לפני שנה בחופש הגדול נכנס לי לאייסיקיו ילד בשם שי התחלנו לדבר ולהכיר והיינו ידידים ממש טובים...
בחופש נפגשנו הרבה הוא אהב אותי אבל הייתי חברה של חבר שלו.....
אבל את שי אהבתי כל כך בתור ידיד הוא היה כל כך חשוב לי ורק עכשיו אני מבינה את זה עבר איזה חצי שנה ככה ואני עדין מתגעגעת אני רוצה לנסות להחזיר את מה שהיה בנינו ואני לא יודעת איך אפשר??שלחתי לו כמה פעמים הודעות באייסיקיו הכל היה בסדר אבל הוא קר כזה במסיבות לפעמים אני רואה אותו ואנחנו מחלפים מילה או שתים אבל כלום ואני כל כך מתגעגעת 😢( לא יודעת מה לעשות הוא חסר לי
תדברי איתו בדוגרי, פשוט תגידי לו מה את מרגישה...
אני הולכת עם התגובה שמעלי,
בהצלחה
גמ אני..פשוט תגידי לי מה הולך איתך..ומה את רוצה..
בהצלחה מותק..
מאמי תדברי איתו ואל תוותרי
אבל תרימי את הראש נשמה
אל תהיי עצובה
הכל יסתדר עם הזמן
תתחילי לדבר איתו שוב הרבה וגם להיפגש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יודעת איך להתחיל לדבר איתו כי באייסיקיו הוא לא מתחבר כבר ואני לא יודעת להתקשר אחרי חצי שנה ולדבר איתו...מפחדת ממה שהוא יגיד לי
משפט אחד :
מי שמתבייש מתייבש!
זה הכל.
צודק אז מה אתה אומר עם אני רואה אותו ברחוב לדבר איתו?
אני אומרת שככככככככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןן........=]]]
בהצלחה מאמי..
עדי
ברור שלדבר איתו מאמי את חייבת!
אם לא תדברי איתו רק את תפסידי מזה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה להגיד לו אבל.??... 😕 😕 😢 😢
אצלי היה ידיד שממש היינו מדברים כל הזמן שעות על גבי שעות..
ואז חזרתי לחבר שלי והיחסים ביניו התקררו..
וכתבתי לו כמה פעמים שחבל לי שככה ולא עזר בגרוש..
השיחות בינינו ניגמרו אחרי 5 דקות כי הוא פשוט לא שיתף פעולה..
הוא קר...
ולי זה ממש חבל כי הוא ממש בנאדם חבל"ז...
אז אני מקווה שלך לא יקרה מה שלי קרה..
תדברי איתו!
בגלל זה צריך להלחם אליו ולהראות שאין לך דבר חשוב ממנו
ועם הוא לא מבין את זה שיזדיין
היה לי שני מקרים שזה הצליח...ושדזה לא..
ובאותם מקרים עשיתי אותו דבר...הייתי פתוחה
פשוט תנסו לדבר ולחזור לקשר, אבל לא להיות קרציות (לא שאני אומר אתן כאלה), אני לא יודע אם זה במקום אבל אם הוא לא מוכן לחזור אז הפסד שלו ובאמת מי שמתבייש מתייבש (למדתי בדרך הקשה).
סיפור כמו שלי...צ'מעי לי דברי איתו יענו תגידי לו שלום ממצב וכל הבלה בלה האלה..ותיהיה איתו חברמנית פתוחה כי בכל זאת הייתם ידידים וזה...אז רק תמשיכו להיות ידידים כי זה עדיף מכלום ואם הוא לא מעוניין אז יאללה תעשי עליו איקס! אבל דברי איתו..תיהיה איתו חברמנית..