וואיי מ=-ה=-מ=-ם כפרה את חייבת להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😉
חחח נסחפתי לסיפורר 😁
וואיי מ=-ה=-מ=-ם כפרה את חייבת להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😉
חחח נסחפתי לסיפורר 😁
בערב באתי פעם אחרונה לאמא שלי וביקשתי ממנה שתיתן לי ללכת והיא כמובן אמרה לי לאאאאא חד משמעי ולא היה לי ברירה נכנסתי לחדר כולי בבאסה "אוףףףףףףף אני שונאת את ההורים האלההההההההה" דיברתי לעצמי ושמעתי שירי דיכאון עד שנרדמתי... ואז מתוך שינה עניתי לטלפון אני לא זוכרת אפילו איך שמעתי אותו מצלצל... "הלו?!" "נשמה שלייייי?!" "אהה מאמי מה קורה?
אמאלהה יואוו פליז שלא יקרה להם כלוםםםם !!!
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
אם עידן עשה שטויות
אני הורגת אותווווווווווו
המשךך
בתאלוששש =]]
קראתי את כל הסיפור והוא מהמם!
דרך אגב:הוא אמיתי?
אוהבת המון המון,חן.
חן מאמי חלקו אמיתי יש ויש...
והנה המשך אנשים...
"הלו??" "נשמה שלי??" "איפה אתה תגיד לי??!" "אני בבית... ואת??" "לאאא איפה נעלמת לי??. חיפשתי אותך ואת מאור כל היום..." "אההה ישנתי... כואב לי הראש..." "שתית??" "אמ... כן לא הרבה..." "עידןןןן אל תשקר לי..." "נשבע לך שללא הרבה..." "טוב..." "את באה אליי...??" "לא נראה לי..." "למה??" "כי יש לי מלא מה לעשות..." "נו כפרה עלייך אני רוצה לראות אותך.." "לא יכולה אני ידבר איתך אחרי זה ביי מותק.." "טוב ביי..." תכלס לא היה לי מה לעשות פשוט הייתי עצבנית אבל גם דאגתי כי ידעתי שהוא שתה טזה קצת הלחיץ אותי... הלכתי להתקלח אכלתי וישבתי בחדר ראיתי טלויזיה... התקשרתי לתהל היא ירדה אליי ועשינו צחוקים בקטנה...עידן התקשר ולא עניתי לו רציתי להיות קצת בשקט אני ותהל נרדמנו ולמחרת הלכנו רגיל לבצפר... ראיתי את עידן ומפה התחיל להיות קצת מציק... "חייים שלי למה לא ענית לטלפונים שלי אתמול...?? "כי הלכתי לישון מוקדם..." "אהה מה יש לך??" "כלום אני ידבר איתך אח"כ אני עפה לכיתה ביי מותק..." "בואי רגע..." "מה??" התקרבתי אליו... "את כועסת עליי??" "לא..." "אז מה יש לך אני מכיר אותך את לא מתנהגת רגיל..." "כלום עידן אין לי כלום אני צריכה ללכת מאמי..." "ליטל אל תשקרי לי אני יודע עם מי יש לי עסק זה בגלל המסיבה??" "לא..." "אז??" "כלום..." "בגלל ששתיתי??" "כן..." "נו מה לא השתגעתי.." "טוב אני עפה מאמי רד מזה..." "טוב אני אוהב אותך..." "גמאני אותך אבל לפעמים זה מעצבן אותי אני לא אוהבת שאתה שותה..." "מצטער נשמה שלי זה לא יקרה שוב מבטיח..." התנשקנו איזה 10 דקות עד שעיקלתי שאני חייבת לעוף לכיתה... נכנסתי לכיתה ו.....
ו.............????
סיפור מדהיםםםםםםם
שימי המשךךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
כל הכיתה היתה בלאגןןןן אחד רב עם השני והשני רב עם השלישי... חיפשתי ת'מורה וראיתי את המורה המעפנה כמובן שאף פעם לא מצליחה להשתלט על הכיתה... נכנסתי אפילו בלי שהיא תשים לב... וישבתי במקום נכנסתי למין בועה והתחלתי לחשוב בתוך הראש... "עידן באמת אוהב אותי?? אז למה הוא שתה?? אני יודעת שהוא עשה שטויות... אני בטוחה בזה... אוףףףף למה אנחנו צריכים לריב כל הזמן כוסאמק נמאס לי ממנו כברררררררררררררררררררר... אני אוהבת אותו??? ברור איזה טיפשה אניייי אבל למה זה קורה?!??" פתאום מישו צעק לי... "ליטלללללללללללללללל וואייי מה את מהופנטת?!?" זאת היתה תהל כמובן... "מה את רוצה תני לחשוב בשקט..." "על מה חשבת..." "סתם על עידן... את אומרת שהוא עשה שטויות במסיבה?!" "חלאאססס עוד פעם התחלת לחפור עם זה???" "טוב טוב עזבי.... אין עם מי לדבר בעולם הזה" מלמלתי לעצמי... בזמן שישבתי וחשבתי אפילו לא שמתי לב שנגמר השיעור... ככה עבר עוד יום רגיל וחזרתי הביתה... זרקתי ת'תיק על הרצפה ונשכבתי על המיטה.. כולי במחשבות עד שכבר הייתי ברקע אחר בכלל זה היה חלום... החלום הכי מהמם שחלמתי.... ראיתי בו אותי ואת עידן יושבים מסביב לבריכה ענקית והכל וורדים ונרות ושנינו שותים יין ומתנשקים... התעוררתי מצלצול הפלאפון שלי...והייתי עדיין בתוך החלום... אבל בכל זאת זה היה רק חלום... "הלו?!" "מאמי??" "אהה מה קורה איפה אתה??" "בבית יש מצב את קופצת אליי??" "לא נו עכשיו קמתי משינה..." "נו בקשה אני מתגעגע חיים שליייי..." "בוא אליי אתה..." "לאאא אני לא יכול נו כפרה עלייך.." "עידןןן אין לי כוח כפרה עליךךך בוא אלייי בקשהההההההה" "עד מתי את בבית?!" "ענארף בוא אני בינתיים פה אם יהיה שינויים אני יגיד לך" "טוב מאמי.." "תזדרז..." "טוב בה ביי אוהב אותך.." "גמאני אותך נסיך שלי..." ניתקתי וחזרתי לישון... ואז בא לי חלום אחר כבר הוא התחלף ליייייייי 😢 חלמתי שאני נדרסת ועידן מציל אותי... ופתאום שמעתי.....