מאמי יש מצב שהוא התבייש לדבר איתך אחרי הנשיקה הווא לא שם לב
לאיך שהוא התנהג אחר כך את צריכה לדבר איתו ולהגיד לו למה התנהגת ככה
ולפי מה שסיפרת זה לא נראה כאילו את לא שחובה לו זה נראה שהוא דאג לך מאוד
ואת כן חשובה לו..
ומזל טוב על היומולדת
בובהההה.....
קודם על המון המון מ=ז=ל ט=ו=ב!!!- זאת נשיקה צרפתית ראשונה!!!..זה דבר שזוכרים
תראי לספר לך משהו עליי?? הנשיקה הראשונה שלי שהיתה לפני משהו כמו שלוש שנים,לא היתה
הכי טובה (הספקתי לשכוח איך היא היתה), הוא היה מנוסה יותר ממני, ואני שהייתי כ"כ תמימה, לא ידעתי
איך מתנהגים בנשיקה ראשונה (כמו כל אחד) וזה טבעי. פשוט זרמתי..(ובטוחה שגם את זרמת), נלחצתי
שהוא יחשוב שזאת נשיקה ראשונה שלי והכל. אבל מה שהיה אחרי הנשיקה הראשונה שהתמשכה לה
להרבה נשיקות-שהוא רצה אותי ואני לבסוף לא רציתי אותו. 😉
אז מה אני רוצה להגיד לך בכל זאת, שנשיקה ראשונה זה לא דבר שהולך טוב כמו שכולם מדמיינים.
הנשיקות שבאות אחרי...אלה הנשיקות הטובות!!
באמת שאל תחשבי לרגע שלא נישקת טוב. זאת לא הסיבה שהוא התרחק קצת אחרי זה-זאת דעתי.
אני מאחלת לך המון בהצלחה, סורי על האורך של התגובה.
אווווווווווהבבתתתתתתת המוווווווווווןןןןן 😍 😍 😍 😍
הוא בן 17..אני 14..הוא הרבה יותר מנוסה..ותודה לך!!
אני באמת מקווה שזה לא ככה
ואני די בטוחה שהוא לא שיחק בי..
אוף איך אני חולה אליו
אבל אני מכירה אותו רק שבועיים וכבר התנשקנו חחחחחחחח...מה אני לא יכולה להגיע תמיד לת אביב ורציתי לא לשפוט אותי..
קיצר תדברי איתו..
באמת אולי הוא התבייש אולי הוא חשב לרגע שאת קטנה או משהו כזה..
קל להאחז בקטע של המרחק והכל, שלא תחשבי שזאת לא בעיה-זאת כן וזאת עובדה אבל אם באמת רוצים
אחד ת'שני המרחק פתאום הופך להיות בעיה כזאת קטנהה...
האהבה הכי גדולה שלי מרחק חצי שעה נסיעה ממני 35 דק'.
ועשינו את כל המאמצים-שאוהבים הכל אפשרייי........ 😊
הוא ממני שעתיים אבל לא היה לי איכפת עם יש כסף...והורים מרשים אז סבבי
יש לי אצל מי לישון ואני מכירה מלא מישם וגם..
לא ניראה לי שהוא חשב שאני קטנה כאילו מה זה פתאום קשור..
לא יודעת למה או שהוא רצה לחשוב עם מה הוא מרגיש וזה
או שלא מצאה חן בעיניו בנשיקה שאני חושבת שככה זה היה..
אני ממש לא חושבת שזה קשור..
מה שהכי אפשרי לדעתי זה באמת שהוא פתאום קלט שהוא מנשק בת 14...
והוא בן 17..
כאילו את עוד קטנה..
לא יודעת זה נראה לי הכי אפשרי..
אולי לא יודעת..אולי הוא חשב שאני לא רוצה? חחח אני יודעת למה אני חושבת את זה היה איזה קטעים חחחחחחחח
קיצר הדרך היחידה שתדעי ושלא סתם תסתבכי בסרטים זה לשאול אותו....
QUOTE (gilimoran @ 30/01/2005) מה בדיוק, למה הוא הלך?
אה? מה?
מורנוש כפרהההההההההה.. תביאי לי את האיסיקיו שלך אני רוצה לדבר איתך על זה שמה!
ואם יש לך מסנג/ר עדיף כי האיסיקיו שלי בינתיים קצת דפוק! 😊 ..
לאב יווווווווווווו..
אה..
תתחילי לדבר איתו על הנשיקה ותפתחי את זה ללמה הוא התרחק ממך אח"כ..