שלום...
אני רוצה לספר לכם במכתב הזה על מקרה שקרה לי עם החברה הכי טובה שלי..
אני מספרת לכם את זה כי אני חייבת שתעזרו ליייי אני צריכה עזרה דחוף!
אז ככה..
יש לי חברה..שהיא החברה הכי טובה שלי!
ואני לא רוצה להגיד את השם האמיתי שלה ככה שאני יקרא לה נטלי(שם בדוי)
בקיצור...היא החברה הכי טובה שלי כמו שאמרתי! אבל היא גם האויבת הכי גדולה שלי!
אני שונאת אותה בדם!!!
היא הרסה לי כל מה שהיה לי בחיים! היא לקחה לי הכל כי היא קנאה בי! ורק עכשיו אני מבינה את זה...
אני והיא לפני שנתיים רבנו גדולה ולא דברנו במשך שנה שלמה
אחר כך השלמתי איתה כי אני לא אוהבת לריב עם אנשים!
ואז שנה שעברה לאט לאט התקרבנו...
ושהתקרבנו זאת הייתה התקופה הכי יפה בחיים שלי! היה לי הכל! הייתי מאושרת!
היו לי הרבה חברות...הסתדרתי עם כולם! ובמיוחד היו לי 5 חברות הכי הכי טובות בעולם שאני חולה עליהן!
וגם...הייתה לי אהבה J
וכשאני ונטלי התקרבנו היה לי משבר עם החברות הכי טובות שלי זאת הייתה תקופה שרבנו בה המון ונטלי במקום לבוא ולהשלים ביננו היא נכנסה באמצע ועוד יותר סכסכה!!!
אחר כך היא כל הזמן הייתה רבה עם חבר שלי! היא כל הזמן התערבה לנו בלי סוף וגרמה לנו לריב הרבה...כי הייתי מגנה עליה!! וחבר שלי היה מתעצבן כי את האמת הוא צדקקקקק ולא נטלי!
והיא לא דיברה איתי והתחננתי לפניה שתשלים איתי כמו ילדה מפגרת
נטלי סתם חיפשה לריב כי היא הייתה מדוכאת כי בדיוק באותה תקופה היא וחבר שלה נפרדו ולי הייתה אהבה והיא קנאה בי והיא גם אחת כזאת שאוהבת לריב ולא מוותרת וחושבת שתמיד היא צודקת! יש לה פשוט אופי חראאאאא
אחר כך אני וחבר שלי נפרדנו בגלל כל מיני סיבות ונטלי הייתה שם בשבילי ועזרה לי המון כי אני הייתי במשבר של החיים והמשכתי לאהוב אותו חודשים על גבי חודשים עד שסוף סוף התגברתי והשלמתי עם העובדה שזה נגמר!
פתאום לאט לאט הפכתי להיות שפוטה של נטלי...איבדתי את החברות שלי! איבדתי את האהבה שלי!
איבדתי הכל! הייתי לבדדד רק נטלי הייתה בעולם הזה...וחשבתי שהיא החברה הכי טובה בעולם!
ואז נטלי הכירה מישהו והם נהיו חברים ואני נתתי לה ולו תנשמהההההה עשיתי למענם הכל!
והם ראו שאני טובה וכל מה שביקשו עשיתי וויתרתי על דברים שלי רק בשביל שהם יפגשו ושלא יריבו וכדי שיהיה להם טוב והם ירקו לי בפנים! החבר של נטלי ניצל אותה מכל הבחינות ואני באתי וסיפרתי לה והיא הודתה בפני שהיא לא אוהבת אותו יותר והם נפרדו ואז אחרי כמה זמן היא הצטערה על זה והאשימה אותי בכל הפרידה ואמרה שהרסתי לה תחיים ומעכשיו אנחנו יותר לא חברות!
ואני בכיתי לה מול הפנים ולא דיברנו במשך שבוע ואז היא באה וביקשה סליחה...ואני כמובן! סלחתי תוך שנייה!!!!
אחרי כמה חודשים היא וחבר שלה נפרדו סופית כי היא פתחה תעינים והבינה שהוא באמת סתם מנצל אותה ולא אוהב אותה בכלל...
