מאמי אני מבינה אותך כל-כך!
אני לפני שנתיים ככה הייתי באותו מצב כמו שלך!
הייתה לי חברה כלללללללללללללללללללללל היום היינו ביחד..
בערך כמה חודשים מועטים משהו כמו 4 חודשים אחרי שהכרתי אותה (הכרתי אותה כשעליתי לכיתה ט'..לא היה אצלנו חטיבה אז כיתה ט' זה לעבור לביה"ס חדש!)..
אז בקיצור אמרתי לכל החברות שלי שנדלקתי על ילד אחד! וזה היה ככה 3 חודשים אחרי תחילת השנה..
חודש אחרי זה חברה שלי אחרת היתה צריכה להביא לי דף כי לא באתי יום אחד לביה"ס היא אמרה לי קחי מהקלסר.. וממש ממש כמו בטלנובלות היה שם מכתב מ"החברה הכי טובה שלי".. והיא רשמה שם שהיא מאוהבת באותו ילד שאני אהבתי.. כל החברות שלי קלטו שראיתי את זה גם אותה "חברה".. אני רצתי החוצה כולי בוכה ואחרי 10 דקות הם חיכו שאני ארגע ובאו לדבר איתי ה"חברה"הזאת לא.. אבל אחרי זה הסכמתי לדבר איתה היא הסבירה לי הכל! למרות שזה מגעילל אמרתי לעצמי שלא מאבדים "חברה הכי טובה" בשביל בן! ..
כל זה קרה אחרי שהיא הבטיחה לי שהיא תעזור לי להיות איתו.. נכון אני לא כזאת יפה.. אני מודה! אבל הייתי מעדיפה לקבל סירוב ממנו מאשר לגלות ש"החברה הכי טובה שלי" מאוהבת בו..
ועדיין אחרי כל זה היא הייתה איתו! ואני עמדתי לצידה תמידדדדדדדד..
עזרתי לה דיברתי איתו על כל מה שקורה ביניהם אם הם רבים ועל הכלל בכלל! כמה שכאב לי!
היא התנשקה איתו מול הפנים שלי.. בכוונה!
אחרי חודשיים פחות או יותר הם נפרדו!
והיא התאהבה בילד אחר! עזרתי לה גם איתו!
בינתיים הילד שהייתי דלוקה עליו כבר לא אהבתי אותו.. נהיינו הידידים הכי הכי טובים! עד עכשיו!
והילד ה"חדש" גם נהייתי ידידה טובה טובה שלו! ואני יכולה להגיד לך שהייתה לו חברה וה"חברה"שלי עדיין היתה איתו למרות שהיא יודעת" היא עשתה את זה כדי להוכיח שמי שהיא רוצה היא תקבל אבלן הוא רק ניצל אותה ואני ידעתי את זה ושתקתי כי לא רציתי לפגוע בה..
יותר מזה איזה פעמיים שלוש הוא ניסה לנשק אותי ה"חבר החדש" שלה.. וישר הלכתי לא רציתי לבגוד ב"חברה" שלי.. למרות מה שהיא עשתה לי!
ואני יכולה להגיד לך בוודאות שהוא בגד בה מול הפנים שלה! והוא סיפר לי! ואני שתקתי כדי לא לפגוע בה.. נכון שהייתי צריכה לספר לה.. ורציתי אבל לא הצלחתי..
היום אני לא מתחרטת על זה שהיא אל יודע.. מה אכפת לי הוא ניצל אותה.. ובגד בה כמו שהיא בגדה הי.. עכשיו כולם שונאים אותה ואומרים שהאי שמוטה.. כי בשנה אחת היא הייתה עם איזה 5 בניםםםם.. ואני בטוחה שזה יותר ולא בגלל שזה 5 בנים אלא הדרך שהיא השיגה אותם גרמה לה להיות שרמוטה..
מאמי בכל הסיפור הזה אני רוצה להגיד לך שאני הרגשתי בדיוק כ מוך שהיא חשובה לי והכל ושאני לא רוצה לאבד אותה.. היום אני כבר יורקת לה בפרצוף כי אני יודעת שהיא זולה! ושהיא לא חברה שלי! לא הייתה! ולא תהיה!
אני אולי לא השגתי את הילד הזה.. אבל אני קיבלתי 2 ידידים הכי טובים שיכולים להיות!
אני אומרת לך חכי כמה זמן כמה שזה קשה ואת תביני שהיא סתם זבל וכמו שאומרים הגלגל יסתובב.. לרעתה.. והיא זאת שתסבול!
אני מקווה שעזרתי לך!
לאב יו..





