אה..חח..נחמד..
תהני..!! 😊
וואי איזה עצוב.. 😢
סיפור מהמם!! תמשכיי
ל-א הבנתי כלוםם מהסיפור
כאילו בהתחלה זה היה ברור אבל מפרק 4 הכל התבלגן !
חוולה עלייך נועוששש
מה לא הבנת?! תגידי ואני יסביר לך!
ולגבי המשך אני לא יודעת מתי.....
אוףףף תנסי להמשיך בקשרוב פליזזז 😢
הנה כתבתי עוד פרק מקווה שתוהבו כי הפעם לא יצא לי משו
פרק 6
אני לא בדיוק זכרתי בבוקר מה שחלמתי, אבל אני זוכרת שכל הזמן אחותי יצאה ונכנסה לחלומות שלי, פעמיים התעוררתי באמצע הלילה , וכשהתעוררתי בבוקר הרגשתי שלא ישנתי מספיק.
התעוררתי מצילצול של הפלא שלי, אבל כמובןם שלא הספקתי לענות, הסתכלתי על הפלא והתברר שארז התקשר... טוב שיתקשר שוב עם זה חשוב לו! אחרי הכל אני לא מעירה אותו על הבוקר! אבל דבר אחד טוב יצא מהשיחה הזאת! בזכותה לא איחרתי לבצפר כי ההורים שלי כבר התייאשו מלנסות להעיר אותי בבקרים!
הגעתי לבצפר עם בגדים של הלייף, הייתי עם ג'ינס גיזרה נמוכה נמוכה, כזאת שרואים בה את החריץ גם בלי לשבת, עם חולצה שהיא על כתף אחת, צמודה בתבע תכלת מטריף, וג'קט ג'ינס שהרכזי משמעת שלנו לא יתפסו אותי.
עכשיו אני צריכה להסביר משו על המשמעת בבצפר שלי: אסור חולצות בטן, אסור גופיות, אסור גיזרה נמוכה, אסור חצאיות מיני אסור כלום! עוד מעט נלך עם חצאיות שמכסות את הברך וחולצות עם שרוולים עד למרפק!
כל מצב הגעתי לבצפר נכנסתי לכיתה וכמעט השתבצתי! ראיתי את אייל, עם הג'ינס הכי שווה שלו, עם חולצה שחורה צמודה שהדגישה את כל השרירים המושלמים שיש לו, וקוצים פשוט מטריפים אש! עמדתי ככה בדלת אפילו לא שמתי לב שמאחורי כבר היו עוד 3 אנשים שרצו להכנס לכיתה, קלטתי מה אני עושה רק כשנעה משכה אותי לתוך הכיתה והתחילה לצעוק עלי
נעה:מה את חושבבת שאת עושה? יופי שלא כל השיכבה ראתה איך את מסתכלת עליו! ומזה המבט הזה שהיה לך בעיניים? כאילו שראית את אלוהים! אני לא מאמינה עליך, מה יש לך מהקוף הזה? לא יכולת להתאהב במישו יותר שווה? היה לך שנה שעברה את עופר! אז סוג כזה של בנים אני מרשה לך להתאהב בהם! אבל בטוח שלא אייל! תעשי לי טובה! קצת כבוד עצמי, מה יש לך ממנו הוא ניראה נורא!
אני: אוף תרגיעי כבר! אמרתי לך:אני מאוהבת בו! מבינה? מ~א~ו~ה~ב~ת~ב~ו!!!!!! אבל אל תדאגי! אף אחד לא יקח את המקום שלך מאמי! את החברה הכי טובה שלי בבצפר המפגר הזה!
חיבקתי אותה הכי חזק שיכולתי....שוב הזכירו לי את עופר, האהבה הכי גדולה שלי עד עכשיו, ושוב נזכרתי באיך שפגע בי זה שהוא עזב ככה.... אוף די תפסיקי לחשוב עליו! הוא לא שווה את זה! ממלא כבר לא תהיו ביחד אף פעם! פתאום הקול של נעה מתפרץ לי לראש...
נעה:את בכלל מקשיבה למה שאני אומרת לך?
אני: נעה מאמי את האמת לא ממש, חשבתי על משו...
נעה:אוך איתך איזה מגעילה....
והיא הלכה, בלי להגיד אף מילה פשוט הלכה!
לא היה לי ראש לבזבז על זה, חשבתי שאני ישלים איתה עוד מעט ונכנסתי לכיתה-שוב, הפעם לא התעלפתי! *מגיע לי מכיאות כפיים לא?!* זרקתי תתיק והלכתי לסיבוב של נשיקות בשיכבה, ככה זה כל בוקר, שמה תתיק, ועושה סיבוב, קודם מי שבכיתה שלי (ח3) אחרי זה לח2, אחרי זה ח1 ואז ח4 ולבסוף ח5... הרב כבר היוב כיתות, וישר חיפשתי את יותמוש, יותמוש הוא הידיד הכי טוב שלי בבצפר הזה ואם מישו יודע אלי משו אז זה יותם!
כמובן שלא מצאתי אותו-כל פעם שאני מחפשת מישו אין לי שמץ לאיפה הוא נעלם! חיפשתי אותו בכל מקום, ובסוף התייאשתי והלכתי לכיתה, אבל מה שראיתי כשנכנסתי........
מה ראית????
המשךך דחוףף
ותעשי פרקים יותר ארוכים!
וואי איזה סיפור יפה....
תכתבי המשך... מהיר!!!!
סיפור יפה ביותררר 😁
שימי המשך נשמה.....
את מי ראית?! סיפור מהמם! תמשיכייי