כן זאת שוב אני מורן..עם הבעיות, כן שוב אני...זאת שהיה לה סיפור עם עומר ואיך היא שכחה אותו?
בזכות מישהו אחר...
אני לא יתן שמות..כי יש כאלה שיבנו..ועדיף שלא..אבל אני יספר מה היה לי בסוף שבוע...
הכרתי מישו, על השעה הראשונה שהכרנו התחלנו לדבר בטלפון ככה עבר לו שבוע וחצי
וגילתי שיש מושלמים ולא כמו עומר...הזבל...!!
הבן אדם ניראה טוב גר קצת רחוק ממני..(אני נהריה..הוא תל אביב....)
הוא הרגיש עליי דברים...וגמני אליו...
אך הבעיה של המרחק שלטה לו בראש...!!
אז החלטתי להראות לו כשרוצים משהו...מ=ש=י=ג=י=ם ולא משנה באיזה דרך...
החלטתי לינסוע אליו.
קודם כול הדבר הראשון שתדעו שלא התכוונתי לישון אצלו, יש לי שם חברות טובות ישנתי אצלן
דבר שני לא סיפרתי לאימא ואבא כי הם לא היו מרשים ורק אמרתי שאני יושנת סתם אצל חברה וזה...
קיצר היה לו חבר לאהובי (ניקרא לו מחט ...) ואמרנו לו שאני באה ושלא יספר ל=מ=ח=ט כדי להפתיע אותו..
ומה הוא עשה החבר הזה שלו????? גילנו אחר כךך שהוא סיפר להחלטה מהתחלה, איזה ילד דוחה
קיצר לא משנה מה היה..
אני והמחט שלי נפגשנו
היינו 5 אנשים- 3 בנות 2 בנים...
בהתחלה היה יבש אבל אז חברה שלי התחילה להצחיק וכולם זרמו ואז המחט התקרב עליי וקרו כול מיני דברים
(לפירוט כול הסיפור אליי לאיסי חחחחח....)
אזזזז...היינו כול הזמן מחובקים איזה שעה ככה כול הזמן התחבקנו וזה
ואז הוא נישק אותי בלחי ונשך ואז בשנייה והוא אומר לי עם כואב אמרתי לו שלא..
הוא אמר לי...בשפתיים זה יותר יכאב...אמרתי לו למה אתה רומז למשו? אתה רוצה להתנשק?
הוא אמר עם הייתי רוצה הייתי כבר מנשק...
ואז צחקנו
ופתאום הגיע רגע שהא אמר לי משו אז אפשר או עם אפשר להתנשק או עם אפשר ךנשוך אני אפילו לא זוכרתת..
ואמרתי לו שכןן...
והוא נישק אותי...בהתחלה התנשקנו דקה (אני לא יודעת אני לא סופרת הנשיקות תמיד עוברות מהר- לא שהתנשקתי לפני זה צרפתית...סתם רגילות...)
אז הוא התרחק ונישק אותי שוב ואז לא יודעת הוא הסמיק והלך לחברים שלנו שהיו בצד השני ככה סתם עזבו אותנו לבד..
ואז הוא היה שקט ואני שקטה
והרגשתי מזה לא נוח לא הבנתי למה הוא הלך וזה
חשבתי אולי לא נישקתי טוב? (נו מה אני ישע זה פעם ראשונה והוא חשב שלא אבל מזה משנה זה לא היה כזה גרוע לדעתי לפחות...) או שהוא התבייש? או שמה קרה לעזזל!?!!
אז חברה שלי רבה איתו ונתנה לו מכה..בזין (מצטערת מצטערת)
חחח הוא כימעטט מתת מיסכן
ואז המשכנו ללכת...
והוא כזה הולך לידי אנחנו מדברים והוא לא מחבק אותי לא כלום...
נעלבתייי...
התחלתי להתרחק מהם וחשבו הייתי בעיר שאני לא מכירה הסתובבתי לאיזה מקום וחברה שלי לא ראתה התחילה לצרוח
איפה מורןן?? איפה מורןן?!!
ומחט ראה לאן הלכתי והוא היה בטלא והוא אמר שנייה...
ואז הוא רץ עליי והחזיק בי ואמר מה קרה אמרתי כלום המשכנו ללכת והוא אמר מה קרה מה קרה מה קרה
מיליון פעם ואני כלום כלום כלום כשאני מתה לבכותתת..
אז הוא אמר לי סתכלי עליי והיה לי דמעות בעניי סובבתי תראש ואמרתי לא רוצה..
הוא אמר נו אמרתי לא רוצה..
ואז צקנו וזה
והוא אמר מה קרה היית שמחה והכול ופתאום...אמרתי כלום לא קרה
הוא אמר לי את יודעת שאת חשובה לי מה קרה לך???
(אה ולפני זה הוא כול הזמן שיחק לי בשיער וכשזה היה כעסתי אליו ומחקתי איתו וזה)
והוא עשה לי את זה באותו רגע ולא זזתי לא היה לי איכפת המשכתי ללכת ממנו הוא בא החזיק אותי
התחנן שאני יגיד לו מה קרה ולא אמרתי וחברה שלי כעסה אמרה מה עשית לה מה זה..
הוא התנצל אמרתי אין על מה...
וזה..
ואז הוא המשיך להגיד מה קרה אמרתי שתוק שתוק כבר
הוא אמר רוצה שאני ישתוק לכול הזמן?
אמרתי לא...
והוא חשב שאמרתי לו שישתוק אז הוא נעלב
ו50 שנה הסברתי שהתכוונתי למשו אחר והוא לא הקשיב אז המשכתי אלעה...
ואז הגענו איפה שהיינו צריכים להיפרד הוא בא חיבק אותי חזק ואמר לי נו מה קרה לך מתוקה?
אמרתי לא משנה..אני יספר לך כבר מחר אין לי מצב רוח
(הוא אמר גם מתישו בוא ניפגש מחר)
ואז היינו אמורים להיפגש ביום שבת
ודודה שלו נפטרה ולא נפגשנו וחזרתי לנהריה
והיום דיברנו קצת הוא אמר לתקשר בשעה מסוימת ואיחרתי התקשרתי יותר מאוחר כשהיה לו שיעור
והוא אמר למה לא התקשרת לפני רציתי שנדבר וזה חחח
איזה מצחיק זה היה..
אבל אני חושבת שעשיתי נכון שהראתי שנעלבתי והלכתי מהם ככה הוא רדף אחריי
ואז אחרי שהוא הלך..ליד חברות שלי התחלתי לבכות..
למה הוא עשה את זה?? מה קרה??
חשבתי לי מה הוא התנשק איתי ועכשיו זהו
ואני יודעת שזה לא ככה
אז מה לעזזל קרה
מה באמת עשיתי משו לא טוב או שיש לו פיצול אישיות??
ועוד מה הוא עשה חבר שלו לקח לי תשתון שלי מהתיק הוא נתן למחט...והוא הריח אותו חח איזה מסטולים
אני עצובה..
מה אתם חושבים הולך פה?? 😉 😮 😕 😢 😯 😁





