QUOTE (אתיסקסית @ 21/01/2005) לא נראה לי שאנחנו מכירים..
לא נראה לי ש'אנחנו'???
פיצול אישיות או כללי כול הפורום?... כי בכללי, יש שמכירים אותו!
למשל הוותיקים כמוני, כמו רומי וכמו מורנוש כן מכירים אותו
אביטל היא התכוונה אנחנו
היא והוא
לא כול האתר והוא.
למה סתם ליכעוס?
כמה דברים השתנו פה מאז הפעם האחרונה שהייתי פה...
אני גם לא מתפלא שאף אחד לא מכיר אותי חוץ מהוותיקים בטח יש פה איזה מאה אלף
אנשים חדשים מאז שהלכתי...
אבל אני עדיין שמח שאנשים הגיבו 😁
אז לכל מי שאני מכיר :מורני ורומי מה קורה אנשים??!!?! התגעגתי אליכם!
ולכל מי שאני לא מכיר :אביטל, ג'וי (שם יפה 😂 )אתי ליז וענבל מה נשמע? אני מקס 😛 ואני בטוח שכל מי שבאתר הזה בן אדם אחלה
כי בעצם אין אנשים חרא באתר הזה 😁
נ .ב
למה לא רואים את החתימה שלי? פעם אחרונה שהייתי החתימה הייתה בסדר
הצוות שינה משהו?
מקס הכל טוב, הנושא הזה לא ממש מתאים לפורום כללי.....
אם אתה רוצה הסברים מה השתנה ואיך הולך והכל אז תפנה אלי לפרטי.
רומי,
מנהלת פורומים ראשית.
אני לא מכירה אותך מאמי ...
בכל אופן ברוך שובך ..
אני קארין שכטר בת 15 מנהריה .... נעים מאוד
הכול סבבה,
אתה צריך לעשות כתובת שוב חדשה לתמונה ולשים שוב אותה בחתימה
ככה אני עשיתי.
אני לא זוכרת מאמי אז נעים מאוד קוראים לי מורן ואני בת 14
שמחה שחזרת נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמממ...
לא האמת שאני לא מכירה אותך...
אבל....ברוך שובך...
אני מיכל בת 15 וחצי... 😊