הוא שכב איתה וזרק אותה...זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא שכבה...והיא כמעט נכנסה להריון ממנו
ונטלי לא סיפרה לי! היא סיפרה לכל העולם ורק לי החברה הכי טובה שלה היא לא סיפרה וזה שבר אותי והכאיב לי שאני הייתי צריכה לשמוע את הסיפור מילדים אחרים ולא מנטלי
ואז היא התחילה להתקרב לחברות שלי אחרות...(הכרתי חברה אחת חדשה והתקרבנו מאוד והיא ונטלי לא כל כך מסתדרות הן רבות הרבה ולא דיברו ואני השלמתי בינהם) ונטלי כל הזמן הייתה מקנאה בי שהיתי הולכת עם החברה החדשה שלי ונטלי הייתה ישר מתעצבנת ועושה פרצופים ואחרי שנטלי השלימה איתה היא פתאום התקרבה אליה...והם הפכו להיות חברות טובות וכל הזמן עוזבות אותי לבד ולא מתייחסות אלי ורק לא ממזמן הן לא סבלו אחת תשניה...פתאום הן מתות אחת על השנייה...וזה מעצבן אותי כי החברה החדשה שלי נעמדה באמצע ביני לבין נטלי ובין חברות טובות לא מפרידים!
וזוכרים שסיפרתי לכם על 5 החברות הכי טובות שלי? אז השלמתי איתן אחרי כמה זמן! וכמובן שהכל בסדר...אבל פתאום נטלי הפכה להיות החברה הכי טובה שלהן וזה מעצבןןןןןןןן אותייי יותר מכל דבר אחרררר למשל אם אני הולכת עם החברות שלי נטלי חייבת לבוא היא תמיד חייבת להדחף ולעמוד ביננו ולא נותנת לי להיות אף פעם לבד עם החברות שלי! וזה מרגיז אותי!
היא אף פעם לא מחמיאה לי כאילו היא מקנאה בי!
כל החברות הטובות מחמאיות ואוהובות אחת תשנייה והיא אוהבת רק את עצמה...נכון! היא ילדה מאוד יפה! אבל היא יותר מדי תופסת מעצמה היא חושבת שהיא הכי יפה בשכבה והכי מקובלת ושכל הבנים רוצים רק אותה!
וזה בכלל לא נכון מלאאא שונאים אותה!
ואני מרגישה שהיא מקנאה בי! שכל מה שיש לי היא רוצה!
אני והיא כבר לא החברות הכי טובות התרחקנו מאוד! אני מסתכלת לה בפנים ואני מרגישה שאני שונאת אותה...זאת מן הרגשה של קנאה כזאתי אני לא יודעת למה...
אני מקנאה בה ותאמת אין לי בשביל מה...אני נראית טוב! אני ילדה חמודה אני מקובלת...אין לי במה לקנאות בה
כולם אומרים לי שאני יותר מדי טובה בגלל זה כולם דורכים עלי וזה נכוןןןן כל מנצלים תעובדה שאני טובה וסלחנית! L
אני לא יודעת מה לעשות...
אל תגידו לי להפסיק איתה את הקשר כי היא החברה הכי טובה שלי אני לא יכולה בלעדיה ולמרות כל מה שהיא עשתה לי בזמנים קשים היא תמיד הייתה לצידי!
וגם אני לצידה!
אבל מצד שני אני שונאת אותה על זה שהיא לקחה לי את כל מה שהיה לי בחיים וכל דבר שיש לי היא ישר חוטפת לי!
כל מה שיש לה היום זה הרבה הרבה גם בזכותי!
ואני נתתי לה את האצבע שלי והיא לקחה לי את כל היד!
וזה מכאיב לי! ואל תגידו לי לדבר איתה על זה כי אי אפשר לדבר איתה! היא ישר מתעצבנת נעלבת ולא מדברת איתי...היא מטיפה לכל העולם אבל לה אם מישהו אומר לה מילה אחת וואי וואי ישר היא מתעצבנת ורבה! אסור להעיר לה..
תעזרו לי! לא סיפרתי את זה לאף אחד כי אף אחד לא מבין אותי ולא יבין אותי בחיים...אני פשוט נואשת בא לי לקום ולהעלם! ניסיתי לא לחשוב על זה ולהמשיך הלאה כאילו הכל כרגיל אבל אני לא מצליחה...
תגיבו בבקשה ותעזרו לי! אני מתחננת...
