לדעתי התשובה כן,
יש לי חבר מחיפה ואני מראשון.
עם כל הקושי שבמרחק ביננו ובכלל שאני רואה אותו אחת לחודשיים
ולפעמים הרבה יותר, מה שמחזיק אותנו ביחד זה האהבה,
זה מוכיח לי כל פעם מחדש עד כמה האהבה היא חזקה!
ואני לא אגיד שלא קשה לי בגלל המרחק...
אני מתגעגעת אליו ברמות שאי אפשר לתאר,
חושבת עליו גם ביום וגם בליל
אוקיי, קצת נשמעתי פלצנית עכשיו, חחחחחחח..
אבל העיקר הכוונה, לא? חחחחחחחחח..
בכל אופן, אני באמת רוצה לדעת מה דעתכם בנושא.
אז אני אשמח אם תגיבו 😊
תודה מראש על השיתוף פעולה 😎
😊 וואלה האמת היא שאני מסכימה איתך במיליון אחוז....!!
האהבה תמיד מנצחתתת....!! 😊
ו....איך את באמת מסתדרת עם זה שאת לא רואה אותו...
אהבה אהבה...אבל.....תכלס זה ממש קשה....
אני לא מסכימה בכלל, האהבה לא תמיד מנצחת....
לפעמים יש דברים שאי אפשר להתמודד איתם גם אם מאוד רוצים.
חח איזו חמודה 😛
אם יש אהבה והיא אמיתית היא מנצחת הכל!!! את כל המכשולים!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האהבה מנצחת ה===כ====ל..!!!
יש לי הוכחות מפה עד להודעה חדשה..אני לא אפרט עכשיו..
אבל למדתי מעצמי ומחבר שלי..שאין שומדבר שיכול להתעלות על האהבה..
חוץ מהשנאה..אבל זה לא נחשב..=]...
כן, אני גם מסכים שאהבה מנצחת הכל, יש לי חברה מראשון ואני מקרית ביאליק ולומד במכינה קדם צבאית בקיבוץ מעיין ברוך שזה לייד קרית שמונה ואני לא רואה אותה הרבה אבל כשאני רואה אותה הפגישות שלנו פשוט מדהימות ואנחנו כל כך נהנים להיות אחד עם השני ואני יודע ששום דבר לא ישנה את זה כי אני אוהב אותה יותר מכל דבר אחר והאהבה הזאת שיש בינינו מנצחת ותנצח כל דבר!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב. אני החבר של הבחורה המדהימה שכתבה את ההודעה.
יכול להיות שיש משהו במה שאת אומרת,
מסכימה בהחלט :]
איך את שורדת קשר כזה?
בהצלחה בהמשך :]
😁
תלוי למי היא מנצחת!! שמעתי המון סיפורים!! לא דעת !!
😢
נשמה גם אני מראשון חח..
😊
מאיה!! המושלמת!!
ואיי אני לא מאמינה אתם חשים שאתם חיים בסרטים נשמות זה לא טלנובלה
שבסוף הכול טוב ואהבה מנצחת!!
לאא אהבה לא מנצחת בעיניי
ועם כן אז פעם ב...
ותלוי!!!
😠 מכעיס אותי
שאתם חושבים שאהבה היא כמו בטלנובלה
!!
זה לא נכון ממש לא נכון!
.
ראאאאסמי... אני צודקת איתך... נשמה...
וואלה.. פעם ראשונה מישי צודקת.. וחושבת כמוני..
😠
מתוקה לא נראה לי שמישהו פה התכוון לזה שהחים זה כמו טלנובלה ושהכל מסתדר בסוף..
אבל...לדעתי לפחות...אם אוהבים באמת...אפשר להתגבר על הרבה מאוד מכשולים..!! 😁
QUOTE (adi19 @ 31/01/2005) אני לא מסכימה בכלל, האהבה לא תמיד מנצחת....
לפעמים יש דברים שאי אפשר להתמודד איתם גם אם מאוד רוצים.
כן, עדידו'ש.. אני מסכימה איתך ב100 אחוז. האהבה לא תמיד מנצחת..
לפעמים יש כל כך הרבה דברים שיכולים להרוס אותה..
לי זה קרה .. ומאז הפסקתי להאמין שהאהבה מנצחת הכל..
אני ראליסטית :/
mo_may17- באמת מותק.. תסבירי לנו.. איך את מסתדרת עם סוג של קשר כזה ? כל הקשר מבוסס על שיחות טלפון.. ל'דעת.. להפגש פעם בחודשיים זה סרט רעע..
למה שלא תעשו הסכם שכל שבוע מישהו אחר בא.. רכבת /אוטובוס..
בכל מקרה בצלחה לכולם עם הקשרים הרחוקים שלהם 😊 אוהבת שירני