פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שלי... לא יודעת מה פיתאום ניהי...

סיפור חדש שלי... לא יודעת מה פיתאום ניהיה לי חשק

✍️ ילדונות_17 📅 28/01/2005 23:16 👁️ 1,251 צפיות 💬 108 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8
-*- האם זה ניקרא נורמלי?!?! -*-

"אורלי את לא תאמיני!!!"
"למה יפתי?!",
אורלי האחות הכי הכי שלי ענתה לי,
אני והיא אחיות למחצה,
היא גרה עם אבא שלנו ואמא שלה,
ואני עם אמא שלי,
"דיברתי איתו היוםםםםם!!!"
"אם מי?..."
היא שיחקה אותה לא מבינה,
למרות שהיא ידעה בדיוק למי הכוונה...
תמיד הייתי מדברת אליו,
והוא?!,
אף פעם לא היה מדבר עלי!!!,
אבל היא שיחקה אותה שמחה בשביל שאני ארגיש טוב...
ולא יותר מיזה,
כי הוא עושה צחוק מכול הדבר,
וכנ"ל יותר מידי אדיש...
ולא רק עלי,
"עם אושר!!!!!!!!,
הוא פשוט בנאדם מושלם!!!!!!!,
הוא כול הזמן אומר לי שהוא חולה עלי וכול מיני כאלה דברים"
למרות שידעתי שלא רק לי הוא אומר את זה ניסיתי איכשהו לא לחשוב על זה,
כאילו רק לי הוא אומר את זה,
ורק עלי הוא חולה

*******************************************************************

איך הסיפור הזה?!?!?!,
רוצים המשך?!?!?!,
אני ממציאה אותו עכשיו...
הוא לא רשום לי בשום מקום 😁
נשמע יפהההמשךך
נשמע סיפור ממש מהמם
שימי המשך כישרונית אחת 😊

אוהבת*-*אולוש*-*
מזה הקצר הזה?????????????????.
המשך ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מחכה בקוצר רוח יאללה תרשמי כבר עכשיו המשך!!
הנה לכן המשך...

היינו בקשר דרך המחשב,
אף פעם לא ניפגשנו,
הוא ראה תמונה שלי ואני כמה וכמה תמונות שלו,
תמיד היינו מדברים דרך אתר באינטרנט,
יום אחד נכנסתי לאתר הזה ופיתאום ראיתי אותו שולח מחמאות למישהי שדי התחברתי איתה באתר הזה,
והיא?!,
לא מתנגדת...
לא אומרת לו כלום...
למרות שהיא ידעה שהוא מוצא חן בעייני,
למה שהיא תגיד משהו?!,
כי אני השבעתי אותה!!!!!!,
כששאלתי אותה במייל למה היא עשתה את זה...
אז היא זרקה לי תירוץ שזה היה בשביל שהוא לא יחשוד במה שאני מרגישה כלפיו,
פיתאום כזה שלחתי הודעה באחד התמונות שלו,
"מושלם כמו תמיד"
הוא שלח לי סמיילי מחייך וענה לי "ת', אין עלייך"
חייכתי לעצמי ואמרתי לו שאני צריכה ללכת ושאני חולה אליו,
פיתאום ראיתי שמשהו השתנה...
הוא לא התייחס עלי כמו פעם...
הוא לא ענה לי על התגובה האחרונה שלי...
אז החלטתי להתנתק והתקשרתי כמו תמיד לאורלי,
"אורלי?!"
היא ענתה לי אבל שמעתי לפי הקול שלה שהיא עייפה ודי עסוקה,
"כן מי זאת?!"
"מה שחכת את אחותך למיחצה?!"

********************************************************************

תנו תגובות יפים ויפות שלי...
רוצים המשך?!
וואיי ממש יפה המשךך
הנה ההמשך...
"וואי יפתי מצטערת,
פשוט הייתי עסוקה,
ואני גם די עייפה כזאת",
אחחח...
איך ידעתי?!,
אני מכירה אותה כבר בעל פה!!!,
כמו את חמש האצבעות שלי!!!,
"רוצה אני אתקשר אחר כך?!"
"לא זה בסדר נישמתי,
מה קורה?!"
"וואלה חרא!!,
מה איתך?!"
"מצוין יפתי,
למה חרא?!,
קרה משהו שאני לא יודעת עליו?!"
אנחנו לא מסתירות שם דבר אחת מהשניה,
"כן...,
בערך..."
"מזאת אומרת?!"
"הוא!!!!!"
"מי הוא?!,
יפתי למי הכוונה?!"
אורלי כבר התחילה להבין שאני עוד פעם הולכת לדבר אליו...
אבל לא אמרה לי שום דבר,
וחיכתה לתשובה שלי,
"אושר",
"מה קרה עכשיו?!"
"הוא לא מתייחס עלי!!!!!,
כשאמרתי לו שאני חולה אליו אז הוא לא ענה לי אפילו!!!,
אני סתם קרצייה,
בטח נמאס לו ממני"
"את לא צודקת...
את ממש לא קרצייה,
אני חולה עלייך עם זה עוזר לך"
היא תמיד יודעת איך לעלות לי חיוך על הפנים וכשאני עצובה היא תמיד עושה את זה,
אני מתה עלייה,
"ת' יפתי,
נו עושים היום משהו?!"
"אני יוצאת עם עומר בא לך להצטרף?!"
"לא נעים לי..."
"מימה?!"
"ממיכם...,
בטח אתם רוצים להיות לבד"
אורלי ועומר הם זוג,
ואני אין לי חבר...
"יודעת מה...
אני אבקש ממנו שיביא איתו עוד חבר בשביל שתוכלי לבוא איתנו,
הולך?!"
"הולך יפתי!!"
ניתקנו והלכתי לחדר שלי לסדר אותו,
הבלאגן חגג שם,
ואמא שלי מהבוקר נידנדה לי שאני אסדר ת'חדר,
אז החלטתי להקל עלייה קצת,
והלכתי לסדר,
אחריי כמה שניות ניכנסתי לאתר לבדוק אולי הוא הגיב לי בכול זאת...
אבל לא,
הוא לא הגיב לי!!!

********************************************************************

תנו תגובות...
איזה חר* הואאא המשךך
המשך...
התחלתי לבכות,
לקחתי ת'פ"ל והלכתי לאמא שלי נתתי לה נשיקה בלחי ואמרתי לה שאני צריכה קצת להתוורר,
היא שאלה אותי מה קרה,
אבל המילה היחידה שאמרתי לה זה כלום,
יש לי מזל שאנחנו גרים באילת,
הלכתי לים,
התיישבתי על החוף והסתכלתי על הגלים המתנפצים,
חשבתי על אושר,
מה קורה לי?!,
מה זאת התאהבות?!,
בתמונות?!,
אורלי צודקת לא?!,
אי אפשר להתאהב בבנאדם רק מלראות תמונה שלו...
צריך להכיר ת'אופי שלו ואז עם מתאהבים בו אז זה נישמע נורמלי יותר...
אבל אני כבר התאהבתי בבנאדם רק לפי המראה בלי לדבר איתו בכלל,
ולאו דווקא אושר...
אז מזה?!,
למה?!,
הערב התחיל לרדת ואני המשכתי לשבת על החוף,
אני מאוד אוהבת ת'רעש של הגלים המתנפצים והריח הנעים של הים,
הים הוא היחיד שבאמת מבין אותי,
רק פה אני מוצאת קצת שקט ומרגוע,
פתאום ראיתי דמות מתקרבת עלי מרחוק...

********************************************************************

תנו תגובות...
נוווו תמשיכי....

למה הפסקת??
כי בקושי מגיבים,
תגובה אחת או שניים...
הכי הרבה זה 3...
בובה שלי.....סיפור מקקקקקסים מדהיםםםםםםם !!

תמשיכי פלייייייז..... 😊

מתה עליך מותק!
עוד מעת יהיה המשך...
ת' נישמתי,
גם אני עלייך
המשך...
כשהדמות התקרבה עלי יותר ויותר הצלחתי לראות שזאת אורלי,
הייתי די מופתעת לראות אותה לבד...
הריי היא הייתה אמורה לצאת עם עומר...
מה השתנה פתאום?!,
היא התיישבה ליידי ונתנה לי נשיקה בלחי ושאלה אותי,
"על מה חושבת?"
"איך ידעת שאני פה?"
"מי מכירה אותך יותר טוב מאמא שלך?"
חייכתי עלייה ואמרתי לה שהיא,
"מה עם עומר?,
לא היית אמורה לצאת איתו?"
"ביטלנו ת'תוכניות כי התקשרתי לבית שלך לשאול אותך עם לא תתאכזבי שהוא לא יכול לקחת איתו אף חבר,
ואמא שלך ענתה ל-ט"ל,
ואמרה שאת יצאת עם דמעות בעיניים מהבית וביקשה ממני שאני אחפש אותך כי היא דואגת שלא יקרה לך כלום"
"לא קורה לי כלום"
סובבתי ת'ראש לאבר הגלים המתנפצים,
והתחילו לרדת לי עוד פעם דמעות מהעיניים,
"תגידי את נורמלית?"
פתאום אורלי שאלה אותי,
"כן...
לפחות מקווה שאני כזאת...."
"תראי את בוכה על בנאדם שלא שווה ת'דמעות שלך...
מהר תנגבי ת'דמעות,
את יפה,
מדהימה,
ומה לא,
הרבה בנים היו רוצים להיות לפחות לכמה שניות במחשבות שלך"
"אבל הם לא..."
"ולמה?!,
בגלל מישהו שלא שווה את זה"

********************************************************************

תגובות...
אוווי בובה איזה יפה...!

וואי את חיבת להמשיך... 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך