אוווופפפפפפפפפפפפפפ!!!
אני פשוט שונאת את ההורים שלי!!!...(אם אפשר לקרוא להם ככה בכלל!!)......!!
אני מתה לעוףףףףףף מהבית הדפוקקקקקקקקקקקקק הזה!!1
מאמי אני בטוחה שאת אומרת את מה שאמרת מתוך כעס
הם ההורים שלך והם רוצים רק טוב בשבילך
גם אם לפעמים הם פוגעים תחשבי שהם לא עושים את זה בכוונה
הם רוצים שיהיה לילדים שלהם את כל הטוב שבעולם
מה קרה יפה שלי?
ואם את רוצה לדבר כנסי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סתם הם כל החיים עושים לי דווקא!!
אני לא יכולה יותר....פשוט לא יכולה יותר....!!
וכנראה שבמקרה שלי זה לא תופס...הם לא רוצים בטובתי!!
הם כל הזמן מחפשים איך למרר לי את החייייים!!!!
מאמי זה לא נכון מה שאת אומרת
ושוב אני אומרת לך את אומרת דברים מכעס
ולא ממה שאת באמת חושבת
כי אני בטוחה שתרגעי והכעס יעבור לך
את תביני שההורים שלך אוהבים אותך הכי בעולם
וגם אם הם עשו משהו שפגע בך זה לא בכוונה
הם רוצים רק שיהיה לך טוב!
תחשבי על זה ותנסי להעמיד את עצמך במקומם תחשבי
שיש לך ילדה ואת רוצה לעזור לה נכון אולי לא תמיד תעזרי לה באמת
כי יכול להיות שמה שאת חושבת שיעזור לה יפגע בה
אבל יכול להיות שכן תעזרי לה אז ככה הם ההורים!
מקווה שהבנת למה אני מתכוונת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויי... מותק.. 😕
גם אני לפעמים מרגישה ככה.. ממש !!
אבל אני תמיד יודעת שלא משנה מה יהיה. ואני אומרת את לך ולכולם שקוראים את זה !
הורים אוהבים את הילדים שלהם לא משנה מה..
והם תמיד תמיד ירצו לטובתך... למרות שלך זה נראה אחרת לפעמים..
הכי טוב זה ללכת לחדר לשים מוזיקה חזקה... ולשכוח שהם קיימים..
תראי בתכל'ס הם אלה ששמים לך אוכל בפה בגדים בארון וכסף בארנק... ומה לעשות.. צריך לדבא אליהם יפה.. כי הרי הדברים הלאה לא באים מעצמם..
לפעמים צריך לבלוע את הצפרדע ולהגיד שזה בגלל הגיל...
😊 תודה מתוקות!!
עזרתן לי!
נישמתי בת כמה את?,
אני בת 17 וחצי וההורים שלי עדיין מסבכים לי ת'חיים כאילו הייתי תינוקת,
אבל אין מה לעשות,
צריך להבין אותם/ן,
הם עושים זאת בשביל שיהיה לנו טוב
אין בעד מה מאמי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ההורים עושים הכול כדי שנוכל ללמוד מהטעויות שלנו.. הם מנסים לגרום לנו להתבגר גם אם זה יגרום לנו סבל. הכול לטובתינו!
אימא שלי מנדנדת לי ללכת לסדר את החדר, להחליף בגדים, לקום, ללכת, להכין שיעורים, להפסיק להציק לאחותי 😉 אבל הכול לטובה!
~תני חיוך-הכול לטובה~
היי...
אממ מאמי תראי נכון תמיד נראה לנו כאילו אנחנו עושים הכל נכון ואנחנו צודקים ומה שההורים שלנו אומרים זה סתם לא נכון?
אז.. אני תמיד ככה ותמיד מגלה שמה שאמאבא אומרים זה הכי נכון והכי טוב לעשות ושזה מה שייתן לי את התוצאות הטובות ביותר..
אז באמת תנסי להירגע חמודה ולבין מה ומו.. ובאמת לשים מוזיקה זה רעיון מעולה 😊
בהצלחה חמודה
יואו מאמי איך אני מבינה אותך!!!!
אני כבר שבוע לא מדברת עם אמא שלי והאחיות הגדולות שלי כי הם עשו לי פאדיחה נוראית...
אני יודעת שמה שהם עשו זה מדאגה, אבל עדיין קשה להבין איך הם מגיעים למצבים כאלה!!!
ואם את רוצה דוגמה אני אספר לך בקצרה (אם את רוצה פירוט צרי קשר באיסי 235283826)
ישנתי אצל חבר שלי מזה 4 שנים, והפלאפון שלי היה לא זמין... אני גרה בראשון והוא ביבנה, אמא שלי הגיעה אליו ב 23:00 כדי לבדוק אם אני שם (עוד לא הגעתי אליו) העירה את כולם שם וכשאמא שלו אמרה שאני לא שם היא בקשה לבדוק בחדר, היא לא מצאה אותי שם ועשתה לי פאדיחות דברה עם ההורים (אין לי מושג על מה), בקיצור הבנת למה אני מתכוונת...
לכולנו יש קטעים עם ההורים, וטיפה כועסים אבל בסופו של דבר, אנחנו סולחים ואוהבים!!!
אם את צריכה עזרה, תמיכה, עידוד או סתם לשפוך צרי קשר באיסי שלי ואני אשמח לעזור!!!!
תרגישי טוב מתוקה