כמה הם רביםםםםםםםם!!!!!!!!
חחח יפה תמשיכייייי
מה רק 2 תגובותתתתתתתתתתתתתת!??! אנשים סורי לא ממשיכה ככה...!!
אנשים אני מאוכזבת ממכם.... 😢 אתם לא מגיבים לי זה מציקקק אני בסוף יפסיק ת'סיפור אם אפחד לא מתעניין בו.... אוהפתותכם המונמון...!!
ואז טלפון באמצע שיעור כולי הסתבכתי איך אני אמורה לענות אבל הכל זאת עניתי "הלו?!?" "נשמה שלי איפה את?!" "בבצפר מאמי למה?!" "צאי צאי לשער התגעגעתי אלייך אני חייבת לדבר איתך שכחת ממני..." "אבל אני באמצע שיעור...!!!" "נו תעשי משו כפרה עליייךךך..." "טוב בייי.."
תהל:" מי זה?!!?"
"שחר וואיי כמה זמן לא שמעתי ממנו הוא מחכה לי בחוץ עפתיייי..." קמתי למורה והסברתי לה שאני חייבת לנשום אוויר היא הסכימה לי... יצאתי לשער נכנסתי לאוטו של שחר הסתובבנו איפה שרק אפשר....ואייייי איך התגעגעתי אליווווווווווו אחרי איזה שעתיים חזרתי לבצפר... כבר היה 12 וחצי נשאר לי שעה ללמוד נכנסתי לכיתה כולי מאושרת ואז תהל רצה אליי... "איפה את טיפשההההההההההה??" "חחח הייתי עם שחר איזה חזק היה..." "שעתיים מה את סתומה המורה לא הבינה איפה נעלמת..." "חפיף אני יחרטט אותה באיזה משו... עידן חיפש אותי?!" "כן אמרתי לו שאת עם שחר..." "ומה הוא אמר?!" "כלום עשה פרצוף והלך..." תוך כדי שאני ותהל מדברות עידן ומאור עברו לידנו.... מאור בא אליי ונתן לי נשיקה... "מה דודדה אני מת עלייךךך!!" "חחח גמאני עליך יפיוף שלי..." "עידן אח שלי תראה מה יש לך בידיים תשמור עליה טוב טוב..." "לא צריך כבר יש מי ששומר עליה - שחררררררררר" עידן ענה עשה פרצוף והסתובבב והלך.... חחחחחחח הוא עצבניייייי רצתי אליו... "עידןןן חכה שניהההה" "מה את רוצה לכי לשחר תבריזי עוד פעם מבצפר בשבילו..." "סתוםרגע נו" "מה??????" "אתה לא מביןןןןן" "טוב...."...........
נשאיר אתכם קצת במתחחחחחחחחח.....
המשךך!
איזה סיפור יפההההה
ואיזה יפה את בתמונהה =]
המשך!! דחוףףף!!
בתאלוששששש
חחחח תודה בובית שלי... מתה עלייךך...
מואה ענקיתתתתתתתתתת...!! 😛
סיפור מושלם אני מתה עלייו שימי המשך מאמייי