אני גם רוצה להוסיף עוד משהו ששכחתי לרשום במכתב
אחרי שנפרדנו אני והחבר שלי אז הוא התחיל עם נטלי ואמר לה שהוא רוצה אותה וזה שבר אותי וגרם לי לקנאות בה..כמובן שהיא ניפנפה אותו מהר!
אחר כך התאהבתי בידיד שלי וסיפרתי לנטלי ואחרי כמה זמן גיליתי שגם היא רוצה אותו...למרות שהיא יודעת שאני החברה הכי טובה שלה מאוהבת בו! כאילו זה נתן לי הרגשה שהיא עושה לי דווקא! היא ידעה כמה סבלתי מחבר שלי לשעבר אז למה לגרום לי שוב סבל?
ותמיד כל בן שאהבתי או שהייתי איתו בקשר אחרי כמה זמן הוא התאהב בנטלי!
כללללל בן ככה...וזה מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןן אותיייי וגורם לי לקנאות בה!
זהו סיימתי...
תגיבו בבקשה אל תתעצלו לקרואאאא
בובה תקשיבי...
מה שהולך פה זה הדבר הכי מגעיל שיכול להיות..!!!
את תלויה בה..את לא יכולה בלעדיה...זה לא טוב..!!
אני לא אומרת לך לוותר על הקשר ביניכן...ואני לא אומרת לך לדבר איתה על זה..
כי דוגרי זה לא יעזור..
אבל את צריכה לשמור ממנה מרחק...אל תספרי לה הכלל...רק מה שלא חשוב היא צריכה לדעת....=]
תמצאי לך עוד חברות...יעני שהיא לא תכיר ושהיא לא תיקח לך אותן...
אולי כאלה ששונאות אותה?!...
קיצר תיזהרי ממנה...ואל תתני לה לקחת ממך דברים..למה מי היא בכלל שתהרוס לך ת'חיים ותיקח לך את כל מה שיש לך?!?!...היא כלום..!! ובגלל זה אין לה זכות בגלל להתערב לך בחיים ש==ל==ך..!!!אלה החיים שלך..!! ורק שלך...קחי אותם בידיים ותעשי איתם משהו..
אל תתני לה לשלוט עליהם...כי זה מה שהיא עושה עכשיו...
פשוט תתרחקי..תהיי חברה שלה..אבל במידה מסויימת...
היא לא צריכה לדעת הכל....והיא לא צריכה להידחף לכל פינה שבה את נמצאת...היא מקנאה בך כמו שאמרת..היא רוצה לחקות אותך...ובגלל זה היא רוצה להרוס אותך..והולך לה די טוב...
את זאת שצריכה לשנות אתזה..אל תנסי לשנות אותה כי זה לא ייקרה..!!...פשוט שמרי מרחק כמה שאת יכולה..אל תהיי תלויה בה..תיפגשי עם חברות אחרות מבלי שהיא תדע על זה ותבוא אחריכן...
את יכולה לעשות עם זה משהו..לשנות את זה...
את רק צריכה רצון ואומץ...
(סורי על האורך של התגובה)..
בהצלחה..
מקווה שעזרתי..אוהבתותך המונייייםםם..עדי
תקשיבי בובה, קראתי את כל מה שכתבת. תקשיבי אני אספר לך משהו על עצמי, משהו שקרה לי.
מקווה שזה יתן לך נקודה למחשבה. לי היתה חברה הכי טובה במשך שלוש שנים בערך, הייתי עושה
איתה הכל, לי לוקח זמן להקשר למישהו/י אבל כשזה קורה, אז זה עד הסוף, אני נותנת את כל כולי לחברה
(בדיוק כמוך), אז יש בנות באמת עם אופי שהוא לא אופי בואי נגיד את זה ככה. אני הייתי בוכה מהחברה
הכי טובה הזאת-המון, היא היתה דורכת עליי, ואני הייתי מבקשת סליחה-על כלום!, דברים שבכלל לא הייתי
עושה. היינו רבות-משלימות, ושהייתי איתה היה לי כיף ברור שישנם צדדים חיוביים ואני בטוחה שגם
אצלך זה ככה, אבל הדברים הרעים שקרו בחברות שלנו, היו הורסים אותי והייתי בוכה בלי סוף. עד שיום
אחד לפני שנתיים וחצי, בחופש הגדול הייתי עם בנות אחרות והתרחקנו, הריחוק הזה עשה לי רק טוב,
לא היתה לנו מריבה גדולה שבגללה התרחקנו.אלא פשוט התחלנו כמעט ולא לדבר עד שזה הפך להיות ללא
לדבר בכלל. התבגרתי מאוד בתקופה הזאת והחברות בנינו לימדה אותי הרבה דברים לחיים, כיום אנחנו עדיין
לא ממש מדברות, היא כבר לא מזיזה לי (פעם כן), אבל כמו שאומרים הזמן עושה את שלו.
סיפרתי לך את כל זה, לא בהרחבה, אבל בגדול, בכדי שתפקחי את העיניים שלך ותפסי מרחק. תרחיבי
את מעגל החברים שלך. ותתחילי להמעיט בקשר שלך איתה, זה לא חייב להיות בבום!!, פשוט לאט לאט
לתפוס מרחק, היא יכולה להפגע מזה אבל זה בחיים לא יגיע לפגיעה שהיא עשתה לך. את לא צריכה לחיות
תחתיה ולהיות כנועה לה. את תראי שיהיה לך יותר טוב!!, זה קשה- אני מודה. אבל תראי שתאמיני בעצמך
את תוכלי לעשות ה-כ-ל.
אני מאחלת לך המון המון המון המון ב-ה-צ-ל-ח-ה, באמת מכל הלב. כי מה סיפרת מאוד נגע לי..
אוהההההבבבתתת המווווווווןןןן 😍 😍 😍 😍
זאת שוב פעם אני...
זאתי שכתבתי את המכתב!!!
אני כל כך רוצה להודות לכן על מה שאמרתן לי!
זה עזר לי להבין הרבה דברים ואתן כל כך צודקות!
אני ממש מודה לכן...מה שאמרתן ריגש אותי מאוד במיוחד מה שרעות כתבה...על הסיפור שלה!
זה בדיוקקקק כמו הסיפור שלי!
את לא יודעת כמה אני בוכה בגלל נטלי...זה שובר אותי...אפילו עכשיו אני בוכה... 😢
תמשיכו לרשום לי תגובות!
תעזרו לי כי אני זקוק לעזרה דחוף
בכיף מאמי, אם את רוצה לדבר יותר בהרחבה, את מוזמנת לכתוב לי את האיי סי קיו שלך
ואני אדבר איתך...
אל תבכי בגללה..היא לא שווה את זה..!!..
היא פוגעת בך..ואני יודעת שזה כואב..את פשוט חייבת לעשות עם זה משהו..
אסור לזה להימשך...
זה שהיא מקנאה בך..מילא..אבל שלא תוציא את זה איכשהו..ותהרוס אותך בגלל השטויות שלה...היא לא קולטת מה זה עושה לך..
לי היתה חברה..הכי טובה...שכל הזמן היינו רבות..זה לא הגיע למצב של בכי כי אני זאת שתמיד הייתי מבקשת סליחה..ועד עכשיו אני לא יודעת על מה..גם לא ידעתי למה רבנו...היא פשוט היתה מפסיקה לדבר איתי...אבל שיהיה..העיקר שנדבר ונשלים..פחחח כן בטח..
זה הדבר הכי גרוע לעשות..תאמיני לי..פשוט תתרחקי כמה שאפשר..
מקווה שיהיה בסדר...
אוהבת..
עדי
גם אני חושבת שאת ממש צריכה להתרחק ממנה.. להכיר חברות חדשות..
הילדה הזאת עשתה לך הרבה רע ולא מגיע לה שתמשיכי להיות חברה שלה..וכמובן שגם לא מגיע לך חברה כזאת רעה!
מקווה שהכל יסתדר לך.. 😊
כאילו, את לא רואה שהיא מסובבת חצי עולם על האצבע הקטנה?!?
תעיפי אותה לאלפי עזאזל ואל תסתכלי אחורה! כי בסוף מי שנשאר לבד זאת את!!!!!
היא נותנת לך סטירה ואת מפנה את הלחי השנייה?!?!
QUOTE אל תגידו לי להפסיק איתה את הקשר
ואל תגידו לי לדבר איתה על זה
אז מה את רוצה לעשות בדיוק?!
אל תדברי איתה על זה, אל תדברי איתה בכלל!
תראי.. אני בעד לסגור קלוז'רים ואני בכלל לא בעד להפסיק קשרים של חברות טובה אבל(!!!!!!)
זה לא בדיוק חברות טובה!
היא חתיכת נצלנית פתולוגית ולא צריכה להיות לך שום סיבה לקנא או להעריך אותה בכלל!
תפתחי את העיניים שלך ותראי מול מה את עומדת!
לכי תכירי חברים חדשים ואל תסמכי על כל מי שבכביש!
בסוף אני מקווה שהכל ייתסדר לך ושהכל יהיה בסדר!
לירוני 😊
זאת שוב פעם אני...זאתי שכתבה את המכתב!
אל תגידו לי לא לדבר איתה כי אמרתי לכם כבר היא החברה הכי טובה שלי ולמרות כל מה שהיא עשתה גם שהייתי צריכה אותם בזמנים הקשים היא הייתה ועדיין שם...
ונכון שאני צריכה להתרחק ממנה...בכלל גם עכשיו התרחקנו מאוד אנחנו לא כמו פעם כל היום ביחד...
ואני לא יודעת אם אני סתם אובססית לגבי כל זה וסתם מעציבה את עצמי...
אני גם לא יודעת למה אני מקנאה בה...
בקיצור תענו לי אני חייבת תשובות דחוף...אני עדיין לא יודעת מה לעשות....קשה ליייייי
למרות הכל אני אוהבת אותה 😢
רק לפעמים היא לא מודעת לזה...
ואני יודעת שגם אני חשובה לה...אבל לא יודעת למה היא עושה לי את זה...היא אמרה לי פעם שאני הגורם לכל הצרות שלה...ולהפךךךך אני נותנת למענה ולמען האנשים שאני אוהבת את הנשמההההההה
הכל אני יתן למענה והיא ואף אחד לא מעריכים את זה!
נמאס לי כבר להיות בדכאון כל הזמן!
אולי תתפלאי... אבל אני מבינה!
גם לי יש חברה שהיא הכי הכי טובה שלי.. היא כול הזמן נדבקת אלי!!
בכיתה ז'.. כשעלינו לחטיבה.. כול מה שלה אכפת זה להתחבר למקובלות.. וגם אני ניסיתי בהתחלה.. אבל ראיתי שהם נצלניות ודורכות... אז ירדתי מהעניין הזה מהר ואז חברות אחרות מהיסודי הכירו לי חברות שלהם.. שהכירו לי חברות שלהם.. אז בקיצור- נהייו לי 7 חברות הכי הכי. בינתיים החברה הכי טובה שלי הייתה תקוע בנצלנות של המקובלות.. וכשהיא שמה לב לזה שיש לי יותר חברות ממה שיש לה.. היא התחילה להידבק אלי לכול מקוםםם!! כול הזמן! כאילו, כול חברה שלי אמורה להיות גם חברה שלה.. וזה מעצבן!! פעם אחת אמרתי לה שאנחנו לא חיבות להסתובב כול הזמן יחד! היא לא הקשיבה לי ואחרי איזה חודש היא אמרה את אותו הדבר לי.. והיא זאת שבעצם נדבקת!!
מה שאני עושה כדי שלא תדבק אלי.. אני פשוט לוקחת את החברה הכי הכי מתוך כול ה-7 ואומרת לה "אני צריכה לספר לך משהו.." ואז אני מספרת לה כול מיני דברים שקראו לי יום לפני.. והשיחה זורמת.. בינתיים שהחברה הכי שלי מדברת עם החברות האחרות.. וכשהיא באה ואני אומרת לה "אכפת לך?.. זאת שיחה פרטית.." והיא חוזרת לשאר.. אצלנו יש הרבה 'שיחות פרטיות' אז זה לא מעליב אף אחד אישית... מתרגלים לזה! תחשבי על זה..
אולי אצלך זה עובד..
אצלי בחיים אני לא יעשה את זה...אני לא אוהבת את הקטע הזה אני שונאתתתתת שעושים לי את זה...
כאילו מנפנפים אותי..זה גורם לי להרגיש לא רצויה ורע עם עצמי
ואני לא עושה לאחרים את זה כי כמו שאני לא רוצה שיעשו לי את זה אני לא יעשה את זה לאחרים...ואצלנו יש שיחות אישיות כמו אצלך אבל כשאנחנו לבד לא לפני כולם כי זה נותן הרגשה לא נעימה!
בקיצור אני לא מסכימה איתך כל כך...
אבל ממש תודה שקראת את המכתב שלי ושרשמת לי תגובה 😊
תמשיכו לרשום תגובות בבקשה
נו?!?!
למה הפסקתם לרשום לי תגובות 😢((
אני צריכה עוד תגובות ועוד עיצות שלכם...
פליז תגיבוווווו
[B] מאמי בי חברות שלי עוד לא פגעו........אני מקווה שגם לא יפגעו..=)
טוב אז לפי מה שכתבת..
עדיף לך לישמור מרחק מהנטלי הזאת!!
היא הורסת לך את החיים דורכת עליך ואת ממשיכה להיות איתה?!
אני במקומך ממזמן הייתי מעיפה אותה קיבינימט..!!
שמרי ממנה מרחקק כי היא עלולה ליפגוע בך יותר!!
יש מלא חברות בעולםםם ובטוח שיותר טובות מהנטלי הזאת!!
חברות אמיתיות לא היו בכלל גורמות לבנים שהיו איתך להיתאהב בה!!!
היא רק פוגעת בך אם שמת לב או לא!!
תתרחקי ממנה~!
את סובלת,בוכה,נישברת,עצובה,מקנאה,מתייסרת..ולמה?!
בגלל שה-"חברה" שלך נטלי הזאת....עושה לך את זה בכוונה!!
כדאי לך להיתרחק ממנה היא לא שווה חברה כמוך!!!!
ואם תריבו עוד פעם אחת..אל תבקשי ממנה סליחה!!
תחכי שהיא תבוא!!
ואם היא לא תבוא..היא אף פעם לא באמת רצתה להיות חברה שלך!!
יש לך מלא חברות אני בטוחחה בזה!!!!
היא לא החברה היחידה בעולם!!
ובטח שלא האחרונה!!!
יש מלאאאא בנות ומלאאאא חברות טובות!!!1 את רק צריכה רצון להכיר!!!!
ואם את רוצה לכי לדבר על נטלי על זה..תסבירי לה מה מפריע לך!! אבל אל תיתני לה לתרץ לך!!!!!
ואל תאמיני לכל דבר!!!!
היא יודעת שאת מתה עליה ושאת לא יכולה בילעדיה!! לכן היא פוגעת בך!!
וחברות אמיתיות לא עושות דברים כאלה!!!
מספיק להיות עצובה וליבכות כל הזמן!!!!
צאי תכירי חברות חדשות!! היא לא היחידה שקיימת בעולם!!!!
בהצלחה מאמוש ואני פה אם את צריכה!!!!
אוהבת פוללללללל
בתאלוששששש
מצטערת בנות.. אבל אתן יודעות שבנות זה עם... הן האויבות הכי גדולות.
אני מאמינה בחברות טובה. ואני נכוותי מליון פעמים מחברות ואף פעם לא הצלחתי להבין למה. למה הן צבועות, למה הן משקרות. הן יכולות להיות האוזן קשבת הכי גדולה אבל אחרי זה לעשות איזו טעות.
יש לי חברה טובה ואני בוטחת בה אבלל א בעיניים עצומות. אין מה לעשות. אחרי שנכווים כ"כ הרבה. לא מספיק אנו נכוות מהבנים אנו צריכות גם לסבול בגלל חברות.
לא צריך לבכות בגלל איבוד חברה. וזה קשה. כי אחרי שאת מספרת לה את כל עולמך יש ניתוק קשר. וזה כואב כי את מרגישה בודדה. ואין לך במי לבטוח. תבטחי בעצמך. אני יודעת שזה קשה ואת לא יכולה להתרחק ממך. אבל תחשבי שאת סובלת בגללה. היא יכולה להיות החברה הכי הכי אבל מספיק פעם אחת שהיא עושה משהו לא במקום זה כבר מעורר באמונה.
גם אני עושה פאשלות עם חברתי הטובה אבל אנחנו מדברות על זה ופותרות ואפילו מתנצלות.
אל תלכי אחריה. את חושבת איך אפשר ככה להתנתק. אבל אם את בעצמך לא היית מרגישה אשת צריכה להתרחק ממנה. את לא היית כותבת את המכתב הזה. אנוחנו לא צריכות להתחנן השהילך שתתרחקי ממנה. את צריכה לעשות זאת למענך. את יודעת יותר טוב מאיתנו את תשובה.