פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי גם אני החלטתי לכתוב סיפור-סיפור אמיתי של...

גם אני החלטתי לכתוב סיפור-סיפור אמיתי שלי

✍️ חולה על **** 📅 19/01/2005 00:16 👁️ 708 צפיות 💬 42 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
איזה סיפור יפה!!

מאמי שימי המשך ... 😊
אני דיי באונש אז אני לא יוכל לכתוב לפחות עד יום ראשון כפרות שלי, אבל ביום ראשון בטוח תקבלו עוד פרק!
היו בעיות עם המחשב וגם הייתי קצת באונש, אבל הנה לכם עוד פרק לסיפור שילי!


פרק 4


נכנסנו חזרה לחדר, והייתה לי את ההרגשה הזאת, כאילו הם הפסיקו לדבר בשניה שראו אותי, כאילו שהם מתכננים משו ולא רוצים לספר לי, אבל מהר מאוד שחכתי מזה כי הראש שלי היה מלא באיך לצאת מהבלגן שנכנסתי אליו, וכל הקטע שעדין אייל היה בראש שלי בלי לרצות לצאת ממנו!
אני:טוב חברה, חשבתי ככה ואולי כדי לעשות מסיבה לפתיחת שנה? כי אחרי הכל לחזור לבצפר זה מבאס לכולם, ואולי מסיבה ככה תעלה לנו תמצב רוח...
בתאל:רעיון מעולה בובית שלי, אבל יש בעיה קטנטונת..... איפה נעשה את זה? איך נשיג די ג'י? שתיה ואוכל? הכל! ואין לנו הרבה זמן!היום יום רביעי, זאת אומרת שיש לנו אתהיום, מחר וקצת זמן משישי כדי לארגן הכל! וזה מלא דברים שצריך!
יונתן:על תדאגי, היא בטוח חשבה על משו! נכון?
אני:אממ.... את האמת לא ממש, לגבי די ג'י אני יכולה לסדר, רועי! החבר של עמי האח הכוסון שלי!
דניאלה:הכוסון משמיניט?!?!?!?! הוא יבוא?! את מביאה אותו את המלכה שלי!
אני:חחח כבר ניראה, אני ידבר עם רועי אולי הוא יעשה לי טובה, וכן עמי יבוא הוא הבטיח לי שהוא יבוא לסופשבוע הזה גם ככה, אבל אולי הוא יבוא עם אליו..... אוף אין לי כוח לעפרי עכשיו אבל ניחא!
בתאל:למה מה רע בו? הוא ממש חמוד!
כולם:אוווווווווווו
עומר:בתאלוש יש לך משו עם עפרי? כי עם כן אז נסדר חתונה כפולה! את ועפרי וסופי ועמי!!! *והוא התחיל לשיר את מארש החתונה*
אני *מסמיקה*:אני ועמי כמו אחים! וחוץ מזה עם לא ידעתם יש לו חברה כבר אולי 3 וחצי שנים!
עומר:טוב סליחה באמת זה היה בצחוק! את יודעת שאני לא רציני! אני לא נותן אותך לאפחד!
הרמתי גבה אחת, אבל דניאלה הסתכלה עלי במבט של *בבקשה על תעשה שטויות* רק גרם לי לצחוק! ואף אחד לא הבין למה!
אני:טוב נשמות שלי אני צריכה לעשות אז כמה טלפונים כדי לסדר את זה, אבל איפה נעשה את זה?
דניאלה:אני יכולה אצלי רק להעיף את אמא שלי!
עומר:אני יגיד לאמא שלי שתזמין אותם אלינו לישון!
דניאלה:יופי! וגם שיקחו את האחים הסתומים שלי!
לדניאלה יש 2 אחים, אחד יותר גדול ממנה שעכשיו בשמיניט ואח תאום ומעצבן מאוד שאנחנו לא סובלות!

בסוף המשכנו לדבר על שטויות ועל איך נביא אנשים למסיבה, ולבסוף כולם הלכו לבתים שלהם ואני התיישבתי על המחשב לנוח קצת מכל היום המטורף שהיה לי, התחלתי לשמוע שירים ובלי ששמתי לב כל הזמן שמעתי את השיר My Valentine, אבל בזמן המשפט Coz' all I need is you, שרתי but all I needit's Eyal..... עד ששמתי לב לזה וישר הפסקתי! לא האמנתי שאני באמת מתאהבת בו, אבל פשוט לא יכולתי להפסיק לחשוב עליו, הראש שלי היה מלא באיך שהוא ניראה היום, חשבתי שאולי זה הרושם של אחרי החופש שלא ראיתי אותו הרבה זמן.... אבל לא, כי הוא התלבש כרגיל-חולצה צמודה, ג'ינס מטריף ונעלי ספורט.... אבל עדין, היה בו משו, משו שפשוט הוציא אותי משיווי משקל כשהייתי לידו! וככה ישבתי וחשבתי כשהשירים שלי מתנגנים ברקע בלי סוף, עד שפתאום שמעתי צרחה מהסלון........
סיפור יפה בטירוףףףף
תמשכיי
מהמםם המשךך
אמאלהה מה קרה למה צעקה?? 😮
חחחחחח נכנסתי חזק לסיפור...
שימי המשך מאמי...
איזה יפה מאמוששששש!!!
תמשיכי!! =]]
פליז המשך!!!!
הנה עוד פרק, אבל לא יודעת מתי יהיה הבא כי אני קצת בדיכי עכשיו וגם יחסית עמוסה עם היומולדת שלי אז ניראה כבר אבל בינתיים קבלו!

פרק 5

קרו כמה דברים כל כך מהירים, הצרחה שכבר הייתה, פתאום רעש חזק מאוד של התנגשות עוד צרחה ואחותי התחילה לבכות.... לא הבנתי מה קרה וישר רצתי לסלון, ראיתי את אמא שלי עומדת על המרפסת כמו תמיד עם סיגריה, אחותי על הידיים שלה ובחול בדיוק מול החלון שלנו בצומת הייתה תאונת דרכים כל כך רצינית, מכונית איבדה שליטה נתקעה במכונית חונה ועפה קדימה וחסה לאוטובוס את הדרך........ אחותי צרחה בכל הגרון שלה, ואמא שלי הפילה את הסיגריה מהיד...
אמא:סופי רוצי מהר תזמיני אמבולנס ומשטרה....
רצתי לטלפון כמה שיכולתי והזמנתי אמבולנס ואחרי זה התקשרתי למשטרה ואז בשיא המהירות ירדתי למעטה לראות עם אני יכולה לעזור איך שהוא.....
תוך 10 דקות באו האמבולנס והניידת, בתאונה כמעט שלא היו נפגעים חוץ מאישה אחת שעמדה בתחנה שנפגעה קל מרסיס של חלון שנשבר.
הרגשתי נורא, לראות את כל כל זה, העשן שעלה מהמכוניות, הפחד של האנשים, ואחותי לא הפסיקה לבכות כל הזמן, כל זה היה יותר מדי, זה יותר מדי הזכיר לי את מה שקרה עם אחותי; כשהייתי בכיתה ג' ואחותי הייתה בת 21, היא הייתה גרה בארד ועבדה ליד ים המלח, אז פעם אחת היא הלכה בדרך לעבודה בבוקר, עברה את הכביש באור ירוק ודיברה הפלא שלה, ופתאום פגע בה אוטובוס שטס במהירות מהפינה ולא ראה אותה.......... די! על תחשבי על זה, על תחשבי על זה, זה יותר מדי כואב, אני לא רוצה להרגיש את זה, תקשיבי לי סופי את לא תחשבי על זה כי זה יותר מדי, את עכשיו תקשיבי לי ותפסיקי לעשות שטויות, על תחשבי על זה עם זה מה שזה גורם לך....
אוי יופי באמת, אני אשכרה משתגעת-->אני מדברת לעצמי..... מה יהיה איתי?!

חזרתי הביתה ונשכבתי על המיטה עם האלבום תמונות של אחותי, הנה תמונה שלה ושל חברות שלה מהצבא.... היא צילמה את זה בערך חצי שנה לפני מה שקרה... והנה תמונה אחרת, כשרק הגעתי לארץ עם ההורים שלי, כשעוד הייתי קטנה, רק בת 6, וכשרבתי איתה מי ישן בחדר היותר גדול.... עם הייתי יכולה להחזיר אתה זמן לאחור הייתי נותנת לה לא רק את החדר הגדול, את כל הדירה הייתי נותנת לה.... אבל אי אפשר לעשות כבר כלום... כלום! וזה שאני יבכה לא יעזור לי בכלום! אז מה הטעם? מה הטעם לזכור את אותם אנשים הלא יחזרו עוד עם זה רק מכאיב לנו? תמיד אני חושבת שהפצע בלב נרפא, שהכל כבר עבר, אבל רק מזכירים את השם שלה, או תמונה שלה שאני רואה, הפצע ישר נפתח שוב ומתחיל לדממם עד שאני מרגישה שאני עומדת לדמם למוות מרב כאב...... נימאס לי לחשוב, נימאס לי לזכור, נימאס לי להרגיש! נימאס לי מהכל! נימאס לי להיות אני עצמי, נימאס! פשוט נימאס מהכל! אני רק רוצה למות, אולי אז אני יראה שוב את קרן..... ואם לא? ואם גם כשאני ימות אני לא יראה אותה? מה הטעם אז בחיים או במוות? מה הטעם להיות קיימת בלעדיה? היא הייתה הכל בשבילי, למרות שרבנו כל כך הרבה פעמים... למרות שכל הזמן התווכחנו, למרות שהרבה פעמים צעקתי עליה "הלוואי שתמותי" אף פעם לא באמת התכוונתי לזה.... אני אף פעם לא רציתי שהיא תלך לי, אני רוצה אותה איתי, שתשמור עלי, שתגן עלי, שתעזור לי, אני צריכה אותה!
שוב התחלתי לבכות, המשכתי ככה לשכב במיטה שלי ולבכות, שעות על גבי שעות, עד שנרדמתי.......
ואאייי...עצוב..😢
עשי המשך מאמי...
וואי!!!!
המשך מהיר בבקשה!~!~!~!
אני לא יודעת מתי אני יעשה המשך כי:
1. אני בדיכי בגלל משו מאוד רציני
2. אני עמוסה בתיכנונים ליומולדת שלי
3. אני מתווכת במשולש אוהבים (עוד מעט אני יפתח הודעה שיעזרו לי ויגידו מה לעשות!)
4. מחר אני צריכה לעשות שיעור ואין לי שמץ איך אני עושה את זה, בקושי יש לי חומר
5. יש לי טונה שיעורים בגאומטריה למחר
אני מצטערת בשבילך על הדיכי...
ובאסה על השיעורים...
ומזל טוב על היומולדת...
ואי איזה תסבוך...
טוב אז מתי שתוכלי תעשי המשך..ובהצלחה בכל הדברים שאת צריכה לעשות..
אה ומזל טוב..!! המון אושר ועושר..!! ושתמיד תחייכי ותהיי מאושרתת..!!
אוהבת המוניםם שלי!
חחחח אשכרה סיבוך!

והמזל טוב עדין קצת מוקדם! יש לי ב16 לפברואר, אבל אני רוצה לעשות בהחלקה על הקרח וצריך לארגןא ת זה מראש!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך