תודה חמודים....!!
אתם ממש צודקים...אני מקווה שיהיה טוב... 😊
לכולם יש רגעים, אבל ההורים תמיד רוצים לטובת הילד, טוב לפחות בחלק מהמקרים
גם אני לפעמים עצבנית על ההורים שלי אבל זה נרגע.
תחשבי שיש הורים שמכים ת'ילדים שלהם או יותר גרוע, אוליי הם עשו משהו רק בשבילך
חח כל שני וחמישי (אם לא יותר) אני מתעצבנת על אמא שלי...
חח חפיף.. את כולם ההורים מעצבנים..
יהיה בסדר..
חח כשאני אהיה בת 18 אולי הם יצאו לי קצת מהחיים...? 😯
מקווה... :-\
בעע.. אמא שלי נדחפת לחיים הפרטיים שלי נעלבת אם אני בוחרת לא לספר לה משהו..
יש לה סצנות..
ואתמול.. איזה מעצבנת היא הייתה.. אם לא היה לי חבל על הפל' הייתי זורקת אותו על הקיר!
מיכלוש..אחרתי קצ...סורי נשמה שלי אבל רק שתדעי שאני מרגישה הרבה פעמים ככה...!!
שההורים שלי לא רוצים לטובתי...וככה כל ההורים...!!!
אלא אם כן זה הורים משגועים...ואני בטוחה שההורים שלך לא ככה...זה מין שיגעון כזה שחולף תאמיני לי שאת החיים של ההורים שלך...ואף אדם לא יכול לאוהב אותך יותר מההורים שלך הם תמיד שם בשבילך...וגם אני...!!! 😁
שרופה עליך
נטי
תודה מתוקות...!! 😊
הכל הסתדר...תודה שתמכתן בי... 😊
שמחה שהסתדר, ואין בעד מה 😊