בסקר הזה אני רוצה לראות לדעתכם איזה מין זוכר יותר את נשיקה הראשונה שלו...?
בנים? או בנות?
ספרו חוויות.... 😊
הופה.. איזה מלך... 😊
אני חושבת ששני המינים זוכרים באותה מידה..
אבל בעיקרון כל אדם לא משנה אם זה בן או בת זוכר את הנשיקה הראשונה..
ואם לא את הראשונה אז את הראשונה המשמעותית...
יש משהו בזה...
אבל עדיין הבנות זוכרות את האוירה.. את הרגש.. את הכל...
בנים זוכרים כן, כן, נהנתי.. זהו...
טוב ככה זה בדך כלל...
😊 לדעתי שניהם זוכרים באותה מידה....
לא חושבת שזה ככה לגבי הבנים..
אני חושבת שהם זוכרים איך הם הרגישו באותו הרגע...
תראו את הנשיקה הראשונה ממש שלי, עם החברה הראשונה, אני לא זוכר.... (כנראה טראומה או משהו כזה) 😂
את הנשיקה הראשונה עם החברה הנוכחית אני זוכר... אחת המצחיקות...... 😁 😂
או קיי... אני אתאר את הסיטואציה...
חברה שלי ואני יושבים בחדר, ככה קצת בחושך....
שנינו מתכסים בשמיכת פוך, וחברה שלי נותנת לי מבט של "תנשק אותי"... אז אני ברוב אדישותי וטיפשותי שואל אותה "את רוצה נשיקה?" 😁 והיא מהנהנת.....
אז נישקתי.... ולפתע דודה שלי (תתארו לכם אישה מאוד מבוגרת עם מבטא מרוקאי חריף) נכנסת לחדר וצועקת בכל הבית, "אבל למה אתם יושבים בחושך??? אהההההה..... כפרה נדדדבבבבבב" ואתם יכולים לתאר לעצמכם את התגלגלות העניינים....
לא ידעתי איפה לקבור את עצמי... ואת חברה שלי..... 😂 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
חחחחחח.....יאאאאא איזה קטטטטעעעע......חחחחחחחח.. 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מבטא מרוקאי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!
חח נשיקה ראשונה בחיים לא שוכחים זה מן דבר כזה בלתי נשכח 🙄
אני זוכרת את הנשיקה הראשונה כאילו זה היה אתמול...-וזה היה לפני שנה וחצי חח 😊
אני והוא..יושבים על ספסל...ואני עוד שניה מנשקת אותו קורעת לו תצורה חחחח
ואז הוא מתחיל לדבר איתי על סוגי נשיקות...אוקיייי..טוב שזה לא הנושא הכי דפוק שיששש חח
ואז אמרתי לו איזה אני מכירה..והוא שאל אם אני רוצה לנסותת..ובפנים אני כזה אומרת לעצמי "נו!! נו סתומה תגידי כןן!!" ואז אמרתי לו ..."מממ.. טוב.. 😁 "
ובגלל שאני כ"כ טיפשה..אמרתי לו שאני לא ממש יודעת...חחח והוא התחיל להסבביר לי איך...-והדגים..וככה זרמנו...
ואייי...זה היה נחמדד מאוד=)))
טחח מקווה שנהנתם.. 😎
בטח שבנות זוכרות יותר טוב את הנשיקה הראשונה שלהן!!!!
אין לך מושג מה זה עושה לנו....
להיזכר באותם הרגעים שחלקת איתו
כיצד הוא נישק אותך
וכו.........
למשל אני זוכרת כל פרט ופרט מהנשיקה שלי איתו
זו היתה הנשיקה הכי נהדרת והטעימה שהיתה לי אי פעם 😛
אני זוכרת איך הוא העביר בי את ידיו
אחז אותי אליו
והקריב אותי לשפתיו
ואני זוכרת איך ניסיתי להתחמק ברגע שהוא נישק אותי
סובבתי את הראש
והוא פשוט נישק אותי בהתחלה על השפתיים 🙄
כדי לבדוק איך אני מגיבה ואם אני רוצה שהוא ימשיך
הוא השמיך לנשק אותי
ואני זוכרת איך הייתי בלחץ
רציתי שזה יגמר מצד ראשון כדי לבדוק שזה אמיתי ולא חלום
אבל מצד שני רציתי שזה ימשיך לעד
איך נהניתי 😍
זו היתה הנשיקה הכי נפלאה שהיתה לי איתו
היא היתה נשיקה עדינה כזו מתוקה
ובפעמים הבאות שהתנשקתי איתו אהבתי גם איך שהוא נישק אותי חצי בעדינות וחצי בלהט ובתשוקה
כזה בחיפזון חחח כמו בטלוויזיה 😁
יודעים מה הכי אהבתי?
שהוא נשך לי את השפתיים ומצץ אותם תוך כדי הנשיקה 🙄
זה הדבר הכי כיף בשבילי 😊
נשיקה ראשונה קשה לשכוח במיוחד הבנות...
הבנים לא תמיד זוכרים...
איזה כיף לכםםם...
אני עוד לא התנשקתי עם אפ'חד... 😁 ממממ מענייין איך זה
זה כיף???
איך? מה? אין לי מושג איך מגיעים לסיטואציה של ***נשיקה***
מוזר לי לשאול את "המנוסים"...חחחח 😛