את מאור ותהללללללל מה הם עושים פה לעזאזאללללללללללל??!??!?
אני ועידן היינו בהלם כאילו וואוווווווו התקרבנו אליהם ושתיהם התחילו לצחוק... לקחתי את תהל לצד ודיברתי איתה "תגידי מה קורה פה כפרה אולי התרחקנו בזמן האחרון אבל את ומאור??! מזה??!" "חחחחחחח תרגעי נשמתי נראה לך שאני לא יספר לך אם יש משו אין כלום סתם התחלנו להתקרב בזמן האחרון ואנחנו סתם ידידים..." "אהה יופי..." הסתכלנו לכיוון של מאור ועידן והם חייכו אחד לשני ואז חזרנו.. החלטנו לשבת ביחד ארבעתנו... ישבנו צחקנו עד כמעט12 בלילה אח"כ תהל ומאור הלכו הביתה ואני ועידן הלכנו לים.... ישבנו שנינו מול הים ואז ראיתי דמעה זולגת מהעין של עידן... "מה קרה חיים שלי למה אתה עצוב??!" "סתם נסיכה שלי אני פוחד לאבד אותך את לא יודעת כמה את חשובה לי..." דיי נשמתי אתה יותר חשוב לי אתה בחיים לא תאבד אותי חיים שלי..." "טוב יאללה כבר מאוחר מאמי כמעט 1 אבא שלך יהרוג אותי..." קמנו וחזרנו הביתה למחרת באתי לבצפר ואז ראיתי את עידן... "חיים שלייייייייייייייייייייייייייייייי" "יפה שלי מה הולך מאמי??" "לא הולך הכל רץץץץ" "חחח אני אוהב אותך" "גמאני אותך נשמה שלי אתה בא אליי היום?!" "כן בע"ה אחרי אימון נראה..." "מתי האימון??" "ב7" "מה עד שיסתיים אוףףףףף" "מה אני יעשה נסיכה אולי אני יבוא אלייך לפני זה.." "טוב יאללה עפתי לשיעור ביי" "רגעעעע" "מההה??" "נשיקה מזה פה??" "מואהההההההההההההה" "לא אני רוצה אמיתית..." התנשקנו והלכתי לכיתה... בכיתה תהל באה לי בהתלהבות ודיברנו המורה הוציאה אותי החוצה ואמרה שאני יבוא אליה אחרי השיעור ישבתי בחוץ בשיא השיעמום עד שנגמר השיעור בסוף השיעור המורה קראה לי והלכתי אליה... "ליטל מה קורה לך אני יכולה להבין?? למה אמא לא באה לאסיפת הורים??" "כי היא לא יכלה אותו יום היא לא הרגישה טוב..."
"טוב אני רוצה להבין מה יש לך בזמן האחרון את לא פה תבקשי מאמא שתרים אליי טלפון היום טוב?!" "טוב......." לקחתי ת'רגליים ועפתי משם הייתי כולי בדיכאון כי ידעתי שזהו היום אמא שלי תתעצבן עליי.... ואז ראיתי את עידן... "נשמה שלי מה יש לך למה את בדיכאון?!?" "סתם עזוב אותי..." "מה פתאום לא עוזב מה יש לך?!" "כלוםם חלאס רד ממני לא רוצה לדבר עם אפחד!!!!!" "היי מה נסגר איתך נו דברי איתי?!" "כלום עידן רד ממני אין לי ראש לכלום אני ידבר איתך אחכ טוב?!" "טוב בייי!!!" נגמר היום הלכתי לבית ונרדמתי עד 6 ראיתי בפלאפון 7 שיחות שלא נענו והודעה :"יפה שלי מה יש לך אני רוצה לדבר איתך תעני לי בקשהההההה" אמרתי לאמא שלי שהמורה אמרה שתתקשר אליה ואז עידן התקשר...
תמשיכי..............!!!!!!!!!!!!!!!!
יווו....מורה סתומה..
אבל מסכן עידנוש..הוא לא עשה כלום...😢....טוב לא נורא הוא יתגבר..חיחי
סיפור מושלם!!!
המשך דחוף!!
אוהבת המונים שלי!!
באמת מסכן עידןן!1
איזה מגעילה היא הייתה אליו מה הוא אשם?!
הוא כזה פששון!
לאכול אותו!
יאללה המשךךךךךךך מהר
QUOTE באמת מסכן עידןן!1
איזה מגעילה היא הייתה אליו מה הוא אשם?!
הוא כזה פששון!
לאכול אותו!
חחחחחחחח נכוןןןןן כפרה עליוו.......
שימי המשך נשמה..
מוואה ענקיתת
למההההההה??
למה את רעה אליווווו =[[[
המשךךךךךךךך
בתאלושששש
אין הרבה תגובות ואני די מאוכזבת ממכם אנשיםםםםםםםםםםםם 😢 😢 😢 ....!!!!!
אבל הנה המשך למי שמגיע לו באמת אוהפתות'כם!!
"הלו??" "מה קורה תגידי??" "כלום מה קורה??" "מה היה לך היום למה התנהגת ככה???" "סתם הייתי עצבנית ובדיכאון ולא רציתי להוציא את זה עליך..." "אבל הוצאת!!" "טוב מה אתה רוצה לריב איתי עכשיו??" "לא אם הייתי רוצה לריב איתך לא הייתי מתקשר...!!" "אז תכלס מה??!" "כלום מזה מה ליטל מה יש לך??" "כלום סתם אני מדוכאתתת מה יש לי..." "טוב את רוצה שאני ידבר איתך מחר??" "לא אני ידבר איתך יותר מאוחר כשאני יהיה יותר רגועה אם אני יהיה.." "טוב ביי.." "ביי" ישבתי בחדר נכנסתי קצת לאייסי ואז אחרי רבע שעה אמא שלי קראה לי "ליטללללללללללללל" "מההההההההה???" "בואיייייי" ירדתי למטה ואמא שלי הייתה בקריז טוטאלייייי "מה יש לך בזמן האחרון דיברתי עם המורה שלך היא אמרה שאת חולמת לא לומדת מזה???" "כלום מה יש לי מה את רוצה גם את על הבוקר?!" "כלום רק שתגידי לי מה יש לך?!" "כלום צאי לי מהחיים" "אהה אני ייצא לך מהחיים אבל אבא שלך לא הוא יבוא והוא יטפל בעניין הזה אני כבר מרימה ידיים" "טוב..." לקחתי במבה ועליתי לחדר שמעתי שירים בסטלה וחשבתי לעצמי בלי לשים לב עבר הזמן וכבר היה 10 וחצי נכנסתי להתקלח יצאתי ככה ב11 ואז אבא שלי בא אין לי מושג אפילו איפה הוא היה שמעתי אותו ואת אמא שלי מתלחששים אבל ת'אמת זה עניין לי ת'תחתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ואז אבא שלי קרא לי...: "ליטל אני ואמא החלטנו... אם את לא משפרת את הציונים שלך תוך שבועיים ומראה נכונות תשכחי מעידן אם את לא מסוגלת גם ללמוד וגם שיהיה לך חבר אז אני מצטער!!! ואת גם תפסיקי להתחצף לאמא שלך את שומעת?!" "טוב אפשר ללכת?!" "אני רואה שזה לא מזיז לך?!" "אני עייפה אבא אין לי ראש לכלום אני רוצה ללכת לחדר אפשר?!" אבא סימן לי עם הראש והלכתי... שכחתי בכלל שאני צריכה להתקשר לעידן ת'אמת גמאני לא יודעת מה קרה לי אותו יום... קצת התחרפנתי... אבל לא נורא קורה לכולם שרוצים להתנתק... ואז ב2 ככה נזכרתי שאני חייבת לדבר עם עידןן... גנבתי לאבא שלי ת'פלאפון והתקשרתי אליו...: "נשמתי??" "אהה מאמי מה קורה?.." "איפה אתה??" "אצל אוהד למה מאמי??" "סתם מה אתה עושה אצלו בשעה כזאת??" "סתם אני ישן אצלו" "טוב אז אני מבינה שאתה לא יכול לדבר..." "לא שניה אני ייצא בחוץ..." הוא יצא החוצה ו...................
ו....?
יאא אני במתחחח
המשךךךךךךך
ו.....?
סיפור מושלםםםםם..!!!!!
המשך דחוףףף!!!!!
אוהבת המונים שלי!
את לא צריכה תגובות בשביל שתדעי שהסיפור שלך פשוט מהמהם!!!
הרבה אנשים קוראים!! אבל מתעצלים להגיב 😊
אוהבת פולל
בתאלושששש
ו........??
סיפור יפהה ברמותתתתתתת 😁
שימי המשך נשמהה
מוואה ענקיתת
אנשים אני מזה מצטערת אבל אני עייפה טילים עכשיו חזרתי מנסיעה אני יכתוב המשך מחר מקווה שאתם לא כועסים אוהבת אתכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ו..?
סיפור מהמם!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*