QUOTE לא חושבת שזה נכון..
יש בנות שעוברות מבחור לבחור באופן הכי קל בעולם
ויש בנים שנשארים מדוכאים חודשים אחרי הפרידה....
נכון מאוד נגיד לי יחסית קל לעבור הלאה..
ודבר שני רוב הבנות לדעתי "נתקעות" כי דרמטיות ולא לוקחות דברים בפרופרוציות ובטוחות שהאחד שלהן עכשיו יהיה גם עוד 5 שנים ובנים יודעים תכלס זה מה יש עכשיו..זה לדעתי..
15 וחצי......
ו..אני אוהבת אותו כבר 10 חודש אחרי שניפרדנו אבל הוא גם נותן לי סיבות כי אחרי איזה 5 חודש היינו ביחד באילת......וגם שהיינו פרודים ככה 9 חודש היינו ביחד......
לא במובן של שכבנו.....כי לא שכבתי איתו......
הוא אמר לי שהוא אוהב אותי מבינה .......זה קשה
QUOTE (sweetly @ 25/01/2005) לבנים ולבנות קשה באותה מידה... רק בנים פחות מראים את זה...
או בגלל שרוב הבנות יותר רגישות מהבנים.. ואמרתי רוב! אז שלא תתחילו לתקוף אותי
צודקת לחלוטיין..
מה עשות שגם רוב הבנים חושבים עם ה... (הדבר הזה גם למטה)
חחח הנושא הזה זה רק הוכחה לכך שהבנים מצליחים לעבוד עלינו עם התדמית 'גבר גבר'...
כל הבנים הם כאלה נראים חפיפניקים עם בנות..
לא אכפת יותר מידי:שלי-לא-שלי...
מתגברים על הכל!
על כולם!
בטח שגם על בנות!
אבל אז, כשמגיעים לסיטואציה שזה רק את והוא....
ואת זו שרוצה להיפרד...
פתאום מתגלה לעיננו הצד הרגיש, הפגיע שלו!!
הפלא ופלא!!!
בן בוכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היית מאמינה???
בן- בוכה???
בנים בוכים!!!
היתכן????????
בכי מראה על קושי.... זתומרת ש...
לבן קשה!!
ולמה?
בגללינו!!
ובגלל הבבבבבתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!
חחח בנות....
בנים הם בני אדם!
קשה להם לפעמים..
הם בוכים (אפילו!) לפעמים,
(ועוד סוד גדול מאוד- יש בנים שבוכים יותר מבנווווותתתת!!!)
וגם הם, כמו כל בנאדם תיפוסי נורמלי רגיל ואנושי, מתגברים על עזיבת המין השני- הבנות!
חח בקיצור ולעניין-
בנים בוכים,
הם בני אדם...
ובנים לא כל כך מהר מתגברים על בת!
זה לא חד צדדי!
לא רק לבת קשה כשיש ריב!
גם לבן זה כואב!
בנים הם עם רגשות (לפעמים לא רואים את זה בגלל האגו הגברי שעולה לפעמים על גדותיו....)
לדעתי,
בנות לא פחות גרועות.
ידיד שלי וחברה שלו ניפרדו, והוא נכנס לדאון רציני!
וגם רצו לא המון סרטים של
עם מי היא מתנשקת!? איזה בן יכבוש אותה במקומי??
-->
כל מה שעובר לנו הבנות בראש על בנים!!!!!
😊
מקווה שהבהרתי את עצמי לגבי הנושא הזה שרק בנות נפגעות😊
רומי.
רומי ברור שלא רק בנות נפגעות, גם בנים בני אדם וכואב להם! אבל בנות הרבה יותר מראות כאב ובנים פחות לכן נוצר הרושם המוטעה שלבנים יותר קל!
אהה... וגם.. אפשר לראות את זה ככה: בדרך כלל מי שנפרד הוא זה שמתגבר על הפרידה יותר מהר
אני לא חושבת שזה ככה מאמי כי כמו שיש בנות שלוקח להן מלא זמן לשכוח ככה יש בנים
וכמו שיש בנות שלוקח להן שבוע או יותר לשכוח ככה יש בנים
יש ויש...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בננות מצטער להכנס באמצע אבל בנים לרוב עוברים מהר מ2 סיבות:
הראשונה היא לשקוח כמה שיותר מהר מהכאב.
והשניה היא שבנים לא מוכנים לתת לעצמם לההרס בגלל בחורה, אף אחת לא שווה את זה שבן יהרוס את עצמו, ואם כבר יש אחת כזו אז היא לא תגרום לו להרוס את עצמו.
מסכימה עם כולם
בנות מתעמקות יותר מידי ברגשות
הלוואי עליי לרדת כל כך מהר ממישהו אין עד ששוכחים אותו
לוקח שנים אם בכלל אפשר לשכוח
הקטע הוא שאנחנו לא רוצות לשכוח כי עדיין יש לנו את התקווה הקטנה הזאת שניהיה ביחד...
אנחנו מתעמקים יותר מדי במה שאנחנו מרגישים ולא מפחדות להגיד את זה
לעומת הבנים שכל הקטע הזה של להגיד מה הם מרגישים זה יעני "כבוד"
לא מבינה תקטע שלהם
מה כבוד להגיד למישהו המ אתה מרגיש כלפייה ממה אתה מתבייש..
ובנים שומרים הכל לעצמם הם לא הולכים לבכות לחברים שלהם הם שומרים
הכל בפנים ופורקים את זה שזה לבד וגם אם מפריע משהו הם לא מראים את זה
הם ממשיכים בחיים כאילו כלום לא קרה אז יש מצה שבן אוהב מישהי
ואז עובר מאחת לאחת אבל למעשה עדיין אוהב את הראשונה פשוט הוא לא רוצה להודות בזה
לבנים יותר קשה להיפתח וזאת עובדה
אבל לפני שכולם תתנפלו עלי חחחח לא אצל כולם זה ככה
יש בנים שונים ויש בנות שונות
QUOTE (sweetly @ 25/01/2005) לבנים ולבנות קשה באותה מידה... רק בנים פחות מראים את זה...
או בגלל שרוב הבנות יותר רגישות מהבנים.. ואמרתי רוב! אז שלא תתחילו לתקוף אותי
לדעתי היא צודקת =]
לבנות גם יותר קשה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה והן לוקחות את זה יותר אישי ואינטימי.. ויש בנים שלא..
זה פשוט ככה זה.. חח..
😊
בובה..לא רק אצלך זה ככה..תתעודדי!
לבנים יותר קשה להפגין רגשות מבנות..אז הם מחפים על זה עם בנות אחרות הבנת?
אנחנו רגישות יותר וזוכרות כל נשיקה וכל משפט והם לאא
חמודות אתן צודקות במאה האחוזים, לבנים יותר קשה להיפתח, וזה לא בגלל זלא רוצים (למרות שחלק באמת לא רוצים) אלה בגלל שזה הטבע אין מה לעשות, לבנים יש דרכים משלהם להתמודד עם כאב ועם פרדות.