יש פה עדיין מישהו שזוכר אותי?
פעם האחרונה שהייתי פה הייתה לפני חודשיים פחות או יותר
שמתי לב שמאז שהלכתי יש פה מלא אנשים חדשים שאני לא מכיר
אז לכל מי שאני לא מכיר: אני מקס בן 13 מראשון
נעים מאוד 😉
לא מכירה אותך....
אבל ברוך שובך.. 😊
אני לודה, מב"ש...
בת 16.5 😊
נעים להכיר 😊
לא מכירה אותך.. אבל שמחה שחזרת!!!
אני אולה, מנתניה
בת 14
נעים מאד
גמני לא מכירה חח
אבל ברוך שובך חחחח
אממ אילנה מנתניה
בת 14 =]]]
גם אני לא.. חחח
שמתם לב שכמעט אפחד לא מכיר.. (חח..חפיף..)
אני גל בת 13 וחצי.. מכפר תבור.. :]]
אני מכירה אותך.. 😕 😊
סבבה שחזרת 😊
לא.. אני לא מכירה אותך..
או לא זוכרת..
חחח סליחה מאמי!!
אבל ברוך שובך!!!!!!!
מה קורה????
מקווה שהכל טוב........
אני דניאלוש בת 14 וטיפה מחיפה...
~נעים להכיר!~
דניאלוש 😊
אני זוכרת אותך....מזמן מזמן היית הרבה באתר נכון? =)
אתה בטח לא מכיר אותי כי לא הכרנו אישית אבלל לא משנה =)
ברוך שובך!!! =)
אני ג'וי בת 13 וחצי מחיפה
מואהההה ג'ויה
אני מכירה איזה מקס שהיה פה... אני פשוט זוכרת אנשים לפי החתימה שלהם... ולא רואים את החתימה שלך אז... אבל אני חושבת שאני מכירה!
אביטל, בת 13 מהמרכז! 😊
בטח שזוכרים!😊
ואפילו התגעגענו!!😉
(בפעם הבאה אל תפרסם נושאים מהסוג הזה, תסתכל על הנושאים הנעוצים!)
רומי.
לא מכירה אבל נחמד שחזרת
אני ענבל בת 17.5 מראשון גם...
מאיפה אתה בראשון?
איזה בצפר?
וכיתה...
לא מכירה אבל חפיף..
אני ליז
בת 14 מב"ש
נעים מאוד 😎
לא נראה לי שאנחנו מכירים..
אז נעים מאוד מותק..
אני אתי בת 14.. =]]