יכול להיות אבל שמעי אני אמרתי לו שלא ישחק בי מהתחלה,
ואמרתי לו שאני ימות מעוד אכזבה
אבל הוא לא הבין את זה
הוא עושה אבל לא שיחקתי לא ידעתי.
מה אני עד כדי כך נראית רע בשבילו? מה הוא רוצה אוף!!
הוא רק פגע בי וזהו...
מאמי אל תיהי עצובה ככה זה בנים לא אכפת להם מכלום חוץ מעצמם...
ואל תחשבי בכלל שאת לא יפה מדי בשבילו אם כבר את יותר מדי יפה בשבילו
חחחחחחח הוא אומר לי שאני נראית לו קטנה
אז מה הוא התחיל איתי שם
אוקי נבוא אליו עוד כמה שנים (שנה שנתיים)
ונראה לו מה הוא הפסיד
ככה אני נוקמת מה לעשות
אני יבוא שוב לשם לחברה,
ואני יראה את הפרצוף שלו עד אז הוא יהיה כבר בן 18-19 ויבן תטעיות שלו כוס אמק
טוף העיקר את עברת את הנשיקה הראשונה אם מישהו שאהבת(אם אהבת אותו)...כי לא כל
הבנות מיתנשקות אם מישהו שהם אוהבות...
והם צודקים הוא באמת בן זונה...הוא נצלן מטומתם הייתי באה עליו אם כפה לפנים
מיהו בכלל שישחק בך שישחק בידידות שלו ולא בך..את אל תיהיהי עצובה מצאי לך גבר שידע
באמת מה זאת אהבה ולא נצלנות אז בקיצו מה שאני מנסה לומר זה שמי ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות..אז תחשבי על זה אני בקווה שעזרתי...
אוהפת מלא מלא
רוני'לה
אז זהו שלא אהבתי אותו
אני מכירה אותו רק שבועיים, ואגב הוא מהאתר הדפוק הזה!! (לא להעלב...)
חחחחחח
ותודה רונית...