וואי!!!!!
סיפור שווה....!!!
שימי המשך דחוף!!! אל תפסיקי ת'סיפור!!!
אני בטוחה שיתחילו להפציץ אותך בתגובות.... כי זה סיפור ממש יפה!!!
די איזה סיפור אדירררררררררררררררר
תמשיכי ומהררררררררררררררררררררר
וייי בובית שימי המשך אני רוצה המשששששששך!
סיפור יפהההההההה 😁
המשך....
טוב הנה המשך אנשים חולה עליכם פשוט...!!!
נכנסתי הביתה וראיתי זר פרחים ענקקקקקק על המיטה שלי.... "ליטל שלחו לך פרחים לא ראיתי מי כי לא רציתי להציק לך..." "כן ראיתי תודה אמא אוהפתותך...." "יאאאא איזה חמוד העידן הזה אני פשוט אוהבת אותוווווווו" חשבתי בלב אני פותחת את הפתק ורואה.... "אני רואה שאת לא מקשיבה למה שמסבירים לך אני במעקב אחרייך כל היום אבל לא נורא עוד מעט תצטרכי לשים לחבר שלך כאלה פרחים בבית הקברות הציבורי!!! אוהב אותך וחושב עלייך תמיד!!" הייתי בהלם זה היה השיאאאאא כבר באמת פחדתי ישר התקשרתי לתהל וסיפרתי לה "ליטל מי הביא לך פרחים?!" שמעתי את אמא צועקת מה אני יגיד לה מטרידים אותי היא תבהל...."עידןןןןן" "איזה חמודדד אני פשוט המומה" "חחח כן כפרה עליו" ושתקתי ישבתי בחדר עד שתהל באה אליי ובכיתי בלי סוףףףף עד שיש לי את הדבר שאני הכי רוצה בעולם!???! פתאום טלופן.. עידןןן אוףףף מה אני יגיד לו הוא ישמע אותי בוכהההה נתתי לתהל לענות לו... "הלו עידן?!" "אהה תהל מה המצב מאמי??" "בסדר מה איתך?!" "הכל רגיל איפה אהובתי היפה?!" "אמ..... היא במקלחת מאמי למסור לה משו!?" " לא אני יתקשר יותר מאוחר תודה ביי נשמה...." "ביי מותק" "הוא אמר שהוא יתקשר יותר מאוחר" "אוף תהל מה אני עושה אני פוחדתתת ואני אוהבת אותו...." "לפי דעתי את צריכה ללכת למשטרה" "מה משטרה את רצינית?! באיזה סרט את חיה?!" "כן מה טוב שהוא לא מאיים עלייך..." טוב טוב אני עייפה אני הולכת הביתה לישון" אמרה תהל.. "טוב מאמי בה ביי לילה טוב תבואי לאסוף אותי מחר לא בא לי ללכת לבד..." "סבביש יפה שלי...." גם אני הרגשתי עייפה בטירוף כיביתי ת'פלאפון ועפתי לישון..
למחרת באתי לבצפר וראיתי את עידן... ניסיתי להתחמק כדי שהוא לא יראה אותי כי לא רציתי לפגוע בו אבל בכל זאת הוא קלט אותי.... "מאמי שלי... מה קרה אתמול התקשרתי אלייך מלא פעמים ולא ענית לי... רק תהל אמרה שאת במקלחת ואח"כ לא ענו לי..." "כן הייתי עייפה והלכתי לישון טוב אני חייבת לזוז אני צריכה ת'מורה למתמטיקה אני ידבר איתך אח"כ..." "רגע רגע מזה בלי נשיקת בוקר טוב?!" "עידן עזוב אותי אין לי כוח לאפחד על הבוקר אני ידבר איתך יותר מאוחר... ביייי" הרגשתי מזה מגעיל עם עצמי אבל לא רציתי שיפגעו בו... זה היה הדבר האחרון שרציתי שיקרה לו.... בסוף היום חזרתי הביתה והוא התקשר אליי מלא פעמים לא עניתי אז הוא התקשר לבית.... "עיניים מושלמות שלי?!" "מה?!" "מה קרה לך היום ברחת ממני רציתי לחזור איתך הביתה?!" "סתם אני צריכה לדבר איתך... יש מצב אתה בא אליי??!?" " לא יש לי בית לבד בואי אלי..." "טוב בייי..." ניתקתי התלבשתי והלכתי לעידן... פחדתי אבל הייתי חייבת... התרחקתי מהבית שלי לכיון הבית של עידן ואני הולכת כולי במחשבות עד שעצר לי אוטו מאזדה 3 צהובה אוטו משו לפניםםםם הוא פתח ת'חלון ופתאום... חשכו עינייייי כולי בלחצים.....
למה הפסקתתתתתתתתתתתת 😮 😮 😮
את רוצה להרוג אותי?!
דווקא בשיא?! 😕
תמשיכי מהר בקשהההה 😢
אמאלההההה 😮 איזה מתחחחחחחח
יואוו שימי המשך מאמי....
שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
מדהים!
איך מותחחחחחחחח!
מתי את שמה המשך?!
מה זהו?! 😮
איי ניד המששךךךךךךךךךךך!!!
אמאאאאא סיפור מהמם! תמשכייי