טוב לדעתי ברור שהבנות זוכרות יותר טוב את הנשיקה כי בנשיקה של הבנות יש יותר רגשי כזה והם זוכרות כל פרט מהנשיקה מהמקום מהסיטואציה מהאווירה ואני מאמינה שאת הבנאדם הראשון שהתנשקת איתו הוא הבנאדם התמיד אבל תמיד ישאר לך בלב גם אם הוא רחוק ואין שום אהב ורגש אני מאמינה שתמיד יהיה לך זיכרון טוב עם אותו נשיקה ראשונה. אני גם זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי ממש חזק זה היה לפני שנה כמעט ואני זוכרת אותה הכי טוב בעולםםםם, היו לי כל כך הרבה חששות לפני הרגע הזה ומה לעשות ואם להגיד לו שהוא הנשיקה הראשונה כדי שלא יהיה פדיחה ואני לא יידע מה לעשות אבל זה היה הכי מושלםםםםםםםם באמת סמכתי עליו (לעומת בנים אחרים שרצו להתנשק איתי והתביישתי להגיד שאני עדיין לא התנשקתי) איתו היה לי אמון וסמכתי עליו ולא פחדתי אמרתי לו שהוא הנשיקה הראשונה שלי והוא ליטף אותי ואמר שהוא יעזור לי וילמד אותי והוא לא היה צריך לעזור ולא כלום הוא פשוט הוביל ואני הובלתי לתוך זה, בקיצור לכל הבנות שחוששות ולא יודעות כיצד ואיך להתנשק אל תדאגו אם זה בא עם הבנאדם הנכון שאת רוצה אז זה יזרום לבד והכי מושלםם!
מקווה שעזרתי 😉
אוהבת המוןן
~@ שרונו'ש~@





