דיברתי עכשיו עם החבר שלי,
והוא עושה לי שבגלל לחץ הסטרי מהעבודה ומהמשפחה החברות בינינו די תיהיה בבעיות,
הוא עושה לי שהכול יהיה בסדר ושזה סתם מכשול שנעמוד בו כמו גדולים ונחזיק מעמד ולא נמעד,
כמו שאנחנו עד עכשיו כבר בייחד ולא מועדים,
למרות שיש הרבה קנאים שמנסים להפריד בינינו,
כמו החברה הכי טובה שלי לשעבר,
אז הוא עושה לי שיש זמן מסוים שלא נוכל להפגש בו בכלל,
שאלתי אותו כמה זמן,
הוא עושה לי שבוע או אפילו יכול להיות חודש,
ואני מפחדת,
שאני לא אוכל להיות בלעדיו שבוע ושלא נדבר על חודש 😢 😢 😢 ,
תעזרו לי איכשהו 😢 ,
ב'
אווי מאמי....אני בטוחה שיהיה טוב....!! 😊
בת כמה את ובן כמה הוא?..ומה המרחק ביניכם?.....
אנחנו גרים באותה עיר,
הוא בן 18 וחצי ואני בת 17 וחצי,
הבעייה שאנחנו לומדים בבתי-ספר שונים 😢 ,
אני בנצרת-עילית ,
והוא בעפולה 😢 אני מפחדת,
ת' בובה שלי
בובי אני בטוחה שהכל יהיה בסדר....
תקשיבי..לדעתי הוא יעשה הכלללל ....אבל הכל!..בשביל לשמור על האהבה שלכם!!
אם זה לא היה אכפת לו הוא לא היה מדבר על זה בכלל!!
באמת שאין לך מה לדאוג...כמו שהוא אמר.....
אתם תעברו את זה כמו גדולים!! 😊
אני מבטיחה לך! 🙄
ת' נישמתי,
מתה עלייך מווואההההההה!!,
מהפה שלך ל-ה',
למרות שלי אין יותר כוח להמשיך,
אבל הוא הדבר היחיד שמחזיק אותי עם שתיי הרגליים על הקרקע,
ובשבילו אני בעצם חייה
מתוקה....באמת שיהיה בסדר!!
רק...אפשר לשאול למה פתאום אין זמן שתיפגשו?
מותק, הגעגוע רק מגביר את האהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הכל יהיה בסדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם יש אהבה, אין דאגות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בהצלחה מתוקה!!!!!
😍 😍 😍 😍 😍
buster:
כי יש לו הרבה עבודה,
וגם המשפחה שלו מפילה עליו לחץ הסטרי,
אז הוא רוצה קצת לסדר ת'עניינים עם המשפחה שלו ועם העבודה ואז נמשיך להיות חברים כמו שהיינו לפניי,
אבל נדבר כול הזמן בט"ל ובפ"ל רק שלא ניפגש,
ת' עוד פעם יפתי
********************************************************************
ת' נישמתי,
את צודקת ובענק!!,
הבעייה שאני מפחדת,
לא יודעת למה,
פחד כזה משונה שאני הולכת למעוד,
שפשוט אני לא אוכל להיות עם המצב הזה 😢 ,
יש אהבה והמון
בובה שלי!!.. 😊
אם הוא היה חושב שהקשר הזה מעמיס עליו הוא היה מסיים איתו...
אבל הוא להפך....הוא מציג בפנייך את הבעיה...ומבקש הבנה...
תביני אותו...יש לו לחץ...יש לו עומס....
תעזרי לו!
תראי לו שאת אוהבת אותו...ושאת מבינה שלא הכל בחיים הולך כמו שצריך....
ולפעמים יש מכשולים....
אני לא אומרת לו שקשה לי עם זה,
כי עם הייתי אומרת לו את זה,
הוא היה מתפטר ועושה הכול בשביל שזה לא יקרה,
אבל אני יודעת שהעבודה הזאת מאוד חשובה לו,
וכנ"ל יש פה ת'מישפחה שלו,
בגלל זה אני שותקת,
ואומרת לו שאני יהיה תמיד שם בשבילו,
ושזה לא משנה לי,
אני אחכה לו כמה שצריך,
אבל מבפנים אני בכלל לא חושבת שאני אחזיק מעמד,
הדבר היחיד שעוזר לי עכשיו זה שהוא יסיים ויסדר את כול הבלאגנים שלו,
ונמשיך להיות בייחד כמו שהיינו פעם,
אני כול כך אוהבת אותו שזה חבל"ז,
ת' לך עוד פעם נישמתי 😁
אני מאמינה שה "ספייס" הזה...לא יקח הרבה זמן....
וגם הוא יתגעגע אליך!!...
אתם תחזרו...אתם תעברו את זה...בעננק~!! 😊
זכרי מה אני אומרת לך.... 😁
זוכרת יפתי 😊 ,
ת' לך עוד פעם על הכול!!,
אין את מזה עזרת לי חבל"ז,
הרמת לי ת'מצב רוח,
ת'אמת ניהייתי עכשיו רעבה אבל חפיף חחחחחח,
אוהבת אותך מווואהההההה!!
איזו מתוקה!!!
בובה....בכייף!!...אני שמחה שאת מאושרת ושהצלחתי לעזור...
תמיד פה בשבילך!! 😊
ת' נישמתי,
גם אני תמיד פה בשבילך 😊 ,
מי שמדברת על מתוקות 😁
מאמי קודם כל שתדעי שאם לא היו את המכשולים בחיים
והכל היה טוב ויפה לא היינו יודעים להעריך שום דבר
ולא היינו יכולים לדעת כמה אנחנו חזקים או חלשים
להתמודד במצבים!
חיים שלי תרימי את הראש זאת תקופה שתעבור
וזה לא כל החיים אני בטוחה שבכל יום כמעט או כמה פעמים בשבוע
תדברו בטלפון ופעם בשבוע תפגשו
וגם אם זה קשה וכואב אין מה לעשות
אתם תסתדרו אני בטוחה
והכי חשוב זה שזה יעבור כי זה לא להרבה זמן
מלאכית שלי אל תהיי עצובהה
מתה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*