מה להגיד?
מה שאת מרגישה בלי להתבייש...!
את לא צריכה להתבייש במה שאת מרגישה...ואם הוא נגיד ידחה אותך אז לא נורא....לפחות נסית...אפילו לדעתי תתקשרי אליו ותיפגשו...כי אם הוא יגיד לך אז למה לא התקשרת למה לא אמרת מה שאת אומרת לי במקרה שפגשת אותי את זה...
רסמאי זה לא יפה אז תזמי פגישה בלי להתבייש..!תיהי עצמך תגידי לו מה את מרגישה כלפיו ואיך את מרגישה שאת רואה אותו במסיבות וכל זה...ואתם מחליפים רק מילה אחת ושזה שובר אותך...מאמי דברי איתו על הכל זה יקל עליך אל תשמרי בלב...
בהצלחה בובה
שרופה עליך
נטי 😊





