רק שלא יתנשקווו!!
רק לא עם הזבל הזה!!
הוא סתם ****
מה עם ההמשך?!
רומי, זה לא הוגן מצדך!
את לא מתנהגת יפה!
מה זה לנטוש ככה?
לפחות תתני הסבר או משו..
את כבר נראה לי איזה שבוע אם לא יותר לא פירסמת המשך!
אנשים אני מצטערת לאללה!
אני מלאה במבחנים ואין לי אפילו זמן לכתוב המשך לסיפור!!
אז אני אפרסם לעיתים יותר רחוקות הפעם, לא כמו עכשיו! אבל אני לא אוכל לפרסם כל יום כי אין לי מספיק זמן לכתוב את הפרקים הבאים!!
מואה!!!
מקווה שלא תהרגו אותי.....
😊
אז....
המשך!!!:
פרק 11
איך שהיא קפצה עליי ראיתי משהו שגרם לי לא לשים לב לחיבוק שהיא הביאה לי, והיא שמה לב שלא החזרתי לה חיבוק...
שיר:"לימור?"
הייתי המומה...
הוא התקרב אליי, לאט לאט, הסתכלנו אחד בשני, בעניים..
'זה הוא?!
כן...!! אמיר!!!!'
הייתי המומה לא יכולתי לזוז!!
אמיר: "לימור, מה נשמע??" הוא אמר כאילו כלום לא קרה!!!
התקרבתי אליו, קרוב קרוב... קירבתי את הראש שלו אליי, את השפתיים שלנו, עד שהן כמעט נגעו אחד בשניה.. ו... 'בבבום'!!!!
העפתי לו סטירה כזאת, שהרגשתי אחר כך הדהודים של כאב בכף יד!
אמיר, מרוב החוזק של הסטירה עף אחורה טיפה!
הסתכלתי לעצמי על היד.. 'וואו... זה היד שלי??' הייתי גאה! מאוד גאה!!
אמיר הסתכל עליי, המום כולו!
אמיר:"תגידי מה עובר עלייך?!"
אני: "חתיכת אדיוט! אתה ונטע שני ******!!! תפסיק כבר לשחק אותה הילד הטוב התמים שלא עשה שום דבר רע!" אמרתי בנימה צינית עצבנית!
פתאום אני הרגשתי יד נוגעת לי בכתף... הסתובבתי וראיתי את.... ראיתי את נטע!!
אני: "מה את נוגעת בי?!" אמרתי בתוקפנות..
נטע:"בואי שניה אני צריכה לדבר איתך.."היא אמרה לי "לבד" הדגישה, והסתכלה על אמיר כאילו מכינה כנוניה נגדו... אבל אני, אני כבר מכירה אותה ואת התיכומים והתחמונים שלה!
אני:"אין לנו על מה לדבר את דוחה אותי!"
נטע:"יואו איך זה מתאים לך להגיב ככה! אני באה להסביר לך מה קרה! אני הייתי שיכורה לא ידעתי מה אני עושה והוא סחף אותי לזה!!!"
הסתכלתי על אמיר, שהיה המום לגמרי!
אמיר:"מה?? את אומרת שעשיתי משהו שאת לא רצית?? את באת אלי אחרי שסיפרתי לך מה קורה בקשר שלי ושל לימור ובאת ופיתית אותי לגמרי!!"
נטע נהייתה אדומה.. לגמרי! לא ידעתי אם זה מבושה שעלו עליה או מעצבים שהוא משקר...
נטע:"מה?? איך אתה מסוגל לשקר ללימור???"
אמיר:"את משקרת לה! חתיכת *****!"
נטע:"מה זה?! איך קראת לי?? יא*****"
הרגשתי שזה בדיוק הזמן להתחמק משני החולי נפש ואשיות האלה, וסחבתי את שיר שחיכתה לי בחנות בגדים ליד, כי היא לא רצתה להתערב בסיפור הזה!
אני:"שיר בואי נלך לים או משהו העיקר לא להישאר כאן!!"
שיר:"עזבי נראה לי מיצינו בואי נחזור הביתה!"
אני:"כן צודקת חרשנו על כל החנויות בקניון ו..הרגליים הרוסות לי גם!"
הלכנו לרכבת ומשם אוטובוס הביתה!
כשנכנסתי הביתה היה לי מאין חשש שמא ההורים שלי שוב דאגו כי לא חזרתי..!
נכנסתי הביתה..
"היי אמא היי אבא!!"
שניהם באו מהסלון...
אני:"אני מאוד מקווה שלא דאגתם, הייתי עם שיר בת"א!"
הפנים של אבא נראו שוב כועסות.....
המשך יבוא!!
מ-ה-מ-ם !!
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתת
הוא מרביץ לה שוב?? אני י'מפרקת לו את הצורה..!!
שיזהר!!! 😠
חתיכת $%^)*@
סיפור מ-ה-מ-ם-!
המשך מידדדדד!!!!
לוב יו
גל!ש
אם אנחנו נהרוג אותך...
לא יהיה לנו המשך!!!
אז נוותר לךך =]]
חח סתם בצחוק מאמי!!יש לך סיפור כזה מושלםםםםם
אני גאההה בךךך שהקשבת לי והבאת לו סטירהה ;-]]
ואגבבבבבבבבב........
אם הוא היה באמת אוהב אותה הוא לא היה נותן לנטע הבת **** הזאת לפתות אותו!!
המשךךך
בתאלושששששש
QUOTE הוא מרביץ לה שוב?? אני י'מפרקת לו את הצורה..!!
שיזהר!!!
חתיכת $%^)*@
גל אני יעזור לךךךךך !!!! יאללה נלך שנינו לפוצץ אותוווווווו 😠 חחחחחחח
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתת
רומווווש תמשיכי מהר נשמה!!
אולי אני לא מגיבה, אבל קוראת ונהנת!! מאוווד!!
את ממש מווכשרת!! ופשוטטט אני חולה על הסיפוווור שלךך!! הוא מהמםםםם!!!! 😛
ואני כמו שאמרו פה כמה בנות, אני באה איתן אני מפוצצת את האבא הזה, מי הוא חושב שהוא יכול להרוס לנו את הסיפוווור?!!?!? בושה... פוווויה!! חחח!!
רומייי במילה אחתתת..----> אנחנו רוצים המששששששששששששששששך
חחחחחח מתה עליכן!!!!!
אני אכתוב בשיעורים המשך חופשיים וכאלה! חיחיחי....
אני ממש נהנת לקוא את התגובו שלכן על הסיפור עצמו ושאתן אוהבות אותו!! ממממש!!!
מואה!!!!!!
חח סבבה.. מצפים להמשך מהר... 😉
רק שאבא שלה לא יתחיל להרביץ לה שוב 😢
סיפור מהמם.. תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
QUOTE (sWeEt_GaL @ 21/02/2005) הוא מרביץ לה שוב?? אני מפרקת לו את הצורה..!!
שיזהר!!! 😠
חתיכת $%^)*@
סיפור מ-ה-מ-ם-!
המשך מידדדדד!!!!
עוזרת לך בשמחה...!!!!!
סיפור מושלםםם..!!!
אוהבת המונים שלי!