לבחורה שכותבת שאנחנו חיים בטלנובלה אני יכול רק לרחם עלייך שאת רואה את העולם בצורה כל כך פאסימית ושאין שמץ של גישה חיובית בתגובה שלך, זה פגע, פוגע ויפגע אך ורק בך.
אני יודע שאני אוהב את החברה שלי יותר מכל דבר בעום וששום דבר לא יפריע לאהבה שבינינו, היא חזקה יותר מהכל ושום דבר דבר בעולם כולו לא יכול לנצח אותה.
אני אוהב אותך יותר מהכל יפהפייה שלי, אל תשכחי את זה אף פעם
ל love-to-love
שאלת איך אני מסתדרת עם קשר כזה..
אז התשובה שלי היא כזאת:
טוב אז ככה,
אני לא אגיד שזה לא קשה,
אני לא אגיד שאני לא מתגעגעת
ולפעמים עד כדי כך שאני לא מסוגלת
לישון בלילה או שאני מרגישה הרבה פעמים
כאילו הוא לקח את הלב שלי איתו...
אבל מה שחשוב באמת הוא מה שיש לנו ביחד
וזאת אהבה גדולה.
המרחק הוא מכשול, מכשול שרק מחזק את האהבה שלנו יותר
ולא להיפך.
ואני באמת מאמינה בזה.
וקצת הגזמת עם זה שאני לא רואה אותו חודשיים
קצת הרבה.
אני רואה אותו פעם בשבועיים, לפעמים יותר מזה לפעמים
פחות זה תלוי מתי משחררים אותו מהמכינה.
QUOTE (mo_may17 @ 02/02/2005) ל love-to-love
שאלת איך אני מסתדרת עם קשר כזה..
אז התשובה שלי היא כזאת:
טוב אז ככה,
אני לא אגיד שזה לא קשה,
אני לא אגיד שאני לא מתגעגעת
ולפעמים עד כדי כך שאני לא מסוגלת
לישון בלילה או שאני מרגישה הרבה פעמים
כאילו הוא לקח את הלב שלי איתו...
אבל מה שחשוב באמת הוא מה שיש לנו ביחד
וזאת אהבה גדולה.
המרחק הוא מכשול, מכשול שרק מחזק את האהבה שלנו יותר
ולא להיפך.
ואני באמת מאמינה בזה.
וקצת הגזמת עם זה שאני לא רואה אותו חודשיים
קצת הרבה.
אני רואה אותו פעם בשבועיים, לפעמים יותר מזה לפעמים
פחות זה תלוי מתי משחררים אותו מהמכינה.
אמ.. התבלבלתי.. רציתי לכתוב שבועיים ויצא לי חודשיים חחח..
לא משנה..
אמ.. אחלה בובה אני שמחה בשבילך שמצאת אהבה כזאת..
ואני מקווה ששום דבר לא יפריד בינכם 😊