האמת היא שאני מאמין שזה בגלל 2 דברים (שבנים מתגברים מהר יותר):
1. טסטוסטרון - גבר עבר פרידה קשה, ורואה בחורה כוסית, הגוף מתחיל לעבוד והוא שוכח מהר מאוד מה היה...
2. זה עניין של תפיסה, בזמן שבנות חושבות גם על אופי, וגם על האופי, ונורא מתגאות בגבר שלהן, בכמה שהוא חכם ואמיץ ואיזה אדם מדהים הוא, הבנים מתרכזים בעיקר במראה וגאים בכמה כוסית החברה שלהם.
זה יוצא מצב שכשנפרדים, הבת מרגישה שהיא איבדה מישהו מאוד מיוחד ונדיר, ופוחדת שלא יהיה לה יותר שום דבר טוב כמו מה שהיה, והבן חושב לעצמו "טוב נו, זה לא כאילו היא נראתה כמו אנג'לינה ג'ולי..."
יש בנים שלא חושבים ככה כמובן.. וגם בנות שלא חושבות ככה... וזה מה שיוצר בנים שיותר קשה להם להפרד, ובנות שיותר קל להן להפרד..
לי למשל מאוד חשוב שחברה שלי תהיה מישהי "מיוחדת", ולכן כשתגיע מישהי שאני אוהב, אם תהיה פרידה היא תהיה לי מאוד קשה כי מלכתחילה קשה לי למצוא מישהי שאני אוהב.
חחחח ראסמי... לוקח לי שנים לשכוח... =((
לדעתי זה ממש תלוי גם באופי של הבן אדם.
לא משנה המין.
מי שיושב ובוכה חודשיים או יותר..לדעתי לפחות יש לו קצת בעיה.
אם כל האהבה והרגש שיכול להיות,זה כבר בעיה בראש לא ברגש,שקשה להבין שזה נגמר.
אבל הכל עובר.
ובנים,באמת מראים פחות מבנות,אבל זה לא נכון שקשה לנו להתגבר.
אני לא חושבת שרק לבנות קשה יותרר.
אני חושבת שגם לבנים וגם לבנותת...
תלויי באהבה שהם מרגישיםם..
אני חושבת שבנים פחות מראים את זה בגלל כל העיניין של האגו...
אפרופו אגו
היה לי שיעור בפסיכולגיה ודיברנו על זה...
יש 3 שלבים (לא ממש הקשבתי אבל זה בערך)
1. סופר אגו
2.אגו
3.איד
סופר אגו זה שיודעים לשלב בין צרכים וסיפוקים להיגיון משהו כזה והלחליט מתי וכל זה
ואיד זה שצריך מיד את הסיפוקים..
למעשה איד זה שלב של ילדים קטנים,אז אם מישהו מתנהג כמו ילד קטן.
זה בעצם האיד.
משהו כזה..
עזבו.....חח
זה ידוע שלבנות יותר קשה מבנים. אבל יש ויש. ישנם בנות שהן כמו בנים עושת דברים ללא אהבה.. בשביל הקטע וישנם גם בנים כאלה שהם הרוב. מה לעשות שבנות מנתחות ל דבר קטן. כל מילה כל תנועה ומבט. במקום לזרום ולא לחשוב פעמיים אנחנו מתעמקות בדברים שלא צריך, בגלל זה אנחנו הרבה נפגעות.
אני נוכחתי לדעת שישנם גם בנים שכן קשה להם וכן יש להם רגש והם לא רוצים רק דבר אחד.. נכון קשה למצוא בנים כאלה. אבל גם אם הבן הוא פרפר תבוא המישהי ש"תסובב אותו על האצבע.."
לדעתי זה לא קשור בנים בנותת...
יעני בנים לוקחים את זה יותר קל מבנות..
לדעתי זה תלוי בבנאדם כי יש אנשיםם שהם ממש יעני תלוייםם
וקשה להם לעבור מהר מאדם לאדם
ויש כאלה שלא אכפת להם בכלל.. יש לי חברה כזאת מנפנפת את כולםםם
יעני בכלל לא אכפת לה.. ככה היא באופיי מה לעשות.. לא אכפת לה..
ויש גם הרבה בנים שלוקחים את ממש קשה.. אולי פשוט הם לא מראים..
אבל יש ויש לדעתי :]
לאביווו אוללללל מואההה :]
טוב הנה דעה של בן שגם לו קשה לשכוח את מישהיא שהוא אוהב כבר שנה וחצי
ולכן אני אסכים עם אלה שזה לא תלוי במין אלה בבן אדם עצמו באופי שלו ובאופן חיים שלו עם הוא בודד ואין לו מלא חברים שהוא יכול לדבר איתם אז ברור שבזמנים שהוא יהיה לבד עם עצמו הוא יחשוב עלייה ולא קל יהייה לו שכוח אותה ,זה גם תלוי באופן שהוא אהב אותה יש אנשים שכש אוהבים עושים מאדם שהם אוהבים אידיאל (מושלמות) וזה מביא לכך שאחרי פרידה קשה למצא מישהיא כמוהה ועוד דבר נוסף זה כמה הבן אדם שהוא אהב נתנה לו בחזרה אם היא לא התייחסה אליו בכלל סביר להניח שהוא ישכח אותו מיד אך אם היא שינתה אותו הביאה לו משמעות לחייו ,שינתה את השקפת עולם שלו אז לאותו בן אדם יהיה קשה לשכוח אותה בגלל הערכה שלו כלפייה
אולי הבעייה היחידה אצל בנים זה שהם מתאהבים בגיל דיי מאוחר 17-19 באמת
לדעתי זה תלוי רק באופי של הבן אדם ובאופי הקשר שלו עם בן/בת זוגו...זה בכלל לא קשור למין או לגיל או ללא יודעת מה עוד...אני אישית מכירה גם בנים וגם בנות שלקחו פרידה נורא קשה ושלקח להם הרבה זמן לשכוח או להמשיך הלאה..
לירון
למה לבנות יותר קשה?כי בנות כל היום חושבות על זה אחרי פרידה..
יותר מדי עסוקות בלהראות את זה..בלספר על זה..
בינינו מי מאיתנו הבנות אחרי שניפרדה לא סיפרה לחצי עולם ועשתה כזאת דרמה שאף אחד לא ישכח?
בנים ממש לא כאלה..גם אם הם ממש ממש פגועים הם לא יספרו לכל העולם ולחא יבכו ולא יעשו שום סצנה או סרט..
המקסימום זה ללכת לדבר עם החבר הכי טוב...
ובגל זה לנו הבנות ניראה כאילו יותר קשה..
ואני אומרת "ניראה"...כי זה לא נכון....
יש מלא בנים שלוקח להם הרבה זמן להתגבר..אפילו יותר מבנות...
בגלל זה תלוי בבנאדם...
וואלה צודקת תאמיני לי יש בנים שהם כאלה חארותת שהם צריכים להתבייש בעצמםם..
לי אם יש בי משהו טוב שאני רוצה ממנו זה שאם אני רוצה אני רק אומרת לעצמי זהו הוא זבל הוא מניאק ואני יורדת ממנו הלוואי לכל הבנות היייתה תאפשרות הזוו...
M0tEK19 צודקת רנחנו הבנותתת תמידד הולכות ומספרותת הכללל
ובוכותת ומה לא..
הבנים מנסים לא להראות את זה אבל יש ויש.. לא כל הבנים אותו הדבר
ולא כל הבנות אותו הדבר..זה גם תלוי בבנאדם
לאביוו אולל מואההה:]
לירון מסכימההההההה:]
son_of_rain מסכימה גם איתךךךךך
הרוב זה האופי של הבנאדםםםם
לאביווו אולל מואהה :]
זה ממש לא קשור המין, זה יותר קשורא לתפיסת עולם של האנשים, לדוגמא אני היתה לי חברה כמעט שנה ונפרדתי ממנה לפני בערך 3 חודשים ועד היום היא לא יוצאת לי מהראש, אני לא מסוגל לחשוב על אף אחת אחרת עדיין, זה לא תמיד מה שהבנים מראים כלפי חוץ הוא הנכון.
QUOTE (ילד_פלא @ 29/01/2005) אפרופו אגו
היה לי שיעור בפסיכולגיה ודיברנו על זה...
יש 3 שלבים (לא ממש הקשבתי אבל זה בערך)
1. סופר אגו
2.אגו
3.איד
סופר אגו זה שיודעים לשלב בין צרכים וסיפוקים להיגיון משהו כזה והלחליט מתי וכל זה
ואיד זה שצריך מיד את הסיפוקים..
למעשה איד זה שלב של ילדים קטנים,אז אם מישהו מתנהג כמו ילד קטן.
זה בעצם האיד.
משהו כזה..
עזבו.....חח
חחח מה הקשר? 😊
וסופר אגו זה המצפון בעצם.
הוא משלב את הציפיות של ההורים מאיתנו יחד עם האיסורים שאסרו עלינו בילדות.
ולמה שהתכוונת זה האגו.. האגו הוא נוצר כדי לספק את רצונות האיד בהתאם למציאות 😊
חח אני הגברתי מד"ח 😂
וזה באמת ממש לא קשור למין.
כמו שאמרו פה אנשים זה קשור לאדם ולתפיסת עולמו.
יש בנות שעוברות מבחור לבחור ויש בנים שנתקעים על אותה אחת.. לא מצליחים לשכוח אותה.
זה קשה במידה שווה שלני המינים פשוט כל מין מבטא את הקושי שלו בצורה שונה.