אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:20 AM) :
הייי..
~~ (09:20 AM) :
מה המצב?
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:21 AM) :
בסדר אצלך?
~~(09:21 AM) :
מצויין
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:21 AM) :
איך היה במעדון ביום שישי..?
~~ (09:22 AM) :
היה כיייף
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:22 AM) :
הלכת לבד?
~~ (09:23 AM) :
לא...עם חברים
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:23 AM) :
אהה..סבבה
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:23 AM) :
אז..מה אתה חושב עליי?
~~ (09:24 AM) :
שאת חמודה
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:24 AM) :
חחחח וזה עוזר לי?
~~ (09:24 AM) :
לא יודע
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:24 AM) :
מתי נדע?
~~(09:25 AM) :
אין לי מושג
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:25 AM) :
יש לי שאלה..
היית יכול לבוא עם דורין..למסיבה שלי או משו?
~~ (09:26 AM) :
אם אני יוכל אני יבוא
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:26 AM) :
מתי תגיד לי?
~~ (09:26 AM) :
אם אני יוכל אני יגיד לך
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:27 AM) :
טוב..מה אתה עושה עכשיו?
~~ (09:27 AM) :
שומע מוסיקה
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:28 AM) :
תגיד...מה קרה ביום שישי...?
~~(09:29 AM) :
כלום
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:29 AM) :
מה כלום?
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:30 AM) :
אתה יודע שקרה משו...
~~ (09:31 AM) :
אני יודע שלא קרה כלום
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:31 AM) :
למה הלכת?
~~ (09:31 AM) :
כי הייתי צריך
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:31 AM) :
לא הביתה...לחבר'ה...
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:32 AM) :
תגיד לי ת'אמת..די לדבר בהתחמקיות...
~~(09:32 AM) :
אני אומר לך תאמת....
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:32 AM) :
אתה יודע על מה אני מדברת נכון?
~~(09:33 AM) :
לא
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:34 AM) :
אחרי הנשיקה..
~~ (09:35 AM) :
מה איתה?
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:35 AM) :
למה הלכת אחרי זה.?
~~ (09:36 AM) :
כי הייתי צריך ללכת אמרתי לך
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:36 AM) :
אתה בטוח?
~~ (09:36 AM) :
כן
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:36 AM) :
תראה אני יגיד לך משו שאני לא יגיד שוב...
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:37 AM) :
עם אתה לא רוצה כלום...
ועם לא מצאתי חן בעניך או כול דבר שבעולם
תגיד לי..
רק באמת שאל תעשה ממני טיפשה...
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:37 AM) :
יהיה נחמד עם תגיד על זה גם משו...
~~ (09:39 AM) :
מה לאמר לך
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:39 AM) :
עם תגיד ת'אמת תמיד
~~ (09:39 AM) :
תאמת??? את לא כמו שציפיתי
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:39 AM) :
מזאת אומרת?
~~ (09:40 AM) :
חשבתי שאת אחרת....את נראית יותר גדולה
~~ (09:40 AM) :
בתמונות
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:40 AM) :
אתמול
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:40 AM) :
הייתי ברכבת אז שאלתי איזה אחת לאיפה אני צריכה ללכת וסתם דיברנו והיא שאלה אותי בת כמה אני אמרתי לה 14 היא אמרה שהיא חשבה שאני בת 17..
כול אחד חושב אחרת..
מה אני לא נראית לך כל כך?
~~ (09:41 AM) :
לא ממש
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:41 AM) :
אז למה היית איתי באותו יום?
~~playboy~~ (09:41 AM) :
כי רציתי
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:41 AM) :
אז מה קרה עכשיו?
~~playboy~~ (09:42 AM) :
חשבתי על זה ולא מתאים לי
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:42 AM) :
ולמה?
~~ (09:42 AM) :
כי ככ
~~(09:42 AM) :
ה
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:42 AM) :
למה אתה מדבר ככה?
אני לא מבינה...ותגיד לי ת'אמת דודה שלך באמת ניפטרה?
~~(09:43 AM) :
זה באמת
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:43 AM) :
אה יופי...
אבל אני לא מבינה אתה עוד בקטע של המרחק או כי אני?
~~(09:43 AM) :
גם וגם
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:43 AM) :
במה אני לא מוצאת חן בעיניך?
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:39 AM) :
מזאת אומרת?
~~playboy~~ (09:40 AM) :
חשבתי שאת אחרת....את נראית יותר גדולה
~~playboy~~ (09:40 AM) :
בתמונות
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:40 AM) :
אתמול
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:40 AM) :
הייתי ברכבת אז שאלתי איזה אחת לאיפה אני צריכה ללכת וסתם דיברנו והיא שאלה אותי בת כמה אני אמרתי לה 14 היא אמרה שהיא חשבה שאני בת 17..
כול אחד חושב אחרת..
מה אני לא נראית לך כל כך?
~~playboy~~ (09:41 AM) :
לא ממש
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:41 AM) :
אז למה היית איתי באותו יום?
~~playboy~~ (09:41 AM) :
כי רציתי
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:41 AM) :
אז מה קרה עכשיו?
~~playboy~~ (09:42 AM) :
חשבתי על זה ולא מתאים לי
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:42 AM) :
ולמה?
~~playboy~~ (09:42 AM) :
כי ככ
~~playboy~~ (09:42 AM) :
ה
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:42 AM) :
למה אתה מדבר ככה?
אני לא מבינה...ותגיד לי ת'אמת דודה שלך באמת ניפטרה?
~~(09:43 AM) :
זה באמת
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:43 AM) :
אה יופי...
אבל אני לא מבינה אתה עוד בקטע של המרחק או כי אני?
~~ (09:43 AM) :
גם וגם
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:43 AM) :
במה אני לא מוצאת חן בעיניך?
~~(09:44 AM) :
מה זה השאלות האלה???
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:44 AM) :
כי שיקרת, אתה כן שיחקת בי
~~playboy~~ (09:44 AM) :
לא אני לא
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:45 AM) :
אז מה היציאה הזאת הייתי איתך כי רציתי וז חשבתי ולא התאים לי...
זה נשמע כמו משחק
למה זה קשור?
~~(09:45 AM) :
זה לא קשור לכלום ....אני לא שיחקתי בך...פשוט אני רואה שאנחנו לא מתאימים...ולא מתאים לי קשר עכשיו
אהדת יר!ק מסנ*פה ל2ן (09:47 AM) :
אתה יודע משו?
כמו שאתה סיפרת לי אני יודעת למה זה קשור
לעדן נכון?
דורין סיפרה לי מה הוא דיבר עליי כשהיינו יחד
הוא כול שנייה אמר בוא נדחף למורן ונאור
ועוד כול מיני דברים שעדיף שאני לא יגיד
אני יודעת כנירא הוא אמר לך משו..
ואולי אתה עושה משחברים שלך אומרים
או שזה באמת ככה...
רק אני לא מבינה עם אני נראת "קטנה" בשבילך מה אתה מתחיל איתי מהתחלה?!
😢 הוא שיחק בי!





