיט לי אותו
היסתכלתי עליו והוא עליי
ואז הוא אמר "אני ידבר או את?"
----------------------------
לקחתי את הטלפון מידו של אבי היסתכלתי על הטלפון היסתכלתי על אבי
ואז אמרתי "אף אחד!"וניתקתי
"מה??מה את עושה?למה?אני רציתי לדבר איתו מי הוא חושב את עצמו לאלוהים?!?!"
אחרי כמה דקות של שתיקה נישמע עוד פעם צילצול
"אני עונה!" הוא אמר ולקח את הטלפון
"לא תעזוב נו!"שנינו החזקנו את הטלפון והתחלנו לריב
"נו תעזבי כבר שירלי אני רק רוצה לדבר איתו.."
"לא נו די אביייייי!"
"שירלי נו מה אני כבר יעשה לו אנחנו רק מדברים.."
"טוב" ועזבתי את הטלפון
ירדתי למטה להקשיב מהטלפון השני
"הלו"
"שירלי?"
"טל זה אבי!תקשיב טוב אם עוד פעם אחת תיקרא לשירלי כלבה אני הורג אותך!"
"איזה פחד.."טל אמר וצחוק ואז המשיך "שירלוש אני יודע שאת שומעת את זה אז תקשיבי זה לא היה בכוונה
נשמה שלי אני אוהב אותך יפה שלי!"
"ואני שונאת אותך ולך לזיין את הבר שלך ביי!" וניתקתי
לא רציתי לישמוע את המשך השיחה זה בכל לא עיניין אותי
חזרתי למעלה וראיתי שאבי עדיין מדבר איתו
"נו אבי נשמה שלי לא אמרו שאנחנו הולכים לסרט!"
אבי היסתכל עליי והבין הכל
"חיים שלי אני כבר בא ביי טל"
וסגר את הטלפון
חייכתי לאבי וחיבקתי אותו
"שירלי אולי באמת ניהיה זוג?"
והוא חייך אליי..
"מה..?אבל אבי אתה יודע שאני אוהבת את טל עדיין.."
"כן אני יודע יפה שלי אבל מאמי אולי אני יצליח לעזור לך לישכוח אותו ואז אולי תתאהבי בי.."
האמת הרעיון של אבי היה ניראה לי מצויין
גם ככה עוד מעט כל הבצפר יחשוב שאני והוא זוג בת-אל לא תעמוד בפיתוי לא לספר לכולם
אז הסכמתי
למחרת בבצפר
ראיתי איך טל ממזמז את בר
הם היו ליד העץ והחילו להיתנשק ולעשות איקי אחד לשני
רציתי לבכות באותו רגע
"שושי אל תיבכי מאמי" פיתאום נוי אמרה
כולם כבר ידעו את הסיפור..
וכולם התחילו לשנוא את בר ואת ההיתנהגות של טל..
פיתאום נישמע הצילצול להיכנס לכיתות
ניכנסתי לכיתה וראיתי על הכיסא שלי קופסא לא קטנה ולא גדולה בצבע תכלת זוהר
והיו מציורים שם מלאכים ולבבות..ליד הקופא היה גם פתק
פיתאום ראיתי שהמורה ניכנסה וכולם ישבו במקומות
רוצים לדעת מה היה בקופסא ומה היה כתוב?
אז תגיבו קצת יותר?
יאא....תמשיכי תמשיכי תמשיכייי....!!! מהרררר
מושלםםם....
האבי הזה חמוד..! (:
אז יאללה אני רוצה לרואת המשךך..😊
אוהבת המונים שלי!!
מה היה כתוב? מה היה בקופסא??
סיפור מהמם ביותר!!
שימי המשך מאמי..
אוהבת*-*אולוש*-*
תמשיייייככככככככככככייייייי
יאאאא איזה חמודות אתן 😊
אני שמחה שאתם אוהבים ת'סיפור
אוהבת אותך המון!!
לכל מי שהגיבה --->תודה כפרות עלייכן 😊
ניכנסתי לכיתה וראיתי על הכיסא שלי קופסא לא קטנה ולא גדולה בצבע תכלת זוהר
והיו מציורים שם מלאכים ולבבות..ליד הקופא היה גם פתק
פיתאום ראיתי שהמורה ניכנסה וכולם ישבו במקומות
----------------------------------------------
נוי היתישבה לידי
ואני הכנסתי את הקופסא לתיק והתחלתי ליקרוא את הפתק
המורה דיברה ואני הייתי שקוע בפתק
"שירלי מה זה?"נוי שאלה
לא שמעתי אותה הייתי כל כך שקוע בפתק שלא שמתי לב למה שקורה
פיתאום טלי המורה צעקה
"שירלי תביא לי את הפתק מיד!"
כל הילדים בכיתה היסתכלו עליי וטל התחיל ליצחוק
"לא לא הינה אני מכניסה אותו לתיק" אמרתי
"שירלי תני לי את זה מיד!"
היסתכלתי על המורה ועשיתי את המבט הכי מיסכן שיכולתי
"נו שירלי עכשיו!"היא אמרה
הכנסתי את הפתק ואז אמרתי "הינה זהו יזדמנות אחרונה"
טלי היסתכלה עליי ואמרה "אחרונה!"
והמשיכה לדבר על המהפכה הצרפתית
"שירלי מה היה כתוב במיכתב?"נוי פיתאום שאלה
אמ.."לא משו' מיוחד..אני יספר לך אח"כ"אמרתי
אחרי שיעור היסטוריה טל עמד מולי
"מה אתה רוצה טל?"אמרתי
"שירלי תקשיבי חיים שלי אני לא יודע מה קרה לי אתמול
אני אוהב אותך יפה שלי" ובא ללטף אותי
"חבל ואני לא אותך!" ונתתי לו עוד סטירה
"בשביל מה זה היה?"טל היה המום!
"זה על כל פעם שאתה משקר לי!"אמרתי לקחתי את התיק ויצאתי החוצה
"שושי חכי לי שניה!"נוי צעקה לי
"נו נוני יאלה בואי נאחר לספורט"
אח"כ שהגענו לאולם ספורט
היינו צריכות לעשות 3 סיבובי ריצה רק בגלל שאיחרנו 2 דקות
ככה עברה עוד שעה משעממת
אחרי שיעור ספורט נוי רצתה שאני ילך איתה לשירותים
כשהגענו לשירותים ראיתי את בר שם
"שושי אני רואה נכון?זאת ברני הקטנה?"
נוי תמיד שנאה את בר היא אף פעם לא ממש חיבבה אותה
ואחרי שהיא שמעה את הסיפור היא עוד יותר שנאה אותה
היסתכלתי על נוי והתחלתי ליצחוק
"נוי לכי חפשי לך חיים!"בר אמרה
"זנזונת תרגיעי את עצמך לפני שאני יתחיל להיתרגז!"נוי אמרה
בר יסתכלה עליה ועשה פרצוף של "איזה פחד" והלכה
ליפני שיצאה מהדלת היא אמרה "שירלי היה מה זה כייף להיתמזמז עם טל המיטה"
"יופי ככה זונות אמורות להיות את מקבלת על זה גם כסף?"
נוי אמרה
אבל בר כבר יצאה מהדלת
היסתכלתי על נוי וחייכתי "נוי תודה נישמתי אוהבת אותך"
וחיבקתי אותה
כשיצאנו מהשירותים הלכנו לכיתה
"שירלי חכי שניה!"
היסתכלתי לאחור וראיתי את גל
רוצים המשך?
רוצים לדעת מה גל רצה?
רוצים לדעת מה היה בקופסא?
רוצים לדעת מה היה כתוב בפתק?
אז רק תגידו
אוקיי אז אני אומרת--> אנחנו רוצים לדעת מה גל רצה...
אנחנו רוצים לדעת מה היה בקופסא...
אנחנו אוצים לדעת מה היה כתוב בפתק...
חח אמרתי הכל... עכשיו המשך...
הא.. שחכתי.. סיפור מהמם!!!!!
אוהבת*-*אולוש*-*
בטח שרוציםםםםם לדעת ה-כ-ל !!! חחחחחחחחח
שימי המשך מאמי....
מאמי שלי!!!!
סיפור מושלם כמוך נשמה אוהב אותך!!!יאללה המשך! מי שלא אהב שיוכל *** אתיופי