מאמי המון המון מזל טוב והפרק הזה מוקדש לך נשמה!!!!!! 😊
כשהתעוררתי ראיתי את עידן ישן לידי ועד שעיקלתי מה קרה לקח לי איזה כמה שניות קמתי כי לא רציתי להפריע לו הוא היה כזה מתוק כשהוא ישן אני כל כך אוהבת אותו... דיברתי לעצמי...
"אלוהים למה אתה עושה לי את זה?! מה עשיתי רע?? למה אני צריכה לסבול כל כך הרבה עד שנתת לנו להיות ביחד אוףףףףףףף רק תן לי סימן במה טעיתי?! הכל נהרס לי המורה שלי רוצה להזמין ת'הורים שלי מאיימים עליי ועידן היחיד שנשאר איתי באש ובמים וגם זה בקושי אם הוא לא היה מכיר את התמונה כולה בבבקשה תשמור לי עליו הוא אחד האנשים הכי חשובים לי בעולם..." פתאום טלפון עניתי מהר כדי שעידן לא יקום... "הלו?!" "תגידי לי איפה נעלמת לי?! מה את בסדר לא שמעתי ממך כל היום?!" "נכון אתה צודק נשמה שלי יש לי מלא מה לספר לך כפרה..." "טוב אבל למה את לוחשת...??" "כי עידן פה והוא ישן אני לא רוצה להעיר אותו..." "מה ישן?! את רצינית אצלך בבית?!" "כן" "טוב אז תדברי איתי אחרי שהוא יילך או מחר בה ביי יפה שלי תשמרי על עצמך" "טוב כפרה עליך ביי נשמה שלי אל תדאג..." זה היה שחר.. "איך הוא דואג לי אני פשוט לא מאמינה הוא האח הגדול שלי אני אוהבת אותו כל כך..." חשבתי לעצמי ואז עידן התעורר וקטע את מחשבותיי... "בוקר טוב נסיך שלי.." "מה בוקר מה נרדמתי?!?" "כן מאמי גמאני אבל התעוררתי לא מזמן..." "אהה לא שמעתי בכלל..." "לא נורא..." "מה השעה מאמי??" " 10 וחצי" "אהה זהו?! טוב בכל מקרה את רוצה שאני ישאר איתך הלילה שלא תשני לבד אני יודע שאת פוחדת..." "לא מאמי זה בסדר אתה יכול ללכת" "את בטוחה???" "כן אל תדאג אם יהיה משו אני יודיע לך..." "טוב יפה מושלמת שלי אני יתקשר אלייך אחרי שאני יגיע הביתה ויתקלח טוף?!" "טוף פשוש שלי אני כל כך אוהבת אותךךךךךך" "אני יותר תאמיני לי את לא יודע כמה כל זה קשה לי אבל אנחנו נעבור אותה ביחד אני מבטיח לךךךך" "מואההההההה" נתתי לו נשיקה ואז הוא הלך.... אחרי שעה ככה נכנסתי להתקלח סידרתי ת'חדר והכנתי מערכת למחר ואז... "ליטלללללללללל טלפוןןן" "מי זה??" "תהללללל" "טוב אני עונה.." "הלו?!" "בובית שלי מה איתך?!" "הכל טוב כפרהה ואצלך?!" "פסדר למה לא באת היום לבצפר?! אתמול ההורים שלך חיפשו אותך איפה היית?!" "אצל עידן... כפרה אני ידבר איתך מחר אני מזה לא מרגישה טוב טוב מאמי?!" "טוב אבל מה ישלך את נשמעת לא במקום..." "סתם אמרתי לך אני לא מרגישה כל כך טוב..." "טוב מאמי בה ביי בובית יפה שלי אוהבתתת..." "גמאני כפרה עלייך תודה בה ביי..." רציתי להכנס לישון ואחי המציק עוד פעם "ליטללללל" "מההההההההההההההההההההההההההה??!" "אני לא המזכירה שלך אז אם יש לך עוד פעם טלפון אני מנתק להם בפרצוף שמעת.?!" "מה אתה אומר@?!" "מה ששמעת עכשיו תעני..." "מי זה??" "גלללל נראה לי חבר שלך לשעבר." "מייייייייייייייייייי????" "גלללל מה את לא שומעת?!" פחדתי להרים ת'טלפון... אבל בכל זאת עניתי..."הלו?!" "סתכלי מהחלון..." "לא רוצה תצא לי מהחייםםםםםם" "כדאי לך זה משו יפה.." הסתכלתי מהחלון ונדהמתי פשוטטטטטטטטט.. רחוק מזה הוא לא יכול להגיע זה השיאאאאאאאא!!!!!





