את לא שמה לב שאפעם לא טוב?!
אצלי?!
אל תתדברי ככה.. אני בטחה שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר
אז זה לא הוא- זה יהיה מישהו אחר .. אני בטוחה
תחייכי.. תראי מחר יום חדש... ואפילו שיש גשם.. השמיים מחייכים 😊
don't worry be happy
מאמי....
את לא צריכה ליהיות מבואסת כי הוא רואה אותך אחרת הוא לא רואה אותך כמו כל הבנות שהוא מזיין אותם וזורק לך הוא לא יעשה את זה...תסתכלי גם על הצד החיובי...לפחות הוא מעריך אותך....ולא משחק איתך כמו עם השאר......
נ.ב
אני מאי ואני חדשה פה......ואני פה בשבילך אם תצטרכי אותי..
😊
מורנוש אני מסכימה אם הבנות אבל מי זה הבן זונה הזה יחטוף ממני
חולה עליך יפיופה שלי עזבי אותו יש לך עכשיו את פושפוש לא?!?!?!? חחחחחחחחחחחחח 😊 😁