מי שאני אוהבת אמר לי
" אני ילד אני צריך להנות, אני צריך להיות עם כמה שיותר לא עם אחת"
הוא רוצה עכשיו רק לדפוק ( כן לדפוק תאמינו לי לזיין מצטערת על המילה) ולזרוק
אבל לי הוא אמר שהוא לא רוצה..כאילו הוא רוצה להתנשק איתי והכול אבל הוא בחיים לא ישכב איתי כי הוא יודע שאני קטנה והוא לא בן זונה וזה..
אוף אני מאוהבת בו מעל הראש
והבן אדם טוב
חוץ מהחרא הזה שהוא רוצה לדפוק ולזרוק
אוף ואני לא יכולה לשכוח אותו..
אני מיואשתת!!! 😢
שנייה מאמי הוא הרי אמר לך שאותך הוא לא רוצה לדפוק ולזרוק,לא...?
אז למה את עצובה מאמי שליי..
ואת יודעת מה? בנים כאלה הסוף שלהם לא טוב בכלל..
הם משחקים בבנות ואז בא יום שבת משחקת בהם!
כי הגלגל מסתובב...ואני מכירה את זה כי לידיד טוב טוב שלי זה קורה
והוא מצטער על כל מה שהוא עשה לבנותת..חבל שאין דרך חזרה!
בקיצור נכנסתי לנושא אחר אבל בכל אופןן..
תיראי מאמי הוא יתבגר מתישהו ויבין שהוא צריך מישהי..
בנתיים תני להכל לזרום כי אין הרבה ברירותת..
ואם את צריכה כל דבר מתוקתי אני פה..
צלילו'ש!
אין אני מכירה בנים כאלה מקרוב!!,
גם חבר שלי כול הזמן דפק וזרק,
עד שהוא פגש אותי התאהבנו,
והוא השתנה מקצה לקצה!!,
אם הוא אמר לך שהוא לא רוצה לדפוק אותך ואז לזרוק אולי הוא אומר ת'אמת?!,
כדיי לך לנסות בובה,
בהצלחה!! 😁
אווי בובה אני כלכך מכירה בנים כאלההההה...!!
אוופפפפ אני שונאת אותם...!!
אבל תקשיבי רגע מתוקה.....הוא אמר שאיתך הוא בחיים לא ישכב....לא?
אל תיהיי עצובה!!..באמת..!!
הוא פשוט צריך להתבגר.....לא יותר מזה.....
אוהבת.....מיכל 😊
כפרה אני חושבת שצלילוש צודקת תני לזה לזרום ומה שיקרה יקרה.. אין לה מה לעשות!
וכנראה שבנאדם הזה מכבר אותך מאוד אם הוא אמר לך שהוא לא ישכב איתך! ..
אבל עדיין אל תתנשקי איתו ולא כלום כי זה סתם יעלה לך רגשות שלא צריכות לבוא כי עדיף שתשכחי אותו! 😊 ..
**אני מעיין אני חדשה! **
מאמי זאת אני עוד פעם...
שלחתי לך תגובה כבר מקודם בנושא הזה...
אולי הוא מאוהב בך?!,
כי אהבה משנה אנשים מקצה לקצה...
כי זה שינה את אהובי,
הוא החליף בנות כמו גרביים,
דפק וזרק אותן,
זה הדבר היחיד שעניין אותו,
אבל עכשיו הדבר היחיד שמעניין אותו זאת אני,
ולא לדפוק ולזרוק
סתכלי מורן..
אמרתי לך מה דעתי על זה כבר כמה פעמים...
ואני מסכימה עם רוב התגובות שפה...
כשהוא יתבגר הוא יבין מה הוא פיספס..
אבל אל תהיי איתו ולא נשיקו ולא כלום.. כי בסוף את תפגעי מזה...
יום אחד הגלגל התהפך וגם הוא ירגיש ככה ואז הוא ילמד מהטעויות שלו.
הוא נשמע סתם אחד מניאק,כדאי לך לשכוח ממנו.
מותקניתוש
הוא אמר שאיתי הוא לא ישכב כי אני עוד קטנה (בת 14) זה לא אומר שהוא לא רוצה אבל הוא כאילו מכבד אותי..
אבל תראי לפני כמה ימים כששאלתי עם יש מצב ביננו..
הוא אמר שהוא לא רוצה חברה והמשפט שכבר כתבתי "אני ילד אני צריך להנות להיות עם כמה שיותר לא עם אחת"
האהבה באמת משנה..אבל לא ניראה לי שהוא יתאהב בי כאילו מי אני ביכלל..
ילדונות_17
תראי מה כתבתי לצלילוש...
buster
תראי מה שכתבתי מעל ואני יודעת שוהא צריך להתבגר,
אבל בשביל זה צריך זמן,
וכבר עברה חצי שנה,
והוא רק ממשיך להכאיב לי..
פעם הוא מעוניין פעם לא, פעם הוא מעוניין בזה פעם בזה..
אני לא יודעת איפה אני עומדת.. 😢
maayan-t
אני יודעת שעם יהיה ביננו משהו זה לא יהיה טוב,
אבל אני כל כך רוצה אותו...כל כך..
DarK AnGeL 88
תראי את התגובות האחרות שלי...
Bubbles1
אני לא מאמינה שהגלגל יתהפך..
ואני לא מאמינה שהוא יתאהב בי..
הוא מניאק ולא בוגר
אבל אני אוהבת אותו אוף... 😢
😁
את מפחיתה מהערך שלך..מה אצת מצפה שאנשים אחרים לא יעשו את זה?!
מאמי למה את אומרת "מי אני בכלל" ?!
את רוצה שמישהו יאהב אותך קודם תאהבי את עצמך ואל תרגישי רגשי נחיתות
ואז יגיע התור של אחרים לאהוב!
ובקשר אליו---> הכל עניין של זמן!
אוהבת צלילו'שש!
נמאס לי מזמן ואת יודעת מה עשיתי
מחקתי אותו מהסנגר ומהאיסי..
זהו..הכול ניגמר...
אוף..
ואני שונאת תעצמי ביגלל זה אמרתי את זה..
אם הוא אומר לך שהוא אדם שרק מזיין וזורק ..זה צריך להראות לך טיפה איזה סוג אדם הוא !!
את צריכה להגיד לו תודה לך שהזהרת אותי מראש, תחשבי שלא היה אכפת לו בת כמה את, ומנצל אותך ולבסוף זורק אותך כמו שהוא זורק את כולם?
מבחורים כאלה צריך להתרחק כמו מאש ...
(תלוי אם את גם רוצה סטוץ של לילה אחד תהיה איתו , אבל לא נראה לי שזה מה שאת רוצה )
את תמצאי לך בחור אחר שיידע לכבד אותך ורק אותך ולאהוב אותך
ד"א בן כמה הוא שהוא כבר מציג עצמו כזיין עולם ?
ואני כן מאמינה שהגלגל הסתובב .. ואני כן מאמינה שיום אחד הוא ידפק ובחורה תזרוק אותו
חבל על הבריאות שלך..