זה לשבוע בלבד,
חחחחחח הוא עושה לי בתום השבוע הזה הוא עובר לגור אצלי,
בחדר חחחחח,
סיפרתי את זה לאמא שלי והיא מיסכנה כמעת לא קיבלה התקף לב,
אבל בכול זאת הסכימה 😊))),
אני מאוהבתתתתתתתת!!!!!!!! 😁
חחח נו אז בקטנה חיים שלי
זה יעבור מהר
מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הודיה נשמתי הכל יהיה בסדר! ואתם תעברו את זה והאהבה שלכם רק תתגבר
ושיהיה לכם בהצלחה! 🙄
ואת לא תמעדי כי אנחנו לא ניתן לך חח 😊
נאפי:
כן אה?!,
איזה כייף,
אני מתה שהשבוע הזה יעבור כמה שיותר מהר 😊,
גם אני עלייך חיים מושלמים שלי 😁
*******************************************
אולה:
ת' יפתי מתה עלייך מווואההההההההה!!,
איזה כייף!!,
מאז השיחה הזאת איתו אני דופקת חיוכים מפה עד להודעה חדשה 😁
בובה אל תיהיי עצובה כי דבר ראשון תזכרי תמיד שמאהבת אמת רגש לעולם לא מת...
ואם הוא עסוק את לא צריכה להתיאש...תביני אותו ובינתים מה שנותר לך זה לחכות...אם היא בניכים הרבה מיכשולים ועברתם אותם...אז למה עכשיו את מפחדת?
אל תפחדי....תוכחי לו ששום דבר לא יפריד בניכים!!!!!
אני יודעת שזה קשה....מתי הוא יחזור וכל הגעגועים ובלה בלה...אבל תחשבי שניה שאם הייתם באותו בית ספר והייתם מתראים כל יום אז הייתם רבים....המרחק יעשה רק טוב וכמו שאמרתי אם הוא אוהב אותך אהבת אמת הוא לא יעיף מבט על אחרת...ולא אשכח אותך
מקווה שעזרתי
נטי 😊
ת' יפתי,
וכן הוא הוכיח לי את זה המון פעמים ובגלל זה אני בוטחת בו בעיניים עצומות,
והוא בי,
ואיזה כייף עוד מעת הוא אובר לגור אצלי 😊,
ביום ראשון 😁 ,
אני מתההההההה,
אבל מתההההה על המטורף הזה שלי 